Og³oszenie z dnia 2021-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 26 w Bia³ymstoku w ramach programu "Laboratorium przysz³o¶ci"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 26 IM. STANIS£AWA STASZICA W BIA£YMSTOKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 26 im. Stanis³awa Staszica w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735635
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Radzymiñska 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-863
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6521605
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp26@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp26.bialystok.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 26 w Bia³ymstoku w ramach programu "Laboratorium przysz³o¶ci"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e6eade7a-4eb2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296933
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00286214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 26 w Bia³ymstoku w ramach programu Laboratorium przysz³o¶ci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sp26bip.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:https://miniporlal.uzp.gov.pl,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia mo¿na przesy³aæ poczt± elektroniczn± na adres e-mail: sp26@um.bialystok.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w Og³oszenie nr 2021/BZP 00261362/01 z dnia 2021-11-08 2021-11-08 BZP Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy rozporz±dzeniu PE i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e: - administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 26 im. St. Staszica w Bia³ymstoku, ul. Radzymiñska 11 - w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Szko³a Podstawowa Nr 26, 15-863 Bia³ystok, ul. Radzymiñska 11; lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iodo@sp26.bialystok.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu, wyposa¿enia edukacyjnego, wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych dla Szko³y Podstawowej Nr 26 im. St. Staszica przy ul. Radzymiñskiej 11 w Bia³ymstoku:
- Zestaw klocków do nauki przedmiotów STEAM - 10 zestawów
- Zestaw klocków do nauki fizyki i elementów mechaniki z akcesoriami - 10 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny z dziedziny elektroniki – 3D - 10 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny z dziedziny elektroniki – energia - 10 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny z dziedziny elektroniki – pr±d - 10 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny – hydrofobowy piasek11 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny z dziedziny mechanika - 12 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny z dziedziny elektrostatyka - 10 zestawów
- Zestaw konstrukcyjny do nauki chemii - 10 zestawów
- Zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami do nauki robotyki i programowania - 10 zestawów
- Zestaw robotów edukacyjnych z akcesoriami - 4 zestawy
- Zestaw do sk³adania robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami - 10 zestawów
- Filament - 36 sztuk
- Drukarka 3d wraz z pakietem edukacyjnym i wsparciem szko³y - 3 sztuki
- Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami - 15 kompletów
- Lutownica / Stacja lutownicza z gor±cym powietrzem - 1 komplet
- Laptop do drukarki 3d - 3 sztuki
- Gogle/okulary do wirtualnej rzeczywisto¶ci wraz z akcesoriami - 8 sztuk
- Aparat fotograficzny z kamer± wraz z akcesoriami - 2 sztuki
- Statyw z akcesoriami - 2 sztuki
- O¶wietlenie do realizacji nagrañ - 1 zestaw
- Mikrofon kierunkowy z akcesoriami - 1 sztuka
- Radioodtwarzacz - 3 sztuki
- Gimbal - 1 sztuka
- Mikroport z akcesoriami - 1 zestaw
- G³o¶niki bezprzewodowe - 3 sztuki
- Taboret/fotel obrotowy - 28 sztuk
- Stolik meblowy/³awka szkolna - 12 sztuk
- Gablota zamykana - 3 sztuki
- Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gor±co - 15 sztuk
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30232100-5 - Drukarki i plotery
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38650000-6 - Sprzêt fotograficzny
39113200-9 - Taborety
39121200-8 - Sto³y
39160000-1 - Meble szkolne
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± jedynie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, na podstawie nastêpuj±cego kryterium oceny ofert:
Nazwa kryterium - Cena oferty
Waga kryterium - 100 %
3. Sposób oceny ofert.
Cena – waga kryterium 100% (PC)
W kryterium Cena – ofercie zostan± przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
PC=Cn/Cb x 100% x 100
gdzie:
Cn – najnizsza cena spo¶ród cen wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cb – cena badanej oferty
Punkty zostan± przyznane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ dodatkowo dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa wy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. 2. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1. - w przypadku Og³oszenie nr 2021/BZP 00261362/01 z dnia 2021-11-08 2021-11-08 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców, - w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y z³o¿yæ ponadto dokumenty dotycz±ce tego podmiotu, je¿eli w imieniu tego podmiotu dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; sporz±dzonego zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy zawartej z wybranym wykonawc± w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP:/SP_26_Bialystok/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-14
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- "¦wiadczenie us³ug przygotowania i dowo¿enia posi³ków profilaktycznych"
- Wykonanie hydroizolacji fundamentów budynku administracyjnego TVP w Likwidacji oddzia³ Bia³ystok", w systemie "zaprojektuj i wykonaj
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Ksi±¿nicy Podlaskiej im. £ukasza Górnickiego w Bia³ymstoku
- Wyposa¿enie 4 pracowni zajêciowych UwB w stoliki i krzes³a z regulacj± wysoko¶ci na potrzeby projektu "UwB uczelni± dla wszystkich"
- Roboty budowlane zwi±zane z inwestycj±: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ci±gu dróg wojew. Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 645 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na odc. Zbójna-Nowogród".
- Budowa le¶nego parku kieszonkowego na osiedlu Le¶na Dolina
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa laptopów
- Dostawa sprzêtu mobilnego IT dla inspektorów - laptopy
- Dostawa sprzêtu multimedialnego do pracowni dydaktycznych szkó³ zawodowych powiatu bi³gorajskiego
- Dostawa materia³ów, urz±dzeñ i narzêdzi rêcznych, elektrycznych, gazowych, urz±dzeñ i systemów energetyki odnawialnej oraz wyposa¿enia stanowiska pracy.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i elektronicznego na potrzeby dydaktyczne Pomorskiej Medycznej Szko³y Policealnej w S³upsku - numer postêpowania PMSP.ZP.7.2025
- Dostawa krzese³, foteli i mebli oraz wyk³adziny wraz z monta¿em dla Wydzia³u Zarz±dzania i Ekonomii Politechniki Gdañskiej
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.