Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont neogotyckiej kaplicy loretańskiej znajdującej się przy murze okalającym teren Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Żaganiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Żaganiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282659
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 377-27-85
1.5.8.) Numer faksu: (68) 377-27-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psmuza.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmuza.zagan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-609fd1de-eb00-4671-b4e8-1e265be8e4091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont neogotyckiej kaplicy loretańskiej znajdującej się przy murze okalającym teren Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Żaganiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609fd1de-eb00-4671-b4e8-1e265be8e409
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158304/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont neogotyckiej kaplicy loretańskiej znajdującej się przy murze okalającym teren Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Żaganiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Poprzez publikację w dniu 18.07.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00332773, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I. Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 412 861,18 złotych brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 05.08.2025 roku nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
Powyższa sytuacja stanowi przesłankę do wszczęcia postępowania w trybie z wolnej ręki w celu udzielenia zamówienia wybranemu Wykonawcy. I tym samym wyczerpuje znamiona ustawowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 397893,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – konserwatorskich polegających na remoncie zabytkowej neogotyckiej kaplicy loretańskiej znajdującej się w części płn. muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu wraz z realizacją niezbędnych robót tymczasowych.
2. Projektowane prace remontowe nie wprowadzają zmiany w zakresie sposobu użytkowania i funkcji obiektu.
3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa, na która składają się:
a) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1b do zaproszenia do negocjacji,
c) Przedmiar robót - załącznik nr 1c do zaproszenia do negocjacji.
W/w dokumenty są dostępne na stronie internetowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6926f0d4-9be3-4d72-abbc-20ce4146ebe3 jako załączniki nr 8, 9 oraz 10 do swz, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protoko-łu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Filar Fil-Art.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871112196
7.3.3) Ulica: ul. Technologów 13/8
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-115
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- DOSTAWA PRZYCZEPY SZYBKIEGO REAGOWANIA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- Usługa dozoru i ochrony obiektów oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- Dostawa paliw dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2026
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Przebudowa ulicy Pogodnej wraz z sięgaczem ulicy Szkolnej w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
- Budowa przyszkolnego budynku hali sportowej z zapleczem przy Zespole Szkół w Osiecznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





