eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 717890431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień dla Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca82412e-a1b3-41e3-b540-32d49a65bf85

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075241/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenę Ciśnień

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający informuje, iż środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego będzie komunikował się z Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Platforma Przetargowa, znajdująca się pod poniższym adresem:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcjach dla użytkowników dostępnych pod adresem:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Edge;
b) Google Chrome;
c) Mozilla Firefox;
d) Opera.
2) Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy Przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, email: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
4. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link: „Potwierdzam” dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
6. Pliki oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie są zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego – ZP/22/25/TKS/TP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Teatr Muzyczny Capitol z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 67. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: Teatr Muzyczny Capitol, ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław
• poprzez e-mail: sekretariat@teatr-capitol.pl
• telefonicznie: (71) 78 90 431
2. Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem
ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
• poprzez e-mail: inspektor@teatr-capitol.pl
• listownie: Teatr Muzyczny Capitol , ul. Piłsudskiego 67, 50-019 Wrocław
• telefonicznie: (71) 78 90 417
3. Cele przetwarzania danych
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:
• ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.),
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania i jego archiwizacji.
4. Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5
lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może
podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przechowywane przez 25
lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu postępowania, a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego we
Wrocławiu, gdzie będą przechowywane wieczyście
5. Odbiorcy danych
1. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
2. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. r. Prawo zamówień publicznych.
3. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty,
z którymi Teatr zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania danych ( m.in. z platformą zakupową Logintrade.Net) lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
-prawo dostępu do danych osobowych,
-prawo żądania sprostowania danych osobowych,
-prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Obowiązek podania danych
Podanie danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/22/25/TKS/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę 3 szt. wzmacniaczy audio, o następujących parametrach:
Obudowa rack 19”, 2U, Czterokanałowy wzmacniacz mocy, Nie mniej niż 4 analogowe wejścia, symetryczne, Przetwarzanie A/C z rozdzielczością nie mniejszą niż 24 bit, 96kHz, Nie mniej niż 2 (podwójne) wejścia cyfrowe AES/EBU, Nie mniej niż 2 GPI oraz nie mniej niż 2 GPO, Nie mniej niż 1 port sieciowy sterowania, Latencja systemu nie większa niż 0,3 ms, Fabryczne presety dopasowujące wzmacniacz do używanych głośników (C7 top, Ci90, Ci80, Ci60, E3, MAX) w celu osiągnięcia wymaganych poziomów ciśnienia akustycznego, Funkcje wbudowanego DSP: korekcja barwy (co najmniej 16 pasmowa), opóźnienie (do nie mniej niż 10 s), kontrola stanu połączeń między wzmacniaczem a zestawami głośnikowymi, Moc dopasowana do zastosowanych zestawów głośnikowych w celu osiągnięcia wymaganych poziomów ciśnienia akustycznego, Zakres dynamiki nie mniejszy niż 114 dBA (wejście analogowe) Maksymalny poziom analogowego sygnału wejściowego (symetrycznego) nie mniejszy niż +24 dBu, Wyposażony w ekran na panelu przednim, umożliwiający monitorowanie działania urządzenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów i zasad ich oceny.
2. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi:

1) cena (C) 95%
2) gwarancja (G) 5%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.


Całkowita punktacja (P) oferty będzie wyliczana wg wzoru:

P = C + G

P - łączna ocena punktowa oferty badanej
C - ocena punktowa oferty badanej w kryterium cena
G - ocena punktowa oferty badanej w kryterium gwarancja

Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę procesora Audio z kartami, o następujących parametrach:
1) Procesor sygnałów audio z funkcjami DSP, SRC- 1 szt.
Procesor sygnałów, obudowa wielkości 1U wyposażona w sloty na karty rozszerzeń min 3 slotów, dotykowy wyświetlacz, pokrętło do zarządzania ustawieniami na obudowie, redundantne zasilanie, obsługa kart Analogowych, AES, Audio network, obsługa protokołów(w zależności od karty), DANTE, RAVENA, AVB/MILAN, MADI. Możliwość podłączenia słuchawek, Funkcje DSP, matryce miksujące, szyny sumujące, kanały z opóźnieniem, korektą filtrami FIR i IIR, funkcja zegara, EARS (funkcja automatycznego przełączania wadliwych sygnałów lub podczas awarii) funkcja routingu, port SFP, 1xRJ45, 1x USB, 1xDSUB, obsługa minimum 390 wejść i 390 wyjść, Próbkowanie między innymi 44.1kHz, 48kHz, 88,2kHz, 96kHz, 192kHz , możliwość zarzadzania urządzeniem za pomocą przeglądarki internetowej.
Zdalna kontrola przez aplikację web, API JSON, OSC, SNMP, Ember+.
2) Licencja do procesora dająca obsługę wszystkich zasobów DSP procesora w bieżącej konfiguracji - 1szt.
3) Karta kompatybilna z procesorem wyposażona w 4 porty AES/EBU – 8 kanałów , złącze DSUB-25, Próbkowanie między innymi 44.1kHz, 48kHz, 88,2kHz, 96kHz, 192kHz - 2 szt.
3) Karta kompatybilna z procesorem konwerter audio, DANTE,AVB/MILAN, 64 kanały, SRC, redundancja strumienia, złącze 4xRJ45, Obsługa 128 kanałów audio przy 44,1/48kHz, 64 Kanałów Dante (we/wy), 64 kanałów AVB/MILAN (we/wy), Obsługa wyższych częstotliwości próbkowania do 32 kanałów przy 2FS, do 16 kanałów przy 4FS - 1 szt.
4) Karta kompatybilna z procesorem, 8 – analogowych wejść mikrofonowo – liniowych, 8 – analogowych wyjść mikrofonowo – liniowych, Zdalne sterowania wzmocnieniem, Złącze DSUB-25 - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą liczbą punktów. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów i zasad ich oceny.
2. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi:

1) cena (C) 95%
2) gwarancja (G) 5%

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.
Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt.


Całkowita punktacja (P) oferty będzie wyliczana wg wzoru:

P = C + G

P - łączna ocena punktowa oferty badanej
C - ocena punktowa oferty badanej w kryterium cena
G - ocena punktowa oferty badanej w kryterium gwarancja

Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
b) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, a także w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania Załącznik nr 3.1 do SWZ dla Zadania nr 1 i/lub Załącznik nr 3.2 do SWZ dla Zadania nr 2 pn.: „Opis przedmiotu zamówienia-Specyfikacja i parametry techniczne”, ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania producenta, oferowanego modelu/typu przedmiotu zamówienia oraz kraju jego pochodzenia w Załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym Formularz oferty.
2) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
3) Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale IX SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej zamieszczonej pod adresem: https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta składa się z:
1) Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Specyfikacji i parametrów technicznych oferowanej dostawy sporządzonej wg Załącznika nr 3.1 do SWZ i/lub Załącznika nr 3.2 do SWZ lub równoważnego przedmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
4) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę odpowiednio zgodnie z ust. 7 lub 8 rozdziału XV SWZ;
5) (jeżeli dotyczy) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w ust. 6 rozdziału XV SWZ.
Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.