eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie



Og³oszenie z dnia 2025-06-27

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wa³y Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pm.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d055ae9-8064-454e-a225-480b0700cfa3

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00296428

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00278556/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 ¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postêpowaniu
komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie
elektronicznej za po¶rednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin.
2) Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy.
Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¿eli dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu.
3) Dokumenty musz± zostaæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.262.2.2025.BI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie.
2) Dok³adny opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1a do SWZ.
3) Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Nomenklatura wg CPV:
72611000-6 – Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
72267000-4 – Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 – Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
5) Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy (znaki towarowe), maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych.
7) W przypadku, gdy Zamawiaj±cy odnosi siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
9) Prawo opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilo¶ci godzin Helpdesk oraz godzin Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk ¶wiadczenia us³ug serwisowych objêtych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ liczbê godzin Helpdesk do 30% z 40 godzin oraz 30% z 160 godzin Opieki Powdro¿eniowej zamówionych w Abonamencie. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiaj±cego obowi±zku, z którego Wykonawcy przys³ugiwa³oby roszczenie wobec Zamawiaj±cego. Wykorzystanie prawa opcji zale¿y od potrzeb Zamawiaj±cego. Uruchomienie prawa opcji nast±pi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy ma prawo, sk³adaæ wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk oraz godziny Opieki Powdro¿eniowej w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z czê¶ci godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z czê¶ci Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u. Wykonawca winien w ofercie wskazaæ wysoko¶æ stawek wed³ug których rozliczane bêd± wykonane us³ugi w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji. Warto¶æ prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu. Warto¶ci prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72266000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania

72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilo¶ci godzin Helpdesk oraz godzin Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk ¶wiadczenia us³ug serwisowych objêtych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ liczbê godzin Helpdesk do 30% z 40 godzin oraz 30% z 160 godzin Opieki Powdro¿eniowej zamówionych w Abonamencie. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiaj±cego obowi±zku, z którego Wykonawcy przys³ugiwa³oby roszczenie wobec Zamawiaj±cego. Wykorzystanie prawa opcji zale¿y od potrzeb Zamawiaj±cego. Uruchomienie prawa opcji nast±pi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy ma prawo, sk³adaæ wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk oraz godziny Opieki Powdro¿eniowej w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z czê¶ci godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z czê¶ci Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u. Wykonawca winien w ofercie wskazaæ wysoko¶æ stawek wed³ug których rozliczane bêd± wykonane us³ugi w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji. Warto¶æ prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu. Warto¶ci prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla b³êdu krytycznego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla b³êdu wa¿nego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysoko¶æ kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla b³êdu normalnego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:


Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który:

a) wyka¿e siê wykonaniem b±d¼ wykonywaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynno¶ci administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesiêcy, w zakresie co najmniej: Finanse i ksiêgowo¶æ, Maj±tek trwa³y, Obrót towarowy, Kadry i p³ace, Raporty i Analizy oraz Elektroniczny Obieg Dokumentów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powy¿szy warunek musi zostaæ spe³niony ³±cznie przez jednego z wykonawców (nie dopuszcza siê ³±czenia potencja³ów Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie , z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

b) wyka¿e ¿e bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji Zamówienia osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. posiadaj±cymi nastêpuj±ce do¶wiadczenie i kwalifikacje:

- Kierownikiem Zespo³u serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który bêdzie posiada³ co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespo³em ¶wiadcz±cym us³ugi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;
- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadaj±ce do¶wiadczenie w administrowaniu systemami: Simple.ERP, XPRIMER.BI, Simple.HCM, WSO2 ESB, DocuSafe
nabyte poprzez uczestnictwo w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powy¿szy warunek musi zostaæ spe³niony ³±cznie przez wszystkich wykonawców (dopuszcza siê ³±czenia potencja³ów Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie). Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie , z którego bêdzie wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Wykazu us³ug potwierdzaj±cym wykonanie b±d¼ wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch us³ug polegaj±cych na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynno¶ci administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesiêcy, w zakresie co najmniej: Finanse i ksiêgowo¶æ, Maj±tek trwa³y, Obrót towarowy, Kadry i p³ace, Raporty i Analizy oraz Elektroniczny Obieg Dokumentów wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wykaz zaleca siê z³o¿yæ zgodnie ze wzorem wskazanym w za³±czniku nr 2d do SWZ.

2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego bêdzie wynikaæ, ¿e Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej:

- Kierownikiem Zespo³u serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który bêdzie posiada³ co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespo³em ¶wiadcz±cym us³ugi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;

- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadaj±ce do¶wiadczenie w administrowaniu systemami:
Simple.ERP, XPRIMER.BI, Simple.HCM, WSO2 ESB, DocuSafe
nabyte poprzez uczestnictwo w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
Wykaz zaleca siê z³o¿yæ zgodnie ze wzorem wskazanym w za³±czniku nr 2e do SWZ.

Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mog± nast±piæ w nastêpuj±cych
przypadkach okre¶lonych w § 12 wzoru umowy. Wzór umowy stanowi za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-08 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesiêcy pocz±wszy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01.10.2025 roku.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.