Og³oszenie z dnia 2025-09-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00296428/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00311254/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00327065/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika Morska w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wa³y Chrobrego 1-2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d055ae9-8064-454e-a225-480b0700cfa3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00412182
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00278556/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 ¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00296428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.2.2025.BI
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB, DOCUSAFE wraz z bazami danych eksploatowanych w Politechnice Morskiej w Szczecinie.
2) Dok³adny opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1a do SWZ.
3) Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Nomenklatura wg CPV:
72611000-6 – Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
72267000-4 – Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 – Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
5) Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy (znaki towarowe), maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych.
7) W przypadku, gdy Zamawiaj±cy odnosi siê w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8) Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych.
9) Prawo opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilo¶ci godzin Helpdesk oraz godzin Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk ¶wiadczenia us³ug serwisowych objêtych Abonamentem. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ liczbê godzin Helpdesk do 30% z 40 godzin oraz 30% z 160 godzin Opieki Powdro¿eniowej zamówionych w Abonamencie. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiaj±cego obowi±zku, z którego Wykonawcy przys³ugiwa³oby roszczenie wobec Zamawiaj±cego. Wykorzystanie prawa opcji zale¿y od potrzeb Zamawiaj±cego. Uruchomienie prawa opcji nast±pi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy ma prawo, sk³adaæ wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk oraz godziny Opieki Powdro¿eniowej w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z czê¶ci godzin Helpdesk lub Opieki Powdro¿eniowej przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z czê¶ci Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u. Wykonawca winien w ofercie wskazaæ wysoko¶æ stawek wed³ug których rozliczane bêd± wykonane us³ugi w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji. Warto¶æ prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu. Warto¶ci prawa opcji nie nale¿y doliczaæ do ceny oferowanego Abonamentu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 - Us³ugi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1009953,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1009953,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009953,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1130022578
7.3.3) Ulica: Ul. Bronis³awa Czecha 49/51
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
oprogramowanie DOCUSAFE - nazwa podwykonawcy COM-PAN SYSTEM Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1009953,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dowozu posi³ków dla osób wskazanych przez Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespo³u Szkó³ Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - ch³odni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (miêso, wêdliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zak³adu Us³ug Komunalnych w Szczecinie (w podziale na czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug wsparcia technicznego oprogramowania Microsoft
- Dostawa i wdro¿enie systemu zakupowego
- Odnowienie us³ugi serwisu i wsparcia technicznego dla urz±dzenia Juniper SRX4100
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ¦REDNIEGO NAPIÊCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace zwi±zane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagaj±cego zarz±dzanie w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie
- Rozbudowa dostêpu obywateli i przedsiêbiorców do cyfrowych us³ug publicznych wraz z ich automatyzacj± w Gminie Turek
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





