eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec Kujawski › Remont poszycia papowego dachów na wraz z obróbkami blacharskimi na budynku ŚDP, przy ul. 29 listopada 10 oraz na budynku OSR przy ul. Gen. Stefana Roweckiego "Grota 1" w Solcu Kujawskim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont poszycia papowego dachów na wraz z obróbkami blacharskimi na budynku ŚDP, przy ul. 29 listopada 10 oraz na budynku OSR przy ul. Gen. Stefana Roweckiego "Grota 1" w Solcu Kujawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7

1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.gutowska@soleckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont poszycia papowego dachów na wraz z obróbkami blacharskimi na budynku ŚDP, przy ul. 29 listopada 10 oraz na budynku OSR przy ul. Gen. Stefana Roweckiego "Grota 1" w Solcu Kujawskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c871a3a8-52db-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028394/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont poszycia papowego dachów na wraz z obróbkami blacharskimi na budynku ŚDP, przy ul. 29 listopada 10 oraz na budynku OSR przy ul. Gen. Stefana Roweckiego "Grota 1"w Solcu Kujawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403141

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIPP.BZPiFZ.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont poszycia papowego dachu na wraz z obróbkami blacharskimi i wymianą rynien, naprawą instalacji odgromowej, na budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, przy ul. 29 listopada 10 w Solcu Kujawskim oraz poszycia papowego dachu wraz z montażem pasów usztywniających z blachy ocynkowanej na budynku Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Gen. Stefana Roweckiego „Grota” 1 w Solcu Kujawskim. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 7 do SWZ oraz przedmiarach robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie zawarł umowy w roku budżetowym 2023. Zaproponował Wykonawcy zawarcie umowy po upływie 5 miesięcy od daty wyboru oferty, (po upływie terminu związania ofertą). Wykonawca nie wyraził zgody na zawarcie umowy w cenie zawartej w ofercie, dlatego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.