Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243343/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. "Nasze zadanie – pomaganie!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072265840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bobrecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334777117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d96306f-6642-4744-8f0f-5a0a9f886bd41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. "Nasze zadanie – pomaganie!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d96306f-6642-4744-8f0f-5a0a9f886bd4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00234504/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa projektu unijnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.IOD.212.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 288050 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektu pn. „Nasze zadanie – pomaganie!” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Całkowita wartość projektu wynosi 2 361 166,57 zł (dwa miliony trzysta sześćdziesiąt jeden tysięcy sto sześćdziesiąt sześć złotych 57/100, w tym:
• Dofinansowanie projektu: 2 243 108,24 zł (dwa miliony dwieście czterdzieści trzy tysiące sto osiem złotych 24/100), w tym: dofinansowanie UE: 2 006 991,58 zł (dwa miliony sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 58/100 zł), budżet państwa: 236 116,66 zł (dwieście trzydzieści sześć tysięcy sto szesnaście złotych 66/100).
• Wkład własny: 118 058,33 zł (sto osiemnaście tysięcy pięćdziesiąt osiem złotych 33/100).
Projekt obejmuje:
• poradnictwo specjalistyczne i opieka dla dzieci i rodziców zastępczych, wsparcie dla kadry projektu oraz promocja pieczy,
• diagnozę dzieci przebywających w pieczy i kwalifikujących się do pieczy,
• szkolenia i kursy tematyczne dla rodzin zastępczych,
• usamodzielnianie wychowanków pieczy.
Zakres usług Wykonawcy:
1. przygotowanie i weryfikacja dokumentów związanych z prawidłową realizacją Projektu,
2. obsługa projektu w Systemie CST,
3. monitorowania Uczestników Projektu, w tym obsługi systemu SM EFS,
4. składanie comiesięcznych harmonogramów form wsparcia,
5. zgłaszanie do Instytucji Zarządzającej i wprowadzenie do systemu CST zgłaszanych przez Zamawiającego zmian we wniosku o dofinansowanie,
6. kompletowania dokumentów i terminowego przygotowanie wniosków o płatność zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem płatności w zakresie merytorycznym i finansowym,
7. nadzoru finansowego nad postępem działań prowadzonych w Projekcie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentami unijnymi i krajowymi na podstawie dokumentów finansowanych udostępnionych przez Zamawiającego,
8. kontaktowania się i udzielania informacji o Projekcie Instytucji Zarządzającej (opiekun projektu),
9. wykonywania innych, nieprzewidzianych niniejszą Umową czynności, które okażą się niezbędne do prawidłowego zrealizowania umowy,
10. przygotowania wzorów promocji projektu (logotypy, plakaty, informacje o projekcie, tablice informacyjne),
11. stałego monitorowania wszystkich wskaźników Projektu,
12. przygotowanie dokumentacji przetargowej: opracowanie ogłoszeń przetargowych i zapytań ofertowych, dokumentów przetargowych, weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków oraz regułami PZP, udział w Komisji Przetargowej,
13. tworzenie projektów umów z wykonawcami,
14. przedstawiania, na pisemne wezwanie Zleceniodawcy, wszelkich informacji, wyjaśnień i dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy, a niezbędnych do jej prawidłowej realizacji,
15. przekazywania w formie telefonicznej lub e-mail, niezwłocznie, informacji o każdym problemie związanym z realizacją umowy,
16. bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2021 – 2027, wytycznych programowy oraz wszelkich innych właściwych przepisów prawa w tym zakresie,
17. udostępnienia w razie kontroli wszelkich dokumentów (w tym dokumentów księgowych) związanych z przedmiotem umowy, umożliwiających weryfikację prawidłowej realizacji Projektu związanych z realizacją niniejszej umowy – dotyczy to w szczególności kontroli realizacji Projektu prowadzonej przez Instytucję Pośredniczącą,
18. poddania się kontroli dokonywanej przez Instytucję Zarządzającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu,
19. stałej współpracy z Działem Księgowości Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji projektu,
20. czynny udział Wykonawcy w miejscu realizacji projektu (powiat cieszyński) przez okres realizacji poszczególnych wsparć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM INWEST spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387550440
7.3.3) Ulica: Katowicka nr 157
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy implantów i asortymentu wykorzystywanego w procedurach ortopedycznych
- Zakup sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!".
- Zakup mebli do zajęć dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Zakup mebli oraz pomocy dydaktycznych do zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Konserwacja i odtworzenie stolarki okiennej budynku Teatru w Cieszynie - etap IV
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Inwestora zastępczego dla projektu pn. " Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji kadry zarządzającej (cz.1 Kierownik cz.2 Zastępca Kierownika )na potrzeby projektu realizacji Programu polityki zdrowotnej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem Inwestycyjnym pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych podczas modernizacji systemu wentylacji i klimatyzacji na Sali konferencyjnej im. G Gęsickiej
- Usługa obsługi inwestorskiej dla projektu "Przebudowa i modernizacja pomieszczeń ZOZ w Czarnkowie wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby zwiększenia liczby łóżek ZOL w ZZOZ w Czarnkowie"
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.