eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków, kiszonek oraz roślin strączkowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków, kiszonek oraz roślin strączkowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W WADOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trybunalska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_wadowice@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d58fc52c-045e-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków, kiszonek oraz roślin strączkowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d58fc52c-045e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103326/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków, kiszonek oraz roślin strączkowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2023.KP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych dla Zakładu Karnego w Wadowicach.

w szacunkowych ilościach:

Warzywa świeże i owoce:
Burak ćwikłowy – 1900 kg
Dostarczane buraki powinny być całe, bez ran powstałych podczas zbioru lub pakowania, bez objawów zwiędnięcia, zdrowe, bez objawów zaparzenia, gnicia, bez szkodników i śladów po szkodnikach, czyste, bez obcych zanieczyszczeń w tym bez grudek ziemi. Zawartość każdego opakowania powinna być jednolita i zawierać buraki wyłącznie tego samego pochodzenia, odmiany, jakości, wielkości oraz o tym samym stopniu dojrzałości. Pakowane w siatki.
Cebula biała – 5600 kg
Cebula, cała, bez uszkodzeń, czysta, bez zanieczyszczeń, bez szklistej i mięsistej łuski, jędrna, wystarczająco wysuszona, bez pustej i twardej szyjki, bez szkodników i uszkodzeń przez szkodniki, bez wyrastającego szczypioru. Nie dopuszcza się cebuli z objawami gnicia lub takiego zepsucia, które czynią ją niezdatną do spożycia. Cebula o średnicy min. 5 cm. Pakowana w siatki.
Kapusta biała – 1900 kg
Dostarczana kapusta biała wielkości od 1,5 – 5,0 kg ma być cała, zwarta, bez odgnieceń, liście bez uszkodzeń mechanicznych i bez pęknięć, zdrowa – bez śladów gnicia i chorób grzybowych, bez szkodników i śladów po szkodnikach, o świeżym wyglądzie, lekko zielona, czysta, bez wyrośniętych pędów kwiatostanowych. Pakowana w siatki.
Marchew – 8600 kg
Dostarczana marchewka ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, czysta, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, niezdrewniała. Pakowana w siatki.
Pietruszka – 500 kg
Dostarczana pietruszka ma być cała – nie może być ucięta i połamana, nie może mieć uszkodzeń, bez odłamanych korzeni i prawidłowo ogłowiona, bez korzeni bocznych
i rozgałęzień, zdrowa – nie może być zgniła i zapleśniała, bez chorób, czysta, nie może być zwiędnięta i wyschnięta, nie może mieć śladów po szkodnikach i bez obecności szkodników, niezdrewniała. Pakowana w siatki. Nie może nosić znamion pasternaku.
Seler – 570 kg
Korzeń selera powinien być zdrowy, bez śladów gnicia, cały, bez ordzawień skórki, bez uszkodzeń mechanicznych i stłuczeń, twardy, bez szkodników i śladów po szkodnikach. Na przekroju seler powinien mieć barwę białą lub biało- kremową, bez pustych przestrzeni. Pakowana w siatki.
Jabłka – 2500 kg
Jabłka gramatura od 0,15 – 0,25kg, mają być dostarczane w stanie świeżym, całe, zdrowe – nie dopuszcza się owoców z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia, czyste, wolne od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych, wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki. Powinny mieć kształt, wielkość i barwę charakterystyczną dla danej odmiany, nieuszkodzone. Pakowane w skrzynki.
Kiszonki:
Kapusta kiszona biała – 2500 kg
Dostarczana kapusta barwy białej lub kremowo – białej powinna mieć smak słono – kwaśny, bez obcych posmaków i zapachów, nie zepsuta. Pakowana w beczki.

Ogórek kiszony – 350 kg
Dostarczane ogórki kiszone powinny być twarde, całe, niezepsute, o smaku słono – kwaśnym, bez obcych posmaków i zapachów. Pakowane w beczki.
Ziemniaki:
Ziemniaki – 26000 kg
Ziemniaki jadalne: o barwie białej, dojrzałe bulwy, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, jednoodmianowe, o kształcie typowym dla danej odmiany, o dobrym smaku, bez pustych miejsc, o średnicy poprzecznej min. 4 cm i podłużnej 6 cm. Zawartość każdego opakowania powinna być jednolita i zawierać ziemniaki wyłącznie tego samego pochodzenia, odmiany, jakości, wielkości oraz o tym samym stopniu dojrzałości. Pakowane w siatki.


Rośliny strączkowe:
Fasola “Jaś” – 50 kg
Fasola „Jaś” powinna być zdrowa, czysta, sucha, o zapachu swoistym, bez zapachu pleśni, stęchlizny, ziarna zbliżonej wielkości, w całości, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, jednoodmianowy, bez zanieczyszczeń.
Groch łuskany – 750 kg
Groch łuskany jednoodmianowy ma być zdrowy, czysty, suchy, o zapachu swoistym, bez zapachu pleśni, stęchlizny, przebrany, bez zanieczyszczeń, bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Towar ma być dostarczany w opakowaniach handlowych nie większych niż 30kg.


II Sposób realizacji zamówienia.

1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły własnym transportem i na własny koszt w ilościach wynikających z wcześniejszych uzgodnień telefonicznych z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.
2. Dostarczane artykuły będące przedmiotem umowy będą przewożone:
a) specjalistycznym środkiem transportu posiadającym konstrukcję i wyposażenie odpowiednie do rodzaju przewożonych artykułów zapewniające właściwą temperaturę przewożonego przedmiotu zamówienia,
b) w pojemnikach Wykonawcy, które będą opakowaniem zwrotnym,
c) zarówno środek transportu jak też pojemniki muszą spełniać wymagania sanitarno-higieniczne dotyczące transportu żywności.
3. Dostawy na koszt Wykonawcy będą się odbywać razy w tygodniu w godzinach 7:00-12:30, do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w :
Zakładzie Karnym w Wadowicach ul Trybunalska 8, 34-100 Wadowice.
W przypadku braku możliwości pełnego zrealizowania zamówienia Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego i przedłoży propozycję alternatywnego uzupełnienia zamówienia z posiadanej aktualnie oferty najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 10:00. Cena proponowanych zamiennie artykułów nie może być wyższa niż cena artykułów z zamówienia. Propozycję alternatywnego uzupełnienia zamówienia musi zaakceptować Zamawiający.
4. Każdy artykuł winien być zaopatrzony w metkę na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym, na której winna być umieszczona nazwa artykułu, data produkcji i okres lub data przydatności do spożycia.
5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki VAT na dostarczany przedmiot zamówienia. Nowa stawka podatku VAT obowiązuje od dnia wejścia przepisów ja wprowadzających.
7. Reklamacje jakościowe dotyczące zarówno produktów jak też stanu środka transportu i opakowań rozpatrywane będą bezzwłocznie w dniu dostawy. Na żądanie Zamawiającego obowiązkiem Wykonawcy będzie w dniu złożenia reklamacji lub w dniu następnym po uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego wykonanie na własny koszt dostawy zastępczej w zamian za towar podlegający reklamacji lub też ponownie wykonanie dostawy środkiem transportu i w pojemnikach, które spełniają wszelkie wymogi sanitarne.
8. Zmiany obowiązującej stawki VAT nie powodują konieczności zmiany treści umowy w drodze aneksu.
9. W przypadku niedotrzymania warunków określonych w ust. 4 Zamawiający zakupi ilość artykułu równą ilości podlegającej reklamacji i obciąży kosztami zakupu Wykonawcę.
10. Zamawiający może w trakcie trwania umowy zlecić wyspecjalizowanemu laboratorium wykonanie badań od 2 do 5 próbek dowolnie wybranego asortymentu z całej partii towaru na zgodność z wymaganiami określonymi w SWZ. Każda niezgodność będzie traktowana jako nienależyte wykonanie umowy.
11. W przypadku uzyskania wyniku potwierdzającego niezgodność badanej partii towaru ze specyfikacją koszt wykonanych badań obciąża Wykonawcę. Natomiast w przypadku wyniku negatywnego koszt badań pokrywa Zamawiający.
12. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany towaru o złej jakości lub, gdy wymiana będzie niemożliwa, do poniesienia kosztów zakupu awaryjnego, tj. różnicy cen zakupu towaru, a także ewentualnych innych kosztów poniesionych przez Zamawiającego związanych z realizacją tego zakupu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81325 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89505 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno warzywnicze Daria Banach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591474051

7.3.3) Ulica: Ciszowice 18a

7.3.4) Miejscowość: Charsznica

7.3.5) Kod pocztowy: 32-250

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-03 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.