Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001214536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hłudno 89
1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_hludno@nozdrzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sphludno.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka oświatowa - organizacja administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd2bda4b-c06c-40ef-b66d-e4b1a5f11626
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00345577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00345329/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11489703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W prowadzonym postępowaniu, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poprzez Platformę zakupową Zamawiającego dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
2. Oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby i pełnomocnictwo, należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346 z poźn. zm.), przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „pdf”, „doc”, lub „docx”, ze szczególnym wskazaniem na format „pdf”.
3. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego
skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „zip” lub„7Z”.
4. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452);
5. Składanie przez Wykonawców oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych, dokumentów, wyjaśnień, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej
wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB;
6. Składanie ofert odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy, poprzez „Formularza składania oferty lub wniosku”;
7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone w osobnym pliku, w miejscu składania oferty, przeznaczonym na zamieszczanie tajemnicy przedsiębiorstwa;
8. Oferta powinna być pod rygorem nieważności złożona w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
9. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania poprzez Platformę, w drugim kroku składania oferty – poprzez przycisk „Złóż ofertę”, i wyświetleniu się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy Platformy do złożenia, zmiany lub wycofania oferty wynosi 150 MB;
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nozdrzec
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie; inspektorem ochrony danych osobowych jest: Pani Renata Szpiech, e-mail: rodo.gzeas@onet.pl, tel. 13 4398020 w. 43.
b) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie w roku szkolnym 2025/2026” prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.)
c) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
d) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
e) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawcy posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP.H.01.ZP.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr. 1 są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych i produktów suszonych z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. Dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 10.00.
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03115000-0 - Surowce roślinne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr.2 są sukcesywne dostawy mięsa, przetworów mięsnych, drobiu oraz wędlin z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą . Dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 10.00.
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr.3 są sukcesywne dostawy warzyw, owoców świeżych i podobnych produktów oraz jaj z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach
do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. Dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 10.00.
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr.4 są sukcesywne dostawy produktów mleczarskich z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku
szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. Dostawa jogurtów ma nastąpić w określonym dniu do godz. 8.00.
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr.5 są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych (świeżych) z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. Dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 10. 00
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15894200-3 - Posiłki gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla Zadania Nr.6 są sukcesywne dostawy pieczywa z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie.
1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach do SWZ.
2. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. Dostawa pieczywa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 8.00.
3. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie.
4. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
5. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-02 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będą kryteria:
Cena oferty - waga kryterium 60 %
Termin realizacji dostawy - waga kryterium 40 %
2. Ocena punktowa ofert dokonywana będzie w niżej określony sposób:
1) W ramach kryterium cena oferty:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 60 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 60 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
2) W ramach kryterium termin realizacji dostawy (zamówionej partii asortymentu wymienionego w SWZ złożonego telefonicznie, faksem lub e-mailem od daty zgłoszenia):
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: Tw = 40 pkt.;
b) Wykonawca, który w ofercie zobowiąże się wykonania dostawy (maksymalnie 3 dni roboczych, minimum 1 dzień) od daty złożenia zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 0 punktów
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 20 punktów.
- Za zaoferowanie wykonanie dostawy zamówionego asortymentu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 1 dni od daty złożenia zamówienia za pomocą telefonu, faksu lub e-maila – Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów poszczególnych kryteriach oceny ofert C + Tw ).
5. Maksymalny okres wykonania dostawy – 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego terminy wykonania dostawy, oferta będzie podlegała odrzuceniu. Analogicznie w sytuacji braku wskazania terminu dostawy.
6. Minimalny okres wykonania dostawy – 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres dostawy licząc od daty zgłoszenia zamówienia w terminie 1 dzień roboczy – otrzyma 40 pkt.
7. W przypadku gdy którykolwiek z wykonawców zaoferuje termin wykonania dostawy krótszy niż 1 dzień roboczy, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich wykonawców w kryterium termin wykonania (Tw) przyjmie okres wykonania (Tw max) jako 1 dzień roboczy od daty zgłoszenia zamówienia asortymentu będącego przedmiotem umowy.
8. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu oraz;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
• Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w
odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
• Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
• Zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 6 – Grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:1) Wypełniony Kosztorys ofertowy – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 1;
2) Wypełniony Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 2 – stanowiący ofertę;
3) Wraz z ofertą należy złożyć:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu);
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 4 (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania);
c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem" przez notariusza;
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 5;
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem" przez notariusza;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa wraz z ofertą: oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 3 oraz oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowanie – zgodnie ze wzorem określonym w Zał. Nr 4;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-07 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1148970
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-07 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-05
INNE PRZETARGI NOZDRZEC
- Budowa budynku garażowego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Hłudnie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
więcej: przetargi NOZDRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część I
- 1/ZSP/D/2025 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu - pakiety.
- Dostawa artykułów mięsnych, przetworów mięsnych i artykułów drobiarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakupy i dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
więcej: Surowce roślinne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.