Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145657/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
- 2025/BZP 00166252/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kościerzyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 28 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10774011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo-gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a95e397-a416-4352-8e57-9c23f57bdcf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00144370/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynku socjalno-bytowego szkółki leśnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, rozbiórką istniejącego budynku socjalnego w Nadleśnictwie Kościerzyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4635661,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace związane z rozbiórką istniejącego budynku socjalnego, budową nowego budynku socjalno-bytowego Szkółki Leśnej w Bąku wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą.
Rozbiórce istniejącego budynku socjalnego podlegają wszystkie jego elementy,demontaż istniejących instalacji, rozebranie dachu, demontaż stolarki otworowej, rozebranie ścian, demontaż podłóg wraz z legarami i podstawkami, odkopanie i wyburzenie cokołu betonowego oraz segregacja i wywóz odpadów na wysypisko wraz z kosztem utylizacji.
Projektowany obiekt to budynek o funkcji socjalno-bytowej, nie podpiwniczony. Budynek stanowi zaplecze socjalno – biurowe Szkółki Leśnej w Bąku Nadleśnictwa Kościerzyna. Parterowy obiekt składa się z pomieszczenia kancelaryjnego, szatni, sanitariatów i stołówki. Pomieszczenia pomocnicze w postaci pomieszczeń technicznych i gospodarczego znajdują się również na parterze.
Działki, na których zlokalizowana jest budowa budynku socjalno-bytowego to działki nr 733 i 734,
obręb0001 Bąk wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Infrastruktura towarzysząca obejmuje: miejsca postojowe, miejsce nagromadzenia odpadów stałych, instalacje elektroenergetyczne oraz wodno –kanalizacyjne.
W zakresie prac sanitarnych należy wykonać: wewnętrzne instalacje sanitarne oraz klimatyzację i wen-tylację w budynku socjalno-bytowym Szkółki Leśnej w PGL oraz sieci i przyłącza zewnętrzne instalacji wod-kan.
Wykonanie w budynku instalacji wodociągowej wraz z armaturą, kanalizacji sanitarnej wraz z przybo-rami, instalacji cieplnej oraz wentylacji wywiewnej i klimatyzacji.
Prace branży elektrycznej obejmują wykonanie wewnętrzne instalacji elektrycznych, fotowoltaika magazyn energii i instalacje teletechniczne w budynku socjalno-bytowym Szkółki Leśnej w PGL.
W zakresie wykonania prac zagospodarowania terenu należy wykonać: Prace drogowe, płyta żelbetowa myjni, Lodownia Szkółki Leśnej, ogrodzenia miejsc gromadzenia odpadów, stojaki rowerowe.
UWAGA do dokumentacji projektowej:
Zamawiający informuje, że rezygnuje z wykonania wiaty edukacyjnej pod ognisko oraz ławostołów i paleniska a także z wymiany pokrycia dachu wraz z elewacją w istniejącym budynku gospodarczym (w tym z mediów i robót towarzyszących).
W związku z powyższym Wykonawca nie wycenia tych elementów w swojej ofercie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dane zawarte w przedmiarze robót budowlanych (załącznik nr 11do SWZ), w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 14 SWZ), oraz w dokumentacji projektowej (załącznik nr 12 do SWZ).
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność. Podział zamówienia nie przyczyniłby się do korzyści organizacyjnych, a spowodowałby jedynie utrudnienia techniczne i funkcjonalne po stronie Zamawiającego oraz potencjalnych wykonawców.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
16. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3217516,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4230158,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3217516,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Stanisław Nilek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911119263
7.3.3) Ulica: 4 Marca 2
7.3.4) Miejscowość: Karsin
7.3.5) Kod pocztowy: 83-440
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji elektrycznej + linie zasilające ELKTOM Tomasz Morek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3217516,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa i modernizacja przejść dla pieszych na ul. Derdowskiego w Lipuszu, w ciągu drogi powiatowej nr 1934G
- DZP/45/25 PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORÓW NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI PN." UTWORZENIE CENTRUM SENIORALNEGO W DZIERŻĄŻNIE - BUDOWA PAWILONU NR 3"
- " Dowóz dzieci z terenu Gminy Kościerzyna do placówek oświatowych w okresach od 02.01.2026 do 31.12.2028r."
- DZP/47/25 DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH: 1. RESPIRATOR TRANSPORTOWY 2. VIDEOLARYNGOSKOP
- DZP/48/25 DOSTAWA AUTOMATYCZNYCH MASZYN SPRZATAJĄCYCH Z FUNKCJA: ZAMIATANIE, ODKURZANIE, MYCIE, MOPOWANIE
- Zakup koparko-ładowarki realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz z rozbudową placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Postolicach w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
- Remont pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposażenia
- Budowa dwóch magazynów OC w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi i szyldu w budynku Scena Baraku przy ul. Jaworzyńskiej 1 w Warszawie
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Regeneracja, naprawa i konserwacja parkietów zlokalizowanych na PGE Narodowym w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.