eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice"Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7d81e9e-437f-4396-bbe9-42843d380337

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Prace porządkowe na terenie Lasów Komunalnych w Gliwicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7d81e9e-437f-4396-bbe9-42843d380337

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038357/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Prace konserwacyjne i leśne – Las Komunalny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206530

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.31.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Czyszczenie rowów:
1. W ramach zadania należy wykonać:
a) oczyszczanie i pogłębianie rowów leśnych o długości 1000 mb, wskazanych przez Zamawiającego,
b) udrożnianie przepustów,
c) usuwanie roślin podczas czyszczenia rowów (jeśli występują),
d) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
II. Prace porządkowe:
1. W ramach zadania wykonywane będą następujące czynności:
a) interwencyjne usuwanie wskazanych przez Zamawiającego drzew chorych, połamanych i wywróconych o ogólnej masie pozyskanego drewna nie przekraczającej 40 m3, wraz z zakupem pozyskanego drewna w cenie,
obowiązującej zgodnie z zarządzeniem Dyrektora Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach w sprawie wprowadzenia do stosowania cennika drewna opałowego, zrębków oraz Instrukcji Gospodarki Drewnem Opałowym;
b) usuniecie drzew stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia o ogólnej masie pozyskanego drewna nie przekraczającej 40 m3, wraz z zakupem pozyskanego drewna w cenie obowiązującej zgodnie z zarządzeniem Dyrektora Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach w sprawie wprowadzenia do stosowania cennika drewna opałowego, zrębków oraz Instrukcji Gospodarki Drewnem Opałowym;
c) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych oraz awaryjne usuniecie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia na obszarach wskazanych przez Zamawiającego.
Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w gęstym zwarciu;
d) usuwanie roślin inwazyjnych na terenie lasów komunalnych Gliwicach w przypadku zaistnienia takiej konieczności na obszarach wskazanych przez Zamawiającego;
e) usuwanie dzikich wysypisk śmieci na terenach wskazanych przez Zamawiającego;
f) zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków;
g) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
h) po dokonaniu odbioru drewna, teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego - wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231800-6 - Usługi zarządzania pielęgnacją lasów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa SEBCIO Andrzej Alamoda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271454136

7.3.3) Ulica: Mazowiecka 36

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.