Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00139005/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
- 2025/BZP 00153725/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00162195/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00164055/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/197978/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295cb9f1-827d-4242-b4e3-c92a6e176e12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/033/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 605000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn. „Dostawa, instalacja, wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS”.
2. Przedmiot Umowy wykonany będzie etapami:
a) Etap I – analiza przedwdrożeniowa,
b) Etap II - dostawa i instalacja oprogramowania serwerowego, systemowego, integracja danych z systemem HIS. Dotyczy to pełnego przygotowania maszyn wirtualnych wraz z zakupem niezbędnych licencji do ich instalacji i utrzymania.
c) Etap III – dostawa, wdrożenie, konfiguracja i parametryzacja oprogramowania LIS
d) Etap IV – szkolenie użytkowników
e) Etap V – uruchomienie systemu informatycznego klasy LIS.
3. Szczegółowo przedmiot Umowy wraz z dokładnym harmonogramem został opisany w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia. Przewiduje on dostawę, instalację i uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu kompletnego systemu oraz przekazanie licencji pozwalającej na korzystanie z oprogramowania w okresie umowy oraz po jej wygaśnięciu.
4. Przedmiotem Umowy jest także:
a) objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym w § 7 ust. 1, Oprogramowania Aplikacyjnego rozliczanych na zasadach określonych w § 4 Umowy.
b) świadczenie usług serwisowych, w zakresie wskazanym w § 7 ust. 2 Umowy, dla Oprogramowania Aplikacyjnego, rozliczanych na zasadach określonych w § 4 Umowy.
5. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje zasobami niezbędnymi do wykonania przedmiotu Umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Umowy zgodnie ze swoją ofertą stanowiącą integralną część umowy i formularzem „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiących Załącznik nr 1 do Umowy, obowiązującymi przepisami oraz z należytą starannością.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940000,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940000,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940000,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATD SOFTWARE Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111988114
7.3.3) Ulica: ul. Swojczycka 38 lok. 103
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-501
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATD SOFTWARE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATD SOFTWARE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940000,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 5 części w ramach programu "Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa".
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego licencji HCL DOMINO
- Sprawny i bezpieczny system e-usług i e-zasobów w ZIT MOF Piły - Wdrożenie nowoczesnych systemów teleinformatycznych w Urzędzie Gminy Złotów - II postępowanie
- Dostawa klastra serwerowego wraz z montażem i uruchomieniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania Factory I/O w ramach Projektu "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby własne Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, ul. Krypska 39, Warszawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.