eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/197978/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/033/25 Dostawa, instalacja i wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295cb9f1-827d-4242-b4e3-c92a6e176e12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/033/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 605000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn. „Dostawa, instalacja, wdrożenie kompletnego systemu laboratoryjnego klasy LIS wraz z integracją z systemem szpitalnym HIS”.
2. Przedmiot Umowy wykonany będzie etapami:
a) Etap I – analiza przedwdrożeniowa,
b) Etap II - dostawa i instalacja oprogramowania serwerowego, systemowego, integracja danych z systemem HIS. Dotyczy to pełnego przygotowania maszyn wirtualnych wraz z zakupem niezbędnych licencji do ich instalacji i utrzymania.
c) Etap III – dostawa, wdrożenie, konfiguracja i parametryzacja oprogramowania LIS
d) Etap IV – szkolenie użytkowników
e) Etap V – uruchomienie systemu informatycznego klasy LIS.
3. Szczegółowo przedmiot Umowy wraz z dokładnym harmonogramem został opisany w Załączniku nr 1 do Umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia. Przewiduje on dostawę, instalację i uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu kompletnego systemu oraz przekazanie licencji pozwalającej na korzystanie z oprogramowania w okresie umowy oraz po jej wygaśnięciu.
4. Przedmiotem Umowy jest także:
a) objęcie nadzorem autorskim, w zakresie wskazanym w § 7 ust. 1, Oprogramowania Aplikacyjnego rozliczanych na zasadach określonych w § 4 Umowy.
b) świadczenie usług serwisowych, w zakresie wskazanym w § 7 ust. 2 Umowy, dla Oprogramowania Aplikacyjnego, rozliczanych na zasadach określonych w § 4 Umowy.
5. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje zasobami niezbędnymi do wykonania przedmiotu Umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Umowy zgodnie ze swoją ofertą stanowiącą integralną część umowy i formularzem „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiących Załącznik nr 1 do Umowy, obowiązującymi przepisami oraz z należytą starannością.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940000,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 940000,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940000,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATD SOFTWARE Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111988114

7.3.3) Ulica: ul. Swojczycka 38 lok. 103

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-501

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940000,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia w zakresie nadzoru i serwisu systemu - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru wdrożenia systemu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.