Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175740/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00186762/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/27/2025] Zakup i dostawa licencji wieczystych do oprogramowania wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10878961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/27/2025] Zakup i dostawa licencji wieczystych do oprogramowania wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc212b2-6b52-4f58-8bb7-c83a28b574c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 [80a] Specjalistyczne oprogramowanie sieciowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/27/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Zakup i dostawa licencji wieczystych na oprogramowanie typu Network Access Control (NAC), wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego.Przedmiot zamówienia w części nr 1 obejmuje dostawę licencji wieczystych do oprogramowania typu Network Access Control (NAC) wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego świadczoną przez okres 12 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu.
Wykonawca w okresie 12 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu będzie świadczył usługę utrzymania i wsparcia technicznego, zgodnie z pkt. II Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ) oraz przeprowadzi zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie Zamawiającego, 2 dniowe warsztaty (szkolenie) w zakresie użytkowania i administrowania wdrożonym systemem dla maksymalnie 6 osób, zgodnie z pkt. IV Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1A do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. producenta oprogramowania, nazwę oprogramowania, umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i mające służyć sprawdzeniu zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami wskazanymi w dokumentacji zamówienia.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia (dostawy i wdrożenia) : maksymalnie czterdzieści pięć [ 45 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia (dostawy i wdrożenia) wskazany powyżej jest terminem maksymalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji (dostawy i wdrożenia), jednak nie krótszy niż dwadzieścia pięć [ 25 ] dni roboczych; pkt. 19 SWZ stosuje się odpowiednio.
Utrzymanie i wsparcie techniczne świadczone będzie przez okres 12 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 136585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Zakup i dostawa licencji wieczystych do oprogramowania systemu zbierania logów i korelacji zdarzeń SIEM, wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego.Przedmiot zamówienia w części nr 2 obejmuje dostawę licencji wieczystych do oprogramowania systemu zbierania logów i korelacji zdarzeń SIEM wraz z usługą wdrożenia oraz usługą utrzymania i wsparcia technicznego świadczoną przez okres 36 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu.
Wykonawca w okresie 36 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu będzie świadczył usługę utrzymania i wsparcia technicznego, zgodnie z pkt. IV Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ) oraz przeprowadzi zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie Zamawiającego, 2 dniowe warsztaty (szkolenie) w zakresie użytkowania i administrowania wdrożonym systemem dla maksymalnie 6 osób, zgodnie z pkt. III Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1B do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie dane dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia, tj. producenta oprogramowania, nazwę oprogramowania, umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i mające służyć sprawdzeniu zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami wskazanymi w dokumentacji zamówienia.
Brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna jako niezgodność oferty z treścią SWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
Jeżeli zachodzi taka konieczność i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości co do zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia (dostawy i wdrożenia) : maksymalnie czterdzieści pięć [ 45 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia (dostawy i wdrożenia) wskazany powyżej jest terminem maksymalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji (dostawy i wdrożenia), jednak nie krótszy niż dwadzieścia pięć [ 25 ] dni roboczych; pkt. 19 SWZ stosuje się odpowiednio.
Utrzymanie i wsparcie techniczne świadczone będzie przez okres 36 miesięcy od dostarczenia i wdrożenia produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 294308,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542398848
7.3.3) Ulica: ul. Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ARKANET WOJCIECH OLEŚ, STANISŁAW ZYGOR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Naprawa obiektów budowlanych w JW Nr 2286
- U/30/2025 Zakup wsparcia technicznego do oprogramowania IT Manager dla Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne IV
- "REMONT CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NYSA, UL. OTMUCHOWSKA KM 3+280 DO KM 3+740"
- "Świadczenie kompleksowych usług telekomunikacyjnych, usług dodatkowych, dzierżawy łączy oraz sprzętu telekomunikacyjnego"
- Dostawy urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, montaż i wdrożenie elektronicznego systemu kolejkowego"
- Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY LUZINO
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu".
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w Gminie Krasnystaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.