Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa obiektów budowlanych w JW Nr 2286
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2286
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530969044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: N
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-076
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 261696155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw2286.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/jw2286
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa obiektów budowlanych w JW Nr 2286
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7200a1ca-edd1-4e45-90f6-c15682f777aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122711/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Naprawa obiektów budowlanych w JW Nr 2286
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jw22863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jw2286
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dokładny opis znajduje się w SWZ -
ROZDZIAŁ 18. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest: Jednostka Wojskowa Nr 2286, skr. poczt. 307, 45-076 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Jednostce Wojskowej Nr 2286 jest st. chor. szt. Piotr Oleksiewicz, telefon: 261-696-132, e-mail: p.oleksiewicz@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na NAPRAWA OBIEKTÓW BUDOWLANYCH W JW NR 2286 nr referencyjny 01/ZP/2025.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zakres robót dla ZADANIA Nr 1, to:
Naprawa izolacji ścian fundamentowych w budynku Nr 5:
• Rozbiórka opaski betonowej i wywiezienie gruzu.
• Odkrycie przez odkopanie ścian fundamentowych.
• Wykonanie izolacji roztworem bitumicznym.
• Wykonanie izolacji z foli kubełkowej.
• Zasypanie wykonanej izolacji.
• Czyszczenie i malowanie gajgerów żeliwnych.
• Wykonanie z kostki brukowej opaski ograniczonej obrzeżem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Zakres robót dla ZADANIA Nr 2, to:
Naprawa pokryć i obróbek dachowych:
1.2.1. Budynek Nr 4
• Naprawa miejscowa rynien i obróbek.
• Poszerzenie zadaszenia nad wejściem głównym.
1.2.2. Budynek Nr 5
• Obróbki ogniomurów i kominów papą termozgrzewalną.
• Renowacja pokryć papą termozgrzewalną.
1.2.3. Budynek Nr 6
• Obróbki ogniomurów i kominów papą termozgrzewalną.
• Renowacja pokryć papą termozgrzewalną.
1.2.4. Budynek Nr 7
• Obróbki ogniomurów i kominów papą termozgrzewalną.
• Renowacja pokryć papą termozgrzewalną.
• Opaska dociskowa.
1.2.5. Budynek Nr 9
• Przerobienie leja spustowego.
1.2.6. Budynek Nr 11
• Obróbki ogniomurów, rynien i rur spustowych.
• Renowacja pokryć papą termozgrzewalną.
1.2.7. Budynek Nr 12
• Wymiana rynien, wpustów i koszy.
1.2.8. Budynek Nr 13
• Wymiana rynny i rury spustowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Zakres robót dla ZADANIA Nr 3, to:
Naprawa elewacji w budynkach :
1.3.1. Budynek Nr 1
• Rozebranie okładzin schodów.
• Wykonanie okładzin schodów z płyt granitowych.
• Mycie fasady z zanieczyszczeń wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach.
• Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym.
• Malowanie farbami hydrofobowymi fasady budynku.
• Czyszczenie i zmycie cokołu.
• Uzupełnienie ubytków w wyprawie tynkarskiej.
• Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym.
• Czyszczenie i malowanie farbą podkładową i nawierzchniową drabin wyłazowych.
• Czyszczenie opaski betonowej wokół budynku.
• Uszczelnienie szczelin dylatacyjnych opaski.
• Malowanie opaski farbą na beton odporną na mech i warunki atmosferyczne.
1.3.2. Budynek Nr 5
• Mycie fasady z zanieczyszczeń wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach.
• Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym.
• Malowanie farbami hydrofobowymi fasady budynku.
• Naprawa gzymsu.
• Czyszczenie i zmycie cokołu.
• Uzupełnienie ubytków w wyprawie tynkarskiej.
• Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym.
• Czyszczenie i malowanie farbą podkładową i nawierzchniową drabin wyłazowych.
• Zabezpieczenie opaski przed zabrudzeniem i zachlapaniem.
1.3.3. Budynek Nr 6
• Mycie fasady z zanieczyszczeń wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach.
• Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym.
• Malowanie farbami hydrofobowymi fasady budynku.
• Naprawa gzymsu.
• Czyszczenie i zmycie cokołu.
• Uzupełnienie ubytków w wyprawie tynkarskiej.
• Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym.
• Czyszczenie i malowanie farbą podkładową i nawierzchniową krat i drabin wyłazowych.
• Czyszczenie opaski betonowej wokół budynku.
• Uszczelnienie szczelin dylatacyjnych opaski.
• Malowanie opaski farbą na beton odporną na mech i warunki atmosferyczne.
1.3.4. Budynek nr 11
• Mycie fasady z zanieczyszczeń wodą z dodatkiem preparatu czyszczącego rozpuszczającego tłuszcz i inne zabrudzenia na ścianach.
• Gruntowanie i wzmocnienie podłoża preparatem gruntującym.
• Malowanie farbami hydrofobowymi fasady budynku.
• Naprawa uszkodzeń tynku cienkowarstwowego.
• Czyszczenie i zmycie cokołu.
• Uzupełnienie ubytków w wyprawie tynkarskiej.
• Gruntowanie podłoża preparatem gruntującym.
• Czyszczenie i malowanie farbą podkładową i nawierzchniową drabin wyłazowych.
• Czyszczenie opaski betonowej wokół budynku.
• Uszczelnienie szczelin dylatacyjnych opaski.
• Malowanie opaski farbą na beton odporną na mech i warunki atmosferyczne.
1.3.5. Budynek Nr 13
• Malowanie farbami hydrofobowymi fasady budynku.
• Naprawa gzymsu.
• Uzupełnienie ubytków w wyprawie tynkarskiej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
dla zadania nr 1-3: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej zadań niż jedna, Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby, pod warunkiem spełnienia w/w warunków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z zał. nr 5 do SWZ;
5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
7. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wezwany przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z zał. nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym wyżej mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z zał. nr 5 do SWZ;
5. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
6. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych.
7. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wezwany przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANY UMOWY ZOSTAŁY OPISANE WE WZORZE UMOWY7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jw2286 w zakładce przedmiotowego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kontr(terroryści) - pomoc i ochrona w awariach i klęskach żywiołowych
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Aktywny Maluch 2022 - 2029 edycja III - Budowa żłobka wraz z opracowaniem dokumentacji
- U/28/2025 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Nauki i Obsługi Projektów Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń stacjonarnych, zamkniętych na temat wdrażania i stosowania elastycznych form zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- Naprawa ubytków nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu obornickiego
- Wykonanie oznaczenia schodów wg systemu FON oraz remont sal w Szkole Podstawowej w Dobieżynie
- Przebudowa parkingu w Skale wraz z utworzeniem przejścia dla pieszych oraz utwardzenie terenu - wykonanie miejsc postojowych przy arboretum w Wądrożu Wielkim
- Utworzenie zielonych terenów rekreacyjnych przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.