Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00207371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671987015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 42
1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.borkowska@zoztarczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoztarczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10b9b126-28b4-44bc-aec7-57afd2c182fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b9b126-28b4-44bc-aec7-57afd2c182fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00003654/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa szczepionek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499959,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi, adsorbowana, o zmniejszonej zawartości antygenów, stosowana do szczepienia przypominającego dla młodzieży, osób dorosłych i dzieci od 4 r. ż4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6902,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciw meningokokom grupy B, złożona, adsorbowana do stosowania od 2 miesiąca życia4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 124569,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, dawka dla osób powyżej 16 roku życia, zawierająca 20 mcg oczyszczonego antygenu HBs w 1 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu jako środka konserwującego, szczepienie w schemacie 0-1-6 miesięcy, w fiolce4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 2403,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, dawka dla osób powyżej 16 roku życia, zawierająca 20 mcg oczyszczonego antygenu HBs w 1 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu jako środka konserwującego, z możliwością szczepienia w schemacie przyspieszonym (0-7-21 dni – 12 miesięcy) w fiolce4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6409,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka do czynnego uodporniania osób w wieku powyżej 16 lat przeciwko odkleszczowemu zapaleniu mózgu4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 6288,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka do czynnego uodporniania dzieci w wieku powyżej 1 roku życia i poniżej 16 lat przeciwko odkleszczowemu zapaleniu mózgu4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 18057,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A, dawka dla dorosłych zawierająca 1440 j. antygenu wirusa HAV w 1 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu jako środka konserwującego, z możliwością szczepienia w schemacie 0-6 do 12 miesięcy4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 5655,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu A, dawka dla dzieci zawierająca 720 j. antygenu wirusa HAV w 0,5 ml zawiesiny, nie zawierająca tiomersalu jako środka konserwującego, z możliwością szczepienia w schemacie 0-6 do 12 miesięcy,4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 586,95 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca), wirusowemu zapaleniu wątroby typy B (rDNA), poliomyelitits (inaktywowana) i Haemophilus typ B (skoniugowana), adsorbowana4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 92556,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi (acelularna), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B, rekombinowana (adsorbowana), poliomyelitis inaktywowana i Hemophilus influence typ B, koniugowana, adsorbowana. Zawiera trzy antygeny krztuśca.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 75380,10 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek na potrzeby SPZOZ w Tarczynie - Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis oraz Haemophilus influwnzae typy B, acelularna, zawierająca co najmniej trzy antygeny krztuśca4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 8640,60 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka do czynnego uodpornienia przeciwko inwazyjnej chorobie meningokokowej wywoływanej przez Neisseria meningitidis grupy A,C,W,Y4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 10999,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca-toksoid krztuścowy i hemaglutyninę włókienkową), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 17937,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciw pneumokokom, polisacharydowa, 13-walentna, adsorbowana4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 54550,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciw pneumokokom, polisacharydowa, 20-walentna, adsorbowana4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Szczepionka przeciwko ospie wietrznej, żywa. Stosowana u dzieci od ukończenia 9 miesiąca życia i dorosłych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 31124,80 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek dla SPZOZ w Tarczynie - Sezonowa Szczepionka przeciwko grypie czterowalentna do stosowania u dzieci od 6 mż i dorosłych , zawierająca szczepy : A(Michigan), A (Hong Kong), B(Brisbane), B(Phuket)4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 398,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7439,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8069,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7439,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650
7.3.3) Ulica: Barska 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7439,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138974,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138974,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138974,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138974,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1717,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2133,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1717,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650
7.3.3) Ulica: Barska 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1717,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5689,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5689,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5689,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5689,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7080,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9655,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7080,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolskie, ul. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7080,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20340,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26661,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20340,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolskie, il. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20340,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6309,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6309,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6309,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6309,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 654,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 654,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254227
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 654,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100230,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100802,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100230,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolskie, ul. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100230,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84095,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84095,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84095,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84095,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9639,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9639,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9639,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9639,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11829,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13385,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11829,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolskie, ul. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11829,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19355,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19725,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19355,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650
7.3.3) Ulica: Barska 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19335,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65005,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58644,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650
7.3.3) Ulica: Barska 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58644,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40470,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40470,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAMCO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.3) Ulica: Wolskie, ul. Wolska 14
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-860
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40470,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35093,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35093,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35093,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GSK Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792254277
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 189
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35093,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYPHARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103650
7.3.3) Ulica: Barska 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-315
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30INNE PRZETARGI TARCZYN
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
- Dostawa szczepionek w podziale na 7 zadań
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.