Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Budzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313
1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a864022b-9f08-4631-ba1f-bf589f6a5607
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032215/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zapewnienie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Budzyń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a864022b-9f08-4631-ba1f-bf589f6a56073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale I i II SWZ oraz na
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXVI oraz XXVII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXVI oraz XXVII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup urządzeń sieciowych dla JST
1. W ramach pierwszej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 urządzenia FortiGate 70F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne. Dostarczane urządzenia musza posiadać 3 letnią licencję umożliwiającą zbieranie logów w usłudze FortiAnalyzer Cloud wraz z usługą monitorowania SOCaaS lub równoważne dla UMiG Budzyń.
b) 2 urządzeń FortiGate 60F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne. Dostarczane urządzenia musza posiadać 3 letnią licencję umożliwiającą zbieranie logów w usłudze FortiAnalyzer Cloud wraz z usługą monitorowania SOCaaS lub równoważne dla GOPS Budzyń i GZWiK Budzyń.
c) 1 urządzenia FortiGate 71G z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP z pakietem HEZO 360 lub równoważne dla SP Budzyń.
d) 1 urządzenia FortiGate 60F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne dla SP Wyszyny.
e) 2 urządzeń FortiGate 40F z 3 letnim wsparciem FortiCare 24/7 oraz 3 letnią licencją UTM/UTP lub równoważne dla PS Budzyń i PS Wyszyny.
f) 3 urządzeń Ubiquiti USW-Pro-Max-24 wraz z 3 szt. Ubiquiti UACC-DAC-SFP10-1M dla SP Wyszyny.
g) 3 urządzeń Ubiquiti USW-Pro-Max-24-PoE wraz z 3 szt. Ubiquiti UACC-DAC-SFP10-1M dla SP Wyszyny.
h) 1 urządzenia Ubiquiti UDM-SE dla SP Wyszyny.
2. Wsparcie:
a) Oferowany sprzęt musi być zakupiony w autoryzowanym kanale dystrybucji producenta i posiadać pakiet usług gwarancyjnych oraz wsparcie obejmujące wyspecyfikowany przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia sprzętu.
b) Pakiet usług gwarancyjnych obejmować będzie aktualizacje oprogramowania, uaktualnienia, poprawki krytyczne i opcjonalne, a także wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz dostęp do bazy wiedzy i portalu klienta udostępnianego przez producenta
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki
48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup serwerów dla JST
1. W ramach drugiej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 Serwera dla UMiG Budzyń:
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 8 kieszenie Hot-Plug (2,5”)
• Procesor: o wydajności min. 66000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 128 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/6/10/50/60, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s, min. 2 GB pamięci cache
• Dyski: 4 x 1,92 TB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karta zawierajaca 2 dyski NVMe 240GB
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 35 licencji CAL dla użytkownika oraz 15 licencji CAL na urządzenie.
• Gwarancja: min. 7 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
b) 1 Serwer dla GOPS Budzyń:
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 4 kieszenie Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 41000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 64 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/10/50, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 4 x 960 GB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 10 licencji CAL dla użytkownika oraz 5 licencji CAL na urządzenie.
• Gwarancja: min. 5 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
c) 2 Serwery dla GZWiK Budzyń i CUW Budzyń (po 1 dla każdej jednostki):
• Obudowa: rack 1U 19”, min. 4 kieszenie Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 41000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 32 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/5/6/10/50, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 2 x 960 GB SSD SAS 12Gb/s dla użytku mieszanego Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x SFP+ 10GbE, 2 x Transceiver SFP+ 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 550W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie.
• Gwarancja: min. 7 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
d) 1 Serwer dla SP Wyszyny:
• Obudowa: rack 2U 19”, min. 12 kieszeni Hot-Plug (3,5”)
• Procesor: o wydajności min. 22000 pkt w teście PassMark - CPU Mark
• Pamięć: 64 GB DDR4
• Kontroler dysku: Sprzętowy, obsługujący RAID 0/1/10, SAS 12Gb/s, SATA 6Gb/s
• Dyski: 12 x 960 GB HDD SAS 12Gb/s 10 tys. obr./min Hot-Plug
• Karty sieciowe: 2 x Rj-45 min. 1GbE, 2 x Rj-45 10GbE
• Interfejs zdalnego zarządzania z dedykowanym portem i funkcją konsoli zdalnej (licencja wieczysta)
• Zasilanie: 2 x min. 800W Hot-Plug
• Ruchome szyny montażowe.
• System operacyjny: Windows Server 2025 Standard obejmujący licencje na wszystkie rdzenie, 70 licencji CAL dla użytkownika. (Dopuszczalne licencje w wersji edukacyjnej dla szkół)
• Gwarancja: min. 3 lat z opcją czasu reakcji na następny dzień roboczy oraz zachowania dysków twardych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup systemów gwarantowanego zasilania dla JST
1. W ramach trzeciej części przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy:
a) 1 agregatu prądotwórczego dla GZWiK Budzyń:
• Napięcie: 230V
• Częstotliwość: 50Hz
• Moc maksymalna: min. 16,5 kW
• Moc znamionowa: min. 14,9 kW
• Klasa izolacji prądnicy H
• Stopień ochrony prądnicy IP 23
• Prądnica musi posiadać elektroniczny automatyczny regulator napięcia (AVR)
• Zabezpieczenie przeciążeniowe
• Rozrusznik musi być zasilany z niezależnego podtrzymania bateryjnego
• Silnik musi być wyposażony w rozrusznik o mocy wystarczającej do prawidłowego rozruchu zespołu prądotwórczego
• Zbiornik paliwa min. 60l
• Czas pracy na 1 zbiorniku paliwa, przy moc 75% - min. 9,2 h
• Przyłącze do automatyki z układem SZR
• Obudowa, odporna na warunki atmosferyczne
• Agregat musi spełniać następujące dyrektywy: 2000/14/WE - Dyrektywa Emisji Hałasu wraz ze zmianą 2005/88/WE, 2006/42/WE - Dyrektywa Maszynowa, 2014/35/WE - Dyrektywa Niskiego Napięcia, 2014/30/WE - Dyrektywa Kompatybilności Elektromagnetycznej
• Po stronie zamawiającego leży przystosowanie instalacji do montażu jednostki wraz z robotami budowlanymi (fundament) wraz z instalacją automatyki z układem SZR dla dostarczanego agregatu
• Agregat musi współpracować z dwoma zasilaczami awaryjnymi UPS: Ever Powerline RT plus 3000 3KVA, Ever Powerline RT plus 6000 6KVA
b) 1 zasilacza awaryjnego UPS dla GOPS Budzyń:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 10kVA
• Moc czynna: min. 10kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 275 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej):
min. 9 / 15 / 30 min. Czas podtrzymania może być zrealizowany poprzez dostarczenie wraz z zasilaczem UPS modułów bateryjnych.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack
c) 1 zasilacza awaryjnego UPS typ 1 dla SP Wyszyny:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 10kVA
• Moc czynna: min. 10kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 275 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej): min. 9 / 15 / 30 min. Czas podtrzymania może być zrealizowany poprzez dostarczenie wraz z zasilaczem UPS modułów bateryjnych.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack
2. 4 zasilacze awaryjne UPS typ 2 dla SP Wyszyny:
• Typ zasilacza: online
• Moc pozorna: min. 1kVA
• Moc czynna: min. 1kW
• Napięcie znamionowe: 230V AC
• Zakres napięcia wejściowego: 110 ÷ 300 V AC
• Kształt napięcia wyjściowego: sinusoidalny
• Czas przełączenia na pracę rezerwową: 0 ms
• Czas powrotu na pracę sieciową: 0 ms
• Czas podtrzymania przy obciążeniu (100% / 80% / 50% mocy maksymalnej):
min. 6 / 8 / 14 min.
• Gwarancja min. 2 lata
• Obudowa typu Rack (Montaż w szafie o głębokości 600mm)
4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej t.j.:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie tj.:
a) Doświadczenia:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Dla części nr 1 - co najmniej dwie dostawy polegającą na dostarczeniu urządzeń sieciowych
o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda , obejmującą co najmniej:
• urządzenia typu UTM (np. FortiGate lub równoważne) wraz z licencją na usługi bezpieczeństwa (np. FortiCare, UTM/UTP),
• oraz urządzenia sieciowe typu switch i/lub router (np. Ubiquiti lub równoważne),
z zapewnieniem wsparcia technicznego i gwarancyjnego przez okres minimum 24 miesiące, co potwierdzą w wykazie wykonanych dostaw oraz referencjami;
Dla części nr 2 co najmniej dwie dostawy serwerów o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda , która obejmowała:
• dostawę i konfigurację minimum 1 serwer klasy rack z procesorami o wydajności co najmniej 40 000 punktów w teście PassMark - CPU Mark,
• z systemem operacyjnym typu Windows Server (niezależnie od wersji),
• oraz usługą gwarancyjną na okres minimum 24 miesiące
co potwierdzą w wykazie wykonanych dostaw oraz referencjami;
Dla części nr 3 co najmniej jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto,
która obejmowała:
• dostawę co najmniej jednego agregatu prądotwórczego o mocy nominalnej nie mniejszej niż 10 kW, z obudową do pracy na zewnątrz oraz z układem automatycznego załączania rezerwy (SZR),
• lub dostawę co najmniej jednego zasilacza awaryjnego UPS typu online o mocy nie mniejszej niż 1 kVA każdy, w obudowie typu rack, z czasem podtrzymania zrealizowanym w oparciu o wbudowane lub zewnętrzne moduły bateryjne.
co potwierdzą w wykazie wykonanych dostaw oraz referencjami;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę potwierdzających należyte wykonanie robót - na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dla każdej z części przedmiotu zamówienia):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji osoby pełniące następujące funkcje:
Dla części nr 1 - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania
i konfiguracji rozwiązań sieciowych klasy UTM/NGFW (FortiGate lub równoważne).
Dla części nr 2 - dysponuje o najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i posiada:
• doświadczenie w zakresie instalacji i konfiguracji serwerów klasy rack, w tym systemów RAID, systemów operacyjnych Windows Server (2019 lub nowszych),
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych dostaw lub wdrożeń infrastruktury serwerowej.
Dla części nr 3 - dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i posiada:
• uprawnienia SEP do 1 kV (lub równoważne) w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz kwalifikacje potwierdzone przez świadectwo kwalifikacyjne
• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie instalacji lub konfiguracji agregatów prądotwórczych i /lub zasilaczy awaryjnych UPS.
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia i w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia wg załącznika Nr 5, zawierający opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia złożonego przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1616.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
(wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 9do SWZ, Zamawiający wymaga, dołączenia do oferty następujących dokumentów, potwierdzających, że oferowana dostawa spełnia określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania dla:
Części nr 1:
1) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO9001 i ISO 27001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny,
2) Deklaracja producenta sprzętu zgodności z CE lub dokument równoważny
Części nr 2:
1) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO9001 i ISO14001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny,
2) Deklaracja producenta sprzętu zgodności z CE lub dokument równoważny,
Części nr 3:
1) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy ISO9001 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny
2) Deklaracja producenta sprzętu zgodności z CE lub dokument równoważny
2. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej.
3. Zgodnie z art.107 ust.2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
zgodnie z treścią rozdziału XII SWZ (Przedmiotowe środki dowodowe)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-13
INNE PRZETARGI BUDZYŃ
więcej: przetargi BUDZYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie oprogramowania do zarządzania dostępu uprzywilejowanego PAM - Privileged Access Management
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT na potrzeby Zamawiającego
- "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w ramach projektu pn.: "Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową w gminie Sulejów"
- Dostawa sprzętu i licencji w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Czempiń"
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.