eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WolsztynDostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiatwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c4f91d1-6406-4cae-b8a9-ac5ebec2f7f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063354/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Wolsztyńskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia realizowany jest przy udziale dofinansowania z Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)w ramach projektu “Poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Wolsztyńskim.”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c4f91d1-6406-4cae-b8a9-ac5ebec2f7f4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) za pośrednictwem Formularzy do komunikacji (w zakładce Formularze). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany
w Rozdziale I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 10 i Rozdziale VIII ust. 1 i 2, składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem (https://ezamowienia.gov.pl/pl/ przy użyciu „Formularzy do komunikacji”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://ezamowienia.gov.pl/pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://ezamowienia.gov.pl/pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel Core 2 duo lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.10, Ubuntu 14.4, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 i nowsze.
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.2.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje,
iż administratorem danych osobowych jest Pani Aneta Horowska. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@powiatwolsztyn.pl.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezależnie od postanowień pkt 6 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Szczegółowe informacje dotyczące RODO zawiera rozdział XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.57.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Wolsztyńskim”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 1
Wdrożenie środowiska umożliwiającego konsolidacje danych serwerowych, usunięcie pojedynczych punktów awarii wraz z disaster recovery, backupem oraz podwyższoną ochroną przed ransomware (rozbudowanie istniejącego systemu backupu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 1 do SWZ.

Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, nieużywany, niemodyfikowany, sprawny technicznie, zapakowany oryginalnie przez producenta, wolny od wad prawnych i kompletny.
Rok produkcji przedmiotu zamówienia co najmniej 2025

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Wolsztyńskim”.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część nr 2
Uruchomienie zapasowego środowiska odtworzeniowego na wypadek awarii podstawowego środowiska produkcyjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 1a do SWZ.

Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, nieużywany, niemodyfikowany, sprawny technicznie, zapakowany oryginalnie przez producenta, wolny od wad prawnych i kompletny.
Rok produkcji przedmiotu zamówienia co najmniej 2025

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W zakresie części nr 1:
a) w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie porównywalne z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia co najmniej trzy (3) dostawy, których przedmiotem była dostawa infrastruktury backupu (macierze, serwery, biblioteki taśmowe) wraz z wykonaniem konfiguracji i instalacji oraz usługą wdrożenia i wsparcia technicznego na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto każda;
b) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika projektu posiadająca:
- posiadającą łącznie co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu,
- certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2 PRACTITIONER lub inny równoważny przy czym równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez niezależną organizację, wymagający wykazania się wiedzą z metodyki utrzymania usług IT obejmującej minimum: Strategiczne zarządzanie usługami, Projektowanie usług, Przekazywanie/Wdrażanie usług, Eksploatacja/Utrzymanie usług, Ciągłą poprawę usług.
- doświadczenie w pełnieniu roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w realizacji co najmniej 4 (czterech) projektów informatycznych obejmujących zaprojektowanie architektury, budowę i wdrożenie infrastruktury przetwarzania danych tj. urządzeń sieciowych, bezpieczeństwa, macierzy, serwerów oraz wirtualizacji, przy czym:
· każdy z projektów opiewał na wartość co najmniej 250.000,00 zł brutto,
· w każdym z tych projektów pełniła ww. funkcję przez co najmniej 6 miesięcy,

c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Lidera Zespołu Wdrożeniowego,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi,
- brała udział w realizacji co najmniej 2 (dwóch) dostaw, polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji serwerów i sprzętu sieciowego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda;

d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa zakresie wdrażania systemów informatycznych, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,.
- Doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) dostaw w roli inżyniera lub wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji urządzeń sieciowych każda o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto,
e) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury serwerowej, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,.
- Doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji serwerów każda o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto,
- posiada wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji infrastruktury serwerowej i programowej dla rozproszonych systemów informatycznych – potwierdzone certyfikatem potwierdzającym wiedzę techniczną z zakresu infrastruktury serwerowej np n. budowy DataCenter (dla urządzeń producenta wyspecyfikowanego w ofercie);

f) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji eksperta ds. bezpieczeństwa, posiadającą:
- minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z usługami IT, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Ekspert ds. bezpieczeństwa w zakresie wdrażania projektów informatycznych; oraz posiada certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności min. CISSP
g) posiada ważny certyfikat PN-ISO/IEC 27001:2017-06 w zakresie zarządzania bezpieczeństwem Informacji, oraz świadczenia usług i serwisu;

W zakresie części nr 2:

a) w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie porównywalne z dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia z co najmniej trzy (3) dostawy obejmujące instalację i konfigurację infrastruktury przechowywania danych (serwery, macierze, switche,) wraz z oprogramowaniem systemów informatycznych oraz oprogramowaniem do kopii zapasowych oraz z usługą wdrożenia i wsparcia technicznego o wartości nie mniejszej niż 300 000, 00 zł. brutto każda.

A) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika projektu posiadająca:
- posiadającą łącznie co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu,
- certyfikat z zarządzania projektami np. PRINCE2 PRACTITIONER lub inny równoważny przy czym równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez niezależną organizację, wymagający wykazania się wiedzą z metodyki utrzymania usług IT obejmującej minimum: Strategiczne zarządzanie usługami, Projektowanie usług, Przekazywanie/Wdrażanie usług, Eksploatacja/Utrzymanie usług, Ciągłą poprawę usług.
- doświadczenie w pełnieniu roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w realizacji co najmniej 4 (czterech) projektów informatycznych obejmujących zaprojektowanie architektury, budowę i wdrożenie infrastruktury przechowywania danych oraz dostawie urządzeń sieciowych, bezpieczeństwa, macierzy, serwerów, oprogramowania do wirtualizacji, przy czym:
· każdy z projektów opiewał na wartość co najmniej 300.000,00 zł brutto,
· w każdym z tych projektów pełniła ww. funkcję przez co najmniej 6 miesięcy,

B) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Lidera Zespołu Wdrożeniowego,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi,
- brała udział w realizacji co najmniej 2 (dwóch) dostaw obejmujących zaprojektowanie architektury, budowę i wdrożenie infrastruktury przechowywania danych oraz dostawie urządzeń sieciowych, bezpieczeństwa, macierzy, serwerów , oprogramowania do wirtualizacji, o łącznej wartości nie mniejszej 300.000,00 zł brutto każda;
C) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa zakresie wdrażania systemów informatycznych, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,.
- Doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji urządzeń sieciowych każda o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto,
D) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema (2) osobami, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury serwerowej, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,.
- Doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji serwerów każda o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto,
E) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma (2) osobami, które Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Inżynier/wdrożeniowiec ds. infrastruktury bezpieczeństwa UTM, posiadające:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży IT,
- Doświadczenie przy realizacji co najmniej 2 dostaw w roli inżyniera lub wdrożeniowca polegających na dostawie, instalacji oraz konfiguracji UTM każda o wartości nie mniejszej niż 300.000, 00 zł brutto
- posiada wiedzę w zakresie instalacji i konfiguracji infrastruktury UTM oraz świadczył usługi instalacyjno-konfiguracyjne oferowanego sprzętu, dla rozproszonych systemów informatycznych - potwierdzone certyfikatem producenta oferowanego sprzętu (na poziome min. Certified Professional Network Security dla urządzeń producenta wyspecyfikowanego w ofercie.
F) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji eksperta ds. bezpieczeństwa, posiadającą:
- minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe związane z usługami IT, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Ekspert ds. bezpieczeństwa w zakresie wdrażania projektów informatycznych oraz posiada certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności min. CISSP

Szczegółowy opis warunków zawiera rozdział VI SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
 art. 108 ust. 1 pkt 1-2 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
 art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
 art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
 art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
 art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
 art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 i 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 i 8a do SWZ.
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiące Załącznik nr 9 i 9a do SWZ.
Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ), wymagane certyfikaty
Dokument potwierdzający posiadanie ustanowionego, wdrożonego i utrzymywanego System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnego z normą ISO/IEC 27001,
w szczególności w zakresie wdrażania i utrzymywania oferowanego systemu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

9. Zamawiający, na podstawie art. 104-106 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikatów, etykiet oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane produkty parametrów technicznych zawartych w Załączniku nr 10 do SWZ.
2) Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający wymaga, aby na wszystkich dokumentach dotyczących oferowanego asortymentu wyraźnie zaznaczyć, którego asortymentu i pozycji dokument dotyczy.
5) Dokumenty w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) Na podstawie art. 106 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
Oświadczenie sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości:
a) dla Części nr 1: 1000,00
b) dla Części nr 2: 3000,00
2. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie części Zamówienia winien wpłacić kwotę stanowiącą sumę tych części, wynikającą z ust. 1.
3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer rachunku:
Powiat Wolsztyński banku PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124
W tytule przelewu należy podać znak sprawy i nazwę postępowania: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Powiecie Wolsztyńskim”.
6. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
7. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Powiat Wolsztyński
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp..

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.