Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244639/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie kontroli(przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM OEB 1 – 6, zgodnie z
wymogami prawa budowlanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie kontroli(przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM OEB 1 – 6, zgodnie zwymogami prawa budowlanego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a1bbc2-fec0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie przeglądów pięcioletnich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.043.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467472,20
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 1 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 89 budynków i 2 placów zabaw administrowanych przez OEB 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 78354,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 2 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 141 budynków administrowanych przez OEB 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 128182,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 3 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 50 budynków administrowanych przez OEB 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 53005,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 4 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 100 budynków administrowanych przez OEB 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 53005,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 5 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 28 budynków administrowanych przez OEB 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 85292,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla obiektów budowlanych (w tym rozdzielni elektrycznych i placów zabaw), zarządzanych przez KZGM(odpowiednio w zasobach OEB 1 do 6) kontroli (przeglądów) stanu technicznego i ich przydatności do użytkowania oraz oceny estetyki obiektów budowlanych i ich otoczenia, zgodnie z wymogami kontroli pięcioletniej oraz rocznej, określonymi w art. 62. ust. 1 pkt 1) ppkt. a) i b) oraz pkt. 2) prawa budowlanego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają istotne postanowienia umowy a w szczególności Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi .
Część 6 obejmuje wykonanie ww. usługi dla 62 budynków administrowanych przez OEB 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 19185,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.06.2023 r. godz. 9.00 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- RZP/TP/151/23 "Dostawa aparatury kontrolno-badawczej (licznik komórek,system dokumentacji żeli)"
- Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu
- KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO SIECI HYDRANTOWYCH ORAZ INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ NA DWORCU AUTOBUSOWYM I PRZEJEŹDZIE DROGOWYM POD DWORCEM PKP
- Dostawa komputera
- Dostawa oleju opałowego dla WIOŚKatowice
- Dostawa systemu informacji prawnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznego sprawności przewodów kominowych
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów konstrukcyjno-budowlanych i gazowych w 7 obiektach będących w zarządzie RARR S.A.
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.