eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi; sprzętu jednorazowego użytku do badań mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi; sprzętu jednorazowego użytku do badań mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95

1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.suwalki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi; sprzętu jednorazowego użytku do badań mikrobiologicznych i laboratoryjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12fb1db2-e410-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048801/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/TP/MN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 407127,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Probówka szklana lub z nietłukącego tworzywa do oznaczania OB (buforowany cytrynian sodu) zintegrowana z automatycznym czytnikiem , objętość pobrania 1 – 2 ml 8 500
2 Probówka do oznaczania glukozy ( fluorek sodu + szczawian potasu), objętość pobrania 2 ml 47 000
3 "Probówka do oznaczania morfologii krwi ( K2-EDTA),
Objętość pobrania 2 ml" 90 000
4 "Probówka do oznaczania morfologii krwi ( K2-EDTA),
Objętość pobrania 9 ml" 200
5 Probówka do pozyskiwania surowicy ( aktywator wykrzepiania ) , objętość pobrania 4 ml 96 100
6 "Probówka do pozyskiwania osocza ( heparyna litowa),
Objętość pobrania 4 ml" 47 500
7 Probówka do pozyskiwania osocza ( 3,2% buforowany cytrynian sodu), objętość pobrania 1,8 – 2,0 ml 48 000
8 Probówka do izolacji osocza z K2EDTA i żelem separującym , objętość pobrania 5 ml 350
9 Igła systemowa do uchwytu jednorazowego z zabezpieczeniem umieszczonym na igle lub uchwycie w jednej linii z igłą, gdzie mechanizm zabezpieczający aktywuje się jedną ręką do momentu sygnału dźwiękowego; śr 0,8 mm lub 0,9mm – w zależności od potrzeby zamawiającego 82 500
10 Igła systemowa motylkowa do uchwytu jednorazowego z zabezpieczeniem umieszczonym na igle lub uchwycie w jednej linii z igłą, gdzie mechanizm zabezpieczający aktywuje się jedną ręką do momentu sygnału dźwiękowego; śr 0,8 mm; 1 800
11 Uchwyt do igły systemowej - jednorazowy z połączeniem gwintowanym 102 000
12 Adapter typu Luer 20 400
13 Dzierżawa aparatu do automatycznego oznaczania OB na 12 miesięcy 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 177048 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Sterylne pałeczki z tworzywa sztucznego o dł. min. 140mm z wacikiem wiskozowym o śr. wacika 5mm, w probówce transportowej bez podłoża; z możliwością pobierania wymazów w kierunku grypy 10 700
2 Sterylne pałeczki z drutu aluminiowego o dł. min. 140mm z wacikiem wiskozowym lub bawełnianym o śr. wacika 1,5mm – 2,0mm, w probówce transportowej bez podłoża 500
3 Sterylne pałeczki z tworzywa sztucznego o dł. min.140mm z wacikiem dakronowym lub wiskozowym o śr. wacika 5mm, w probówce transportowej z podłożem amies lub stuart 5 000
4 Sterylne pałeczki z drutu aluminiowego o dł. min. 140mm z wacikiem wiskozowym lub bawełnianym o śr. wacika 1,5mm – 2,0mm, w probówce transportowej z podłożem amies lub stuart 800
5 Sterylne trzonki drewniane do wymazówek o dł. 150mm z wacikiem, pakowane pojedynczo w blistrze papierowo/foliowym; jałowe 2 300
6 Pojemnik do pobierania moczu na posiew, zakręcany, o pojem. 20-30ml, jałowy 7 000
7 Podłoże transportowo-wzrostowe do posiewu moczu ( CLED/ MacConcey) 1 050
8 Eza bakteriologiczna jałowa, plastikowa, jednorazowa, miarowa, o poj. 1?l, opak. max. 20szt. 8 500
9 Eza bakteriologiczna jałowa, plastikowa, jednorazowa, miarowa, o poj. 10?l, opak. max. 20szt. 2 000
10 Pipeta pasteura polipropylenowa, jałowa o poj. 3-5ml, op. max. 5 szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 31576 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Końcówki żółte o poj. do 200?l do pipet Eppendorf 53 000
2 Końcówki bezbarwne o poj. 100 – 5000?l do pipet Eppendorf 98 000
3 Końcówki niebieskie o poj. do 1000?l do pipet Eppendorf 22 500
4 Probówki plastikowe, okrągłodenne 16x100mm, PP 30 000
5 Probówki plastikowe, okrągłodenne 16x100mm, PS 4 200
6 Probówki plastikowe, okrągłodenne 12x75mm, PP 30 000
7 Korki do probówek 12mm, żółte 12 000
8 Probówki typu Eppendorf o poj. 1,5ml, bezbarwne 14 500
9 Naczynka o poj. 120 ml na mocz z zakrętką 27 000
10 Pojemnik do kału o poj. 20-30ml z zakrętką i łopatką 3 500
11 Kapilary do gazometrii z heparyną Li o poj. 130 ?l 8 000
12 Zatyczki do kapilar do gazometrii o poj. 130 ?l 16 000
13 Mieszadełka do kapilar o poj. 130 ?l 8 000
14 Nożyki stalowe do nakłuwania palca – sterylne 10 000
15 Nakłuwacze automatyczne hematologiczne igłowe o śr. Igły 0,8mm – 21G i głębokość wkłucia 1,8mm 90 000
16 Bagietki koagulologiczne z harpunem 3 500
17 Strzykawka o poj. 2,0ml, sterylna, z heparyną litową 15 000
18 Stazy zaciskowe, wielorazowe, z zamknięciem 250
19 Pipety Pasteura o poj. 1,0ml -1,5ml, plastikowe, jednorazowe 3 000
20 Końcówka do wykonywania rozmazu krwi z probówki do oznaczania morfologii 1 800
21 Pojemnik polipropylenowy typu FALCON pojemność 50ml – 30 x 115mm 2 000
22 Płytki titracyjne z dołkami typ U, 96 dołków, pakowane osobno 60
23 Pokrywki do płytek titracyjnych, pakowane osobno 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 130028 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Mikroprobówka do badań hematologicznych ( K2-EDTA) 4100
2 Mikroprobówka do badań biochemicznych z żelem separującym 5300
3 Przedłużacz/adapter do oferowanych mikroprobówek do badań biochemicznych umożliwiający zwiększenie ich długości do75 mm 50
4 Mikroprobówka do badań biochemicznych bez żelu separującego 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 10366 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Szkiełka podstawowe z ciętymi krawędziami 15 000
2 Szkiełka podstawowe szlifowane z polem do opisu 7 000
3 Szkiełka podstawowe mikroskopowe z wgłębieniem/łezką 300
4 Szkiełka podstawowe mikroskopowe do immunofluorescencji, z 10 numerowanymi polami o średnicy 6 mm 600
5 Szkiełka nakrywkowe 20x20x0,15mm 10 000
6 Szkiełka nakrywkowe 24x31-32x0,15mm 5 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 10281 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 24x50 50 000
2 Szkiełka podstawowe, cięte krawędzie, z dwustronnym polem matowym 90? 40 000
3 Klej do szkiełek histopatologiczny, na bazie ksylenu. Lepkość średnia 125-200cps 24?C. Kompatybilny ze wszystkimi zaklejarkami a 500ml 12
4 Kasetki histopatologiczne przeznaczzone do przeprowadzania standardowych wycinków. Wykonane z polimeru odpornego na chemikalia. Kwadratowe otworki, kasetki bez wieczka, powierzchnia do zapisu, mogą być stosowane w drukarkach do kasetek, dostępne w różnych kolorach 40 000
5 Wanienka do zatapiania metalowa 15x15x7mm 100
6 Wanienka do zatapiania metalowa 24x37x7mm 100
7 Torebka do przeprowadzania wycinków histopatologicznych: przeznaczone specjalnie do przechowywania i transportu drobnych wycinków histopatologicznych, nylonowe, hydrofobowe: 31x43mm 200
8 Torebka do przeprowadzania wycinków histopatologicznych: przeznaczone specjalnie do przechowywania i transportu drobnych wycinków histopatologicznych, nylonowe, hydrofobowe: 45x65mm 200
9 Nożyki mikrotomowe do cięcia materiałów twardych oraz rutynowych. Nadające się do tkanek miękkich jak i twardych, biopsji, cięcia w kriostacie oraz do cieńkiego i precyzyjnego skrawania. Wykonane ze stali szlachetnej nierdzewnej; pink-technology; kąt ostrzenia 34?-35?; wymiary 80x8x0,25mm. Ostrze o zwiększonej wytrzymałości. 1 200
10 Teczka kartonowa na preparaty zamykana, wykonana z kartonu. Teczka na 10 preparatów 20
11 Teczka kartonowa na preparaty zamykana, wykonana z kartonu. Teczka na 20 preparatów 20
12 Pudełko płaskie na preparaty wykonane z plastiku, przeznaczone typowo do transportowania preparatów mikroskopowych, uniemożliwiające przypadkowe przemieszczanie się preparatu. Wielkość na 1 preparat. 50
13 Pudełko płaskie na preparaty wykonane z plastiku, przeznaczone typowo do transportowania preparatów mikroskopowych, uniemożliwiające przypadkowe przemieszczanie się preparatu. Wielkość na 2 preparaty. 100
14 Pudełko płaskie na preparaty wykonane z plastiku, przeznaczone typowo do transportowania preparatów mikroskopowych, uniemożliwiające przypadkowe przemieszczanie się preparatu. Wielkość na 3 preparaty. 100
15 Hematoksylina Mayera. Opakowanie 1L 10
16 Fiolet krystaliczny 1% roztwór, do barwienia metodą grama. Opakowanie 100ml 5
17 Mucykarmin. Opakowanie 100ml 4
18 Barwnik Giemsy. Opakowanie 1000ml 4
19 Eozyna żółtawa rozpuszczalna w wodzie. Opakowanie 50g 8
20 Fenol czda. Opakowanie 1kg 4
21 Aceton czda. Opakownie 5L 10
22 Ksylen czda. Opakowanie 5L 150
23 Metalowa przykrywka do kasetek 1 sztuka 150
24 Gąbka biopsyjna do kasetek histopatologicznych 60 000
25 Tusz do oznaczania marginesów tkanek, pozwalający na prawidłową orientację próbki. Zapewniający trwałe oznaczenie (nie znika po przeprowadzeniu w procesorze tkankowym). Dostępny w kilku kolorach - możliwość wykonania kilku oznaczeń w tym samym czasie. Gotowy do użycia. Opakowanie po 59 ml. Kolor w zależności od potrzeby zamawiającego. 5
26 Parafina histopatologiczna granulowana do przepajania i zatapiania materiału metodami manualnymi i w urządzeniach zatapiających; temperatura topnienia 56-58?C; gotowa do użycia, nie mymagająca plastyfikatorów. Opakowanie 10kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 47826 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195124,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195124,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195124,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150

7.3.3) Ulica: prof. M. Życzkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195124 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20949,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28938,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20949,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Hołda Lenk Trembecki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760012897

7.3.3) Ulica: Prądnicka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-202

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20949 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-06

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103679,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104432 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103679,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Equimed Hołda Lenk Trembecki Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760012897

7.3.3) Ulica: Prądnicka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-202

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103679 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-06

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7139,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7139,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7139,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk-Sobolewska Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150

7.3.3) Ulica: prof. M. Życzkowskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7139 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-01

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8460 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8460 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8460 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medlab Products Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003055

7.3.3) Ulica: Gałczyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8460 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-06

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 6 - postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj. 51 653,12 zł, a najkorzystniejsza złożona oferta opiewa na kwotę 66 231,51 zł, co przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66231,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66231,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.