Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00013804/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00076566/01 - Wynik z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.4.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 819 47 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247869
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00100498
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana adresu Przedszkola Integracyjnego Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 37-450 Stalowa Wola;
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Preambuła umowy w pkt 11) otrzymuje brzmienie:
11) Przedszkola Integracyjne Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 37-450 Stalowa Wola;
2) § 2 ust. 2 pkt 11 otrzymuje brzmienie:
11) Przedszkole Integracyjne Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli,
ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 37-450 Stalowa Wola;
Pani Cacaj Urszula
e-mail - pi12@stalowawola.pl Tel. 606 259 878, 15 842 32 05;
3) § 6 ust. 1 pkt 11 otrzymuje brzmienie:
11) Przedszkole Integracyjne Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 37-450 Stalowa Wola
w kwocie szacunkowej: 1 386,55 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt sześć zł 55/100);
4) § 6 ust. 5 pkt 11 otrzymuje brzmienie:
11) Przedszkole Integracyjne Nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 37-450 Stalowa Wola.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Zarządzanie projektem dot. modernizacji Szpitala Powiat. w St. Woli w celu utworzenia .Oddz. Geriatrycznego-tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu oraz Asystenta ds.merytoryczno-technicznych.
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych pojazdów o napędzie elektrycznym w homologacji N2 z zabudową typu wywrotka do zbiórki odpadów komunalnych do Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu i jej Oddziałów".
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.