eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdañski › ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Zwi±zku Gmin Wierzyca

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-06-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Zwi±zku Gmin Wierzyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK GMIN WIERZYCA Z SIEDZIB¡ W STAROGARDZIE GDAÑSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221785748

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starogard Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585621997

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgwierzyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zgwierzyca.pl/index.php

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Zwi±zku Gmin Wierzyca

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9adbdfc6-f69a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00226406

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00105619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Zwi±zku Gmin Wierzyca

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu miniPortalu miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (/zgwierzyca/skrytkaESP) epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@zgwierzyca.pl Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150MB. Za datê przekazania oferty,wniosków,zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcje"Dla Wykonawców"lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Postêpowania. W zwi±zku z realizacj± wymogów okre¶lonych w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pañstwu prawach z tym zwi±zanych: 1.Administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Wierzyca, ul. gen. W³adys³awa Sikorskiego 18, 83-200 Starogard Gdañski, tel.: 58 562 19 97, e-mail: sekretariat@zgwierzyca.pl 2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@zgwierzyca.pl. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w zakresie i celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy Pzp oraz przes³ance wynikaj±cej z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, a tak¿e nie bêd± poddawane procesowi profilowania. 8.Posiada Pani/Pan: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; −na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Adres PUODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 531 03 00. 9.Nie przys³uguje Pani/Panu: −w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno – prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i do których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego; −obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie powszechnych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie: 1) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych, 2) przyjmowania, przemieszczania i dorêczania paczek pocztowych, 3) dorêczania zwrotów przesy³ek niedorêczonych po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia lub wydania adresatom w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
2. Sposób dostarczenia przesy³ek okre¶laj± nastêpuj±ce ustawy i akty wykonawcze:
1) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postêpowania administracyjnego,
2) ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postêpowania cywilnego,
3) rozporz±dzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji us³ugi pocztowej,
4) rozporz±dzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania us³ug powszechnych przez operatora wyznaczonego,
5) ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
6) regulamin Poczty Listowej, ¦wiatowy Zwi±zek Pocztowy sporz±dzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r.,
7) regulamin dotycz±cy Paczek pocztowych, ¦wiatowy Zwi±zek Pocztowy sporz±dzony w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r.,
8) ustawa z dnia 29 sierpnia 2015 r. Ordynacja podatkowa,
9) inne powszechnie obowi±zuj±ce przepisy,
10) „regulamin ¶wiadczenia us³ug pocztowych” zgodnie z art. 7 pkt 3 ustawy – Prawo pocztowe,
11) ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, oraz niniejszy opis przedmiotu zamówienia.
3. Wykazane w Formularzu ofertowym ilo¶ci poszczególnych rodzajów przesy³ek zosta³y okre¶lone szacunkowo (orientacyjnie na podstawie analizy us³ug pocztowych z lat ubieg³ych oraz przewidywanych dzia³añ) w celu obliczenia warto¶ci oferty i porównania ofert i nie s± ilo¶ciami zobowi±zuj±cymi Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Warto¶æ nale¿no¶ci za ¶wiadczenie us³ug pocztowych obliczana bêdzie w okresach miesiêcznych, jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej za dany rodzaj przesy³ki oraz rzeczywistej ilo¶ci przesy³ek danego rodzaju. Je¿eli przesy³ka objêta przedmiotem umowy zostanie nadana z us³ug± dodatkow± lub komplementarn± nieujêt± w formularzu oferty, to zostanie ona wyceniona zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cym cennikiem Wykonawcy opublikowanym na jego stronie internetowej. Uiszczanie op³at bêdzie nastêpowa³o z do³u w terminie 21 dni od wystawienia faktury VAT.
5. Cena podana przez wykonawcê nie bêdzie podlega³a zmianom przez okres realizacji zamówienia z wyj±tkiem:
1) ustawowej zmiany obowi±zku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i us³ug (VAT),
2) zmiany cennika powszechnych us³ug pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowi±zuj±ce przepisy Prawa pocztowego.
6. Nadanie przesy³ek nastêpowaæ bêdzie w dniu ich przyjêcia przez Wykonawcê od Zamawiaj±cego. W przypadku zastrze¿eñ dotycz±cych odebranych przesy³ek, Wykonawca wyja¶nia je z Zamawiaj±cym. Przy braku mo¿liwo¶ci ich wyja¶nienia z Zamawiaj±cym lub ich usuniêcia w dniu ich nadania, nadanie takich przesy³ek nast±pi w nastêpnym dniu roboczym lub w dniu usuniêcia zastrze¿eñ.
7. Terminy dorêczania przesy³ek pocztowych bêd± zgodne z przepisami prawa.
8. Dla Przesy³ek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca bêdzie dostarcza³ do siedziby Zamawiaj±cego, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezw³ocznie po dorêczeniu przesy³ki.
9. W przypadku nieobecno¶ci adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesy³ki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat mo¿e odebraæ przesy³kê. Termin odbioru przesy³ki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia nastêpnego po dniu pozostawienia zawiadomienia; w tym terminie wykonawca powtórnie zawiadamia adresata o pozostawieniu przesy³ki we wskazanym miejscu. Po up³ywie terminu odbioru przesy³ka zwracana jest Zamawiaj±cemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. UWAGA – Potwierdzenie nadania przesy³ki musi mieæ moc dokumentu urzêdowego zgodnie z art. 45 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896), 10. U¿yte w SWZ okre¶lenia zwi±zane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczaj±: -przesy³ka priorytetowa – us³uga realizowana najszybsz± drog± w obrocie krajowym i zagranicznym, -przesy³ka ekonomiczna – przesy³ka listowa nierejestrowana lub polecona niebêd±ca przesy³k± priorytetow±; kategoria przesy³ek dorêczanych na terenie kraju do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania, -przesy³ka rejestrowana – przesy³kê pocztow± przyjêt± za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczan± za pokwitowaniem odbioru, -przesy³ka nierejestrowana – przesy³kê listow± nadan± i dorêczon± bez pokwitowania, -przesy³ka polecona – przesy³ka rejestrowana bêd±ca przesy³k± listow±, przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem; -zwrotne potwierdzenie odbioru – zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawieraj±ce datê i podpis odbiorcy, stanowi±cy potwierdzenie otrzymania przesy³ki listowej. 11. Szacunkowa liczba listów nierejestrowanych to oko³o 4500 szt. 12. Szacunkowa liczba listów niewymagaj±cych zwrotnego potwierdzenia odbioru dla wymienionych typów to ok. 757 szt. 13. Szacunkowa liczba przesy³ek wymagaj±cych zwrotnego potwierdzenia odbioru o mocy dokumentu urzêdowego to ok. 45 110 szt. (w tym krajowe 45071 szt. i zagraniczne 39 szt.). 14. Szacowana liczba zwrotów niedorêczonych przesy³ek to ok. 4 000 szt. 15. Poszczególne ilo¶ci przesy³ek maj± charakter szacunkowy i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. 16. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ we Wzorze Umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Ofert± z najni¿sz± cen±, zostanie uznana za ofertê najkorzystniejsz±. 2.Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. 3.Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualne zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej lub o¶wiadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy dotycz±cych: 1)udzia³u podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, je¿eli Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawi o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia wobec tego Wykonawcy. Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 462 ust. 7 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 2)zmiany zakresu podwykonawstwa; 3)wyst±pienia si³y wy¿szej – rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony Umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej; 4)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego; 5)odpowiedniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d)zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, e)zmiany wysoko¶ci stawek cenowych wskazanych w formularzu ofertowym w przypadku zmiany cennika powszechnych us³ug pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczalny przez obowi±zuj±ce przepisy Prawa pocztowego, przy czym dotyczy to zarówno wzrostu cen lub kosztów, jak i ich obni¿enia, wzglêdem wysoko¶ci cen lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, wed³ug nastêpuj±cych zasad: -maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 40% warto¶ci umowy z dnia jej zawarcia; -waloryzacja nie mo¿e s³u¿yæ do sanowania b³êdów Wykonawcy dokonanych w trakcie kalkulacji ceny oferty. Nie mog± one prowadziæ, do zmniejszenia ryzyka zwi±zanego z niedoszacowaniem oferty przez Wykonawcê; -Wykonawca ma obowi±zek zmiany wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom, je¿eli Wykonawcy temu zmieniono warto¶æ wynagrodzenia, w zwi±zku ze zmianami cen i kosztów realizacji zamówienia; -waloryzacja wysoko¶ci wynagrodzenia w zwi±zku ze wzrostem cen i kosztów mo¿liwa bêdzie po przedstawieniu przez Wykonawcê, wnioskuj±cego o zmianê warto¶ci umowy szczegó³owej analizy opartej na obiektywnych ¼ród³ach potwierdzaj±cych te zmiany. Analiza musi uwzglêdniaæ okoliczno¶ci, które wystêpowa³y w trakcie sk³adania ofert i wyliczania ceny oferowanej za realizacjê przedmiotu zamówienia oraz te, które wyst±pi³y nagle i spowodowa³y wzrost cen. 6) Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w okoliczno¶ciach i przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 oraz w ust. 2 Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.