eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKonserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=78252862

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c732ac28-60e6-443d-b7c2-04f92a44b0af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów alarmowych ppoż, systemów alarmowych antywłamaniowych i TV dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w bud. O/ZUS w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.3.2025-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:

Systemu Kontroli Dostępu – I część zamówienia
Lokalizacja budynków:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a-bud. „B” (nowy) i bud. „A”

4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 29335,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:

Systemów alarmowych przeciwpożarowych (System Sygnalizacji Pożarowej (SSP), System oddymiania (SO), Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO), Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, Przeciwpożarowe Wyłączniki Prądu (PWP), Drzwi przeciwpożarowe, klapy dymowe transferowe, wentylatory oddymiające) – II część zamówienia

1. Systemy sygnalizacji (alarmu) pożaru w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A i B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
e) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
f) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33.
2. Systemy instalacji oddymiania w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a-bud. „B”;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
3. Dźwiękowy system ostrzegawczy w budynkach
Oddziału ZUS w Białymstoku ul. Młynowej 29 – budynek ,,A i B’’,
4. Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
e) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
f) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
5. Przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
e) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
f) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
g) Inspektoratu ZUS Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
h) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
i) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
j) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10 A;
6. drzwi przeciwpożarowe w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A i B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8,
e) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
f) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
7. klapy dymowe transferowe w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku, ul Młynowa 29 – budynek „B”:
8. wentylatory oddymiające w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku, ul Młynowa 29 – budynek „B”

4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 84870,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:

Systemów alarmowych antywłamaniowych i TV dozorowej – III część zamówienia

1. Systemy Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a - bud. A i B;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży ul. Szosa Zambrowska 29;
d) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10A;
e) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
f) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
g) Inspektoratu ZUS w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
h) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
i) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
j) Biura Obsługi w Grajewie, ul Wojska Polskiego 66a,
k) Biura Terenowego w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 67
2. Systemy Telewizji Dozorowej w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a- bud. A i B;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży ul. Szosa Zambrowska 29; ;
d) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10A;
e) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
f) Inspektoratu ZUS w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
g) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
h) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych

50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 67653,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komandos Podlasie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050700968

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2027-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69249,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FG SYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364560843

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69249,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-18 do 2027-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32349,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32349,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32349,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komandos Podlasie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050700968

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32349,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2027-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.