Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00142543/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=782528621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności systemów kontroli dostępu, alarmowych przeciwpożarowych, antywłamaniowych oraz telewizji przemysłowej w budynkach Oddziału ZUS w Białymstoku i TJO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c732ac28-60e6-443d-b7c2-04f92a44b0af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574123/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów alarmowych ppoż, systemów alarmowych antywłamaniowych i TV dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w bud. O/ZUS w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142543
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.3.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:Systemu Kontroli Dostępu – I część zamówienia
Lokalizacja budynków:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a-bud. „B” (nowy) i bud. „A”
4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 29335,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:Systemów alarmowych przeciwpożarowych (System Sygnalizacji Pożarowej (SSP), System oddymiania (SO), Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO), Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, Przeciwpożarowe Wyłączniki Prądu (PWP), Drzwi przeciwpożarowe, klapy dymowe transferowe, wentylatory oddymiające) – II część zamówienia
1. Systemy sygnalizacji (alarmu) pożaru w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A i B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
e) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
f) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33.
2. Systemy instalacji oddymiania w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a-bud. „B”;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
3. Dźwiękowy system ostrzegawczy w budynkach
Oddziału ZUS w Białymstoku ul. Młynowej 29 – budynek ,,A i B’’,
4. Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
e) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
f) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
5. Przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowej 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
e) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
f) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
g) Inspektoratu ZUS Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
h) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
i) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
j) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10 A;
6. drzwi przeciwpożarowe w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A i B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. A (stary);
c) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul Fabryczna 3a – bud. B (nowy);
d) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8,
e) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
f) Inspektoratu ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29;
7. klapy dymowe transferowe w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku, ul Młynowa 29 – budynek „B”:
8. wentylatory oddymiające w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku, ul Młynowa 29 – budynek „B”
4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 84870,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług konserwacji i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów zabezpieczeń:Systemów alarmowych antywłamaniowych i TV dozorowej – III część zamówienia
1. Systemy Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”;
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a - bud. A i B;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży ul. Szosa Zambrowska 29;
d) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10A;
e) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16;
f) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
g) Inspektoratu ZUS w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
h) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
i) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
j) Biura Obsługi w Grajewie, ul Wojska Polskiego 66a,
k) Biura Terenowego w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 67
2. Systemy Telewizji Dozorowej w budynkach:
a) Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29 – budynek „A” i „B”
b) Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a- bud. A i B;
c) Inspektoratu ZUS w Łomży ul. Szosa Zambrowska 29; ;
d) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim, ul. Widowska 10A;
e) Inspektoratu ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5;
f) Inspektoratu ZUS w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 38C;
g) Inspektoratu ZUS i WRK w Augustowie, ul. Hoża 8;
h) Inspektoratu ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 67653,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komandos Podlasie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050700968
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2027-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69249,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FG SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364560843
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69249,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-18 do 2027-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32349,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komandos Podlasie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050700968
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KOMANDOS PODLASIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32349,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2027-03-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych dla słuchaczy jednej edycji trzysemestralnych studiów podyplomowych
- Dostawa różnych produktów spożywczych
- Przebudowa zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na potrzeby Podlaskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Białymstoku przy ul. Octowej 2
- "Dostawa części eksploatacyjnych do rozrywarki worków pracującej na Sortowni 2 w ZUOK w Hryniewiczach"
- Zakup macierzy dyskowej
- Modernizacja szatni w IV Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ponownej certyfikacji urządzeń antyemisyjnych
- WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII INSTALACJI I SIECI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ UKSW
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie lewobrzeża - część 1
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.