Og³oszenie z dnia 2025-06-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana okien w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzki Fundusz Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200337408
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦w. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@wfosigw.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wfosigw.bialystok.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana okien w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8264696d-7958-4e63-9c82-0dd47a13f3d1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00282639
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00638238/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Wymiana okien w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8264696d-7958-4e63-9c82-0dd47a13f3d13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy mo¿liwo¶ci s± równorzêdne. Oferta sk³adana w formie elektronicznej musi zostaæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta sk³adana w postaci elektronicznej musi zostaæ podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
W procesie sk³adania oferty wykonawca powinien z³o¿yæ podpis na przesy³anych dokumentach. Zamawiaj±cy zaleca stosowanie podpisu na ka¿dym za³±czonym pliku osobno, w szczególno¶ci wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, i¿ oferty oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do zachowania elektronicznej formy czynno¶ci prawnej, zgodnie z art. 781 §1 Kodeksu cywilnego, wystarcza z³o¿enie o¶wiadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania plików musz± spe³niaæ wymogi rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, okre¶lanego mianem eIDAS.
Podpis zaufany zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych dzia³ania publiczne (t. jedn. Dz.U. 2020 poz. 346) jest podpisem elektronicznym, którego autentyczno¶æ i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cym dane identyfikuj±ce osobê sk³adaj±c± podpis. Aby z³o¿yæ podpis zaufany, nale¿y dysponowaæ profilem zaufanym. Szczegó³owe informacje na temat podpisu zaufanego mo¿na znale¼æ na stronie https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
Podpis osobisty zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. 2020 r. poz. 332) to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego. Podpisem osobistym dysponuj± osoby posiadaj±ce e-dowód, czyli dowód osobisty wyposa¿ony w warstwê elektroniczn± (elektroniczny chip), w którego pamiêci zawarte s± m.in. dane identyfikacyjne w³a¶ciciela, w tym jego zdjêcie biometryczne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oraz utylizacja okien w budynku WFO¦iGW w Bia³ymstoku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie..
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony:
a) je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum 2 (dwa) zamówienia polegaj±ce na monta¿u stolarki okiennej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da. Wykonawca mo¿e wykazaæ do¶wiadczenie uzyskane zarówno w ramach zamówienia na roboty budowlane jak i na dostawy z monta¿em. Pod pojêciem „budynku u¿yteczno¶ci publicznej” Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony na potrzeby szkolnictwa wy¿szego, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny. W przypadku podania warto¶ci zamówieñ w walucie innej ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy dan± walutê na z³oty po ¶rednim kursie og³aszanym przez Narodowy Bank Polski w dniu, w którym zosta³o zamieszczone przez Zamawiaj±cego og³oszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
b) je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy okre¶la paragraf 10 znajduj±cy siê we wzorze umowy -za³±cznik nr 6.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i/lub dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze formularza oferty, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej na potrzeby wy¿ywienia uczniów dla Szko³y Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Bia³ymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposa¿enie pomieszczeñ w meble"
- Postêpowanie na organizacjê wizyty studyjnej w Finlandii
- Us³ugi kastracji i znakowania zwierz±t w³a¶cicielskich w ramach pilota¿owych programów Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 681 Topczewo-Brañsk-Ciechanowiec w km 33+850-37+010.
- Zakup wraz z dostaw± przetworników wilgotno¶ci i temperatury na potrzeby Wydzia³u Mechanicznego - ZK-DZP.262.66.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostêpna szko³a - nasza szko³a"
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie ci±gów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szko³y podstawowej nr 2 w Szczawie, z wy³±czeniem przegród zewnêtrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzêdu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku ¶wietlicy wiejskiej w Bo¿ej Woli. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Kaskach. Zadanie wspó³finansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.