Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII INSTALACJI I SIECI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ UKSW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII INSTALACJI I SIECI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ UKSW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4e6ceb2-6a5a-41fd-983c-2854e5c4ecad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma” lub
„Platforma Zakupowa”) dostępnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platforma zakupowa.pl znajdują się w
zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.371.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji, napraw ora usuwania awarii instalacji i sieci elektrycznych w obiektach użytkowanych przez UKSW.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawy instalacji i urządzeń
w budynkach i na terenie Kampusów przy ul. Dewajtis 5, przy ul. Wóycickiego 1/3, przy ul. Żubrowej 12 w Warszawie oraz przy ul. Marii Konopnickiej 1
w Dziekanowie Leśnym.
3. Zamawiający określa maksymalna kwotę na zakup materiałów i elementów koniecznych do wymiany i naprawy instalacji i sieci w wysokości
148 000,00 zł brutto w całym okresie trwania umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w toku realizacji zamówienia
z prawa opcji w wymiarze 384 godzin (16 godzin miesięcznie) zgodnie
z art. 441 ust 1 ustawy.
5. Zakres prac związanych z świadczeniem usługi w ramach opcji obejmuje czynności wskazane w OPZ - Załącznik nr 5 do SWZ
6. Zamawiający zastrzega, że cena za jedną roboczogodzinę nie może przekroczyć 68,93 zł brutto. Przekroczenie tej wartości skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w toku realizacji zamówieniaz prawa opcji w wymiarze 384 godzin (16 godzin miesięcznie) zgodnie
z art. 441 ust 1 ustawy.
2. Zakres prac związanych z świadczeniem usługi w ramach opcji obejmuje czynności wskazane w OPZ - Załącznik nr 5 do SWZ
3. Zamawiający zastrzega, że cena za jedną roboczogodzinę nie może przekroczyć 68,93 zł brutto. Przekroczenie tej wartości skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z dyspozycją art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp.
4. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Zamawiający określa warunki realizacji prawa opcji, zgodnie z poniższym:
1) zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w czasie nieprzekraczającym okresu, na który została zawarta umowa;
2) usługi realizowane w ramach prawa opcji będą się odbywały w weekendy, święta oraz poza godzinami pracy uczelni,
3) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
4) cena jednostkowa za 1 godzinę, dla prawa opcji będzie zgodna z ceną podaną w formularzu oferty i nie może ona przekroczyć 68,93 zł.
5) Zamówienia objęte prawem opcji będą realizowane w lokalizacjach wskazanych
w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
6) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o chęci skorzystania z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia, zapewniającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości
i spełniającymi poniższe wymagania:
4.1. dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym jedna posiadająca aktualne kwalifikacje Grupy 1 w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum 15 kV oraz druga posiadająca aktualne kwalifikacje Grupy 1 w zakresie eksploatacji urządzeń i sieci elektrycznych do minimum do 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci).
Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę jednej osoby posiadającej oba w/w uprawnienia.
4.2. jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą aktualne kwalifikacje Grupy 1 w zakresie dozoru urządzeń
i sieci elektrycznych do minimum 15 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci).
2. Zamawiający w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga, aby warunek z pkt. 4) potwierdził co najmniej jeden z tych wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadkach, o którym mowa w ust. 2-3, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda
wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Wykonanie remontu pomieszczenia w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa stanowisk badawczych - wg 2 pakietów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i nr 8 z lokali mieszkalnych na lokale użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Przychodni przy ul. Milenijnej 4 i Przychodni przy ul. Poborzańskiej 6 dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu nagrywającego (filmowego) i fotograficznego dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE KONSERWACJI, NAPRAW ORAZ USUWANIA AWARII INSTALACJI I SIECI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ UKSW
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie lewobrzeża - część 1
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.