Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152369/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00169918/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem
Zadanie 2 Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych
Zadanie 3 Zakup i dostawa systemu do wykonywania kopii zapasowych i ich odzyskiwania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniemZadanie 2 Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych
Zadanie 3 Zakup i dostawa systemu do wykonywania kopii zapasowych i ich odzyskiwania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f1c7d9-29bb-4fd9-ae88-518a2a72b388
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa urzadzeń zwiększających cyberbezpieczeństwo przetwarzanych i przechowywanych danych - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd” Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1873/ FERC.02.02-CS.01-001/23/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152369
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 227488,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy Zakupu i dostawy sprzętu i oprogramowania z podziałem na 3 Zadania:1) Zadanie 1 - Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i obejmuje:
a) Serwer wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
2. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (OPZ) dla przedmiotowego zadania.
3. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 1 i 1 a do SWZ
4. W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu( Załącznik Nr 1 a), wykonawca zobowiązany jest podać nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
b) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania
c) producenta, model i nazwę procesora
5. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, oprogramowania, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt/oprogramowanie oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu/oprogramowania należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt/oprogramowanie spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 1 a musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu/oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu/oprogramowania w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 oraz 1a do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 1 a do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu/oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48823000-3 - Serwery plików
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
4.5.5.) Wartość części: 115050 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy Zakupu i dostawy sprzętu i oprogramowania z podziałem na 3 Zadania:Zadanie 2 Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK) i obejmuje:
a) Zasilacze awaryjne (UPS) – 305 szt.
b) Zasilacze awaryjne UPS RACK – 6 szt.
2. Zasilacze awaryjne UPS (305 szt.) zamawiane są na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Krotoszyńskiego, które będą użytkownikiem zamawianego sprzętu.
3. Zasilacze awaryjne UPS RACK (6 szt.) zamawiane są na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Krotoszyńskiego, które będą użytkownikiem zamawianego sprzętu.
4. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (OPZ) dla przedmiotowego zadania.
5. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 2, 2 a i 2 b do SWZ.
6. W specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę:
a) producenta oraz markę, typ, model oferowanego sprzętu
b) producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania (dotyczy UPS)
7. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego sprzętu/oprogramowania, potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowany sprzęt oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego sprzętu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 2 a oraz 2 b musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego sprzętu/oprogramowania. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego sprzętu w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego sprzętu/oprogramowania muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 2 oraz 2a i 2 b do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 2 a oraz 2 b do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 104438,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy Zakupu i dostawy sprzętu i oprogramowania z podziałem na 3 Zadania:Zadanie 3 – Zakup i dostawa systemu do wykonywania kopii zapasowych i ich odzyskiwania obejmuje:
a) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych i ich odzyskiwania – 1 szt.
2.System do wykonywania kopii zapasowych zamawiany jest na potrzeby jednostki organizacyjnej Powiatu Krotoszyńskiego, która będzie użytkownikiem zamawianego oprogramowania.
3. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (OPZ) dla przedmiotowego zadania.
4. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać system oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku Nr 3, 3 a do SWZ.
5. W specyfikacji technicznej oferowanego systemu, wykonawca zobowiązany jest podać nazwę: producenta oraz nazwę oferowanego oprogramowania/systemu.
6. Wykonawca w specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania/systemu, zobowiązany jest dokonać opisu oferowanego oprogramowania/systemu., potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego.
Opis należy wykonać w taki sposób by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy oferowane oprogramowanie/system oraz poszczególne jego elementy jednoznacznie spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia. Parametry oferowanego oprogramowania/systemu należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany oprogramowanie/system spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
Każda pozycja Załącznika Nr 3 a musi być wypełniona poprzez podanie danych oferowanego oprogramowania/systemu. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie/wskazanie parametrów technicznych proponowanego oprogramowania/systemu w sposób potwierdzający spełnianie wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK”, „spełnia” itp.
Parametry techniczne zaoferowanego oprogramowania/systemu muszą być skonkretyzowane i jednoznaczne.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 3 oraz 3a do SWZ (OPZ). Załącznik Nr 3 a do SWZ stanowi jednocześnie specyfikację techniczną oferowanego przez Wykonawcę sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, iż w niniejszym postępowaniu (Zadanie 1) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu, postępowanie zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115695,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149438,85 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, iż w niniejszym postępowaniu (Zadanie2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu, postępowanie zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102578,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137944,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11843,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11843,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11843,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT Computer Plus Bartłomiej Mroczkowski działający jako AT Computers s.c. Jakub Mroczkowski Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT Computer Jakub Mroczkowski działający jako AT Computers s.c. Jakub Mroczkowski Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11843,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2026 r.
- Modernizacja ul. Wojciechowskiego w Krotoszynie
- Modernizacja drogi gminnej w Dusznej Górce
- Dostawa środków czystości dla Centrum Sportu i Rekreacji Wodnik Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Krotoszynie
- Dostawa ambulansów transportowych dla SPZOZ w Krotoszynie - II
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Poddębicach"
- zakup usług subskrypcji oprogramowania Microsoft
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego z wdrożeniem oraz podniesieniem poziomu bezpieczeństwa dla UG oraz CUS w Skrzyszowie w związku z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja kursów i szkoleń - materiały szkoleniowe oraz platforma e-learningowa w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
więcej: Sprzęt peryferyjny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





