eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w latach 2023-2027

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w latach 2023-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.8.) Numer faksu: 874254701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/733226

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w latach 2023-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5de5db-cc81-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044929/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa budżetu Powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466576,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, t.j.:

1. Starostwo Powiatowe w Piszu
2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu
3. Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu
4. Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
5. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszu
6. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu
7. Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
8. I Liceum Ogólnokształcące im. Bojowników o Polskość Mazur w Piszu
9. II Liceum Ogólnokształcące w Piszu
10. Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
11. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Orzyszu
12. Zespół Szkół nr 1 w Białej Piskiej
13. Zespół Szkół Leśnych w Rucianem - Nidzie
14. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Piszu
15. Zespół Placówek Kształcenia Ustawicznego w Piszu
16. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. dr. Władysława Klementowskiego w Łupkach
17. Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Piszu

w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy na warunkach zgodnych z podpisaną umową. Wykonawca podpisze odrębne umowy z jednostkami organizacyjnymi Powiatu w terminach ustalonych przez strony. Wykonawca na dzień podpisania umowy będzie posiadał oddział banku bądź placówkę na terenie Pisza.

Kod CPV: 66110000-4 – Usługi bankowe

Zakres zamówienia obejmuje:
I). Otwarcie i prowadzenia rachunków bankowych
1. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w walucie polskiej (PLN).
2. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków walutowych (EURO).
3. Realizacja przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach krajowe i zagraniczne oraz przelewy wewnętrzne w tym samym banku (zleconych w formie elektronicznej i papierowej).
4. Potwierdzenie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego.
5. Bezpłatne wydawanie blankietów czekowych oraz ich realizacja.
6. Bezpłatne wydawanie na wniosek posiadacza rachunku opinii, zaświadczeń bankowych, historii rachunku.
7. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych bieżących i pomocniczych liczone będzie jako stawka WIBID 1M pomnożona przez współczynnik zaoferowany przez Wykonawcę ofercie.
8. Wykonawca będzie przyjmował wpłaty na rachunki Zamawiającego we wszystkich swoich oddziałach i placówkach bez opłat i prowizji.
9. Lokowanie na zlecenie Zamawiającego wolnych środków na lokatach terminowych. Oprocentowanie lokat będzie każdorazowo negocjowane z Wykonawcą.
10. Zamawiający będzie miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach w innych bankach niż bank Wykonawcy.
11. Wykonawca zapewni zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych powiatu zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek w dyspozycji.
12. Wykonawca zapewni przeksięgowanie zgodnie z dyspozycją skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych powiatu na wskazany rachunek budżetu powiatu.
13. Zapewnienie przyjmowania wpłat z wykorzystaniem wrzutni nocnej na terenie miasta Pisz przez Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu.
14. Wykonawca zapewni bez opłat i prowizji wpłaty i wypłaty gotówkowe świadczeń pieniężnych na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu oraz ich klientów na terenie Pisza, Rucianego – Nidy, Białej Piskiej i Orzysza, w każdy dzień roboczy.
15. Warunki dotyczące pkt 13 i 14 muszą być spełnione na dzień podpisania umowy.

II). Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych.
W ramach systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni:
1. Wszystkie niezbędne urządzenia potrzebne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej, ich skonfigurowanie i konserwację, oraz przeszkolenie pracowników (w siedzibie Zamawiającego).
2. Przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz serwis oprogramowania.
3. Uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach bankowych.
4. Składanie i realizację poleceń przelewu w ramach dostępnych środków, w tym przyznanego kredytu w rachunku bieżącym w tym poleceń przelewu zagranicznego.
5. Składanie poleceń przelewu z datą przyszłą.
6. Import danych z programów księgowych Powiatu Piskiego do systemu bankowości elektronicznej.
7. Możliwość drukowania wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie oraz drukowania pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych.
8. W razie awarii systemu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ustala się na 2 godziny.
9. Przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu do systemu zaproponowanego przez Wykonawcę.
10. Zamawiający może ustalić dowolną liczbę użytkowników systemu bankowości elektronicznej oraz Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany użytkowników i/lub zakresu ich uprawnień.
11. System bankowości elektronicznej będzie umożliwiał równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik powinien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu.
III). Prowadzenie punktu obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Piszu, ul Warszawska 1, 12-200 Pisz.
1. Zakres obsługi kasowej obejmuje przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat oraz dokonywanie wypłat na rzecz Zamawiającego oraz realizowanie zleconych przez Zamawiającego wypłat na rzecz osób trzecich.
2. Punkt obsługi kasowej będzie czynny od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. 8:00 – 14:00 przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Zamawiający udostępni Bankowi pomieszczenie znajdujące się w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 1 na niskim parterze (pok. nr 12).
4. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt dostosować pomieszczenie przeznaczone na punkt obsługi kasowej, wyposażyć w urządzenia do realizacji tych zadań oraz zapewnić obsługę kadrową.

IV). Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok.
1. Udzielenie na wniosek Zamawiającego kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu określonego uchwałą budżetową odrębnie dla każdego roku z tym, że w 2023 roku do kwoty 1.500.000 zł, stawianego do dyspozycji Zamawiającego w ciągu dwóch dni od dnia złożenia wniosku. Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu krótkoterminowego.
2. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną o marżę banku – stałą w okresie kredytowania.
3. Odsetki od kredytu naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, tj. wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu.
4. Odsetki od wykorzystanego kredytu na rachunku bieżącym będą naliczane i pobierane przez Wykonawcę w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca.
5. Spłata kredytu następować będzie z wpływów na rachunek bieżący budżetu Powiatu Piskiego.
6. Zamawiający zobowiązuję się do całkowitej spłaty salda debetowego najpóźniej w ostatnim dniu roku budżetowego, który jest tożsamy z ostatnim dniem roku kalendarzowego. Termin całkowitej spłaty kredytu przypada w ostatnim dniu obowiązywania umowy.
7. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego zabezpieczenia kredytu w rachunku bieżącym.
Szczegółowe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490001174

7.3.3) Ulica: Gizewiusza 2a

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.