Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262086/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00278335/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1
1.5.2.) Miejscowość: Górzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnuw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef116ee-91b1-4445-9598-9cd9b45b2549
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091771/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1 - modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262086
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.222.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451953,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych,
w budynku położonym na działce nr 8/12, obręb 0001 Górzyca (Chyrzyno 1 , 69-113 Górzyca, powiat Słubicki). Modernizacja dotyczy pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów (na parterze budynku) z wydzieleniem dodatkowego sanitariatu dla osób z niepełnosprawnościami.
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) demontaż, zabezpieczenie i wyniesienie we wskazane miejsce wyposażenia z pomieszczeń objętych niniejszym zakresem zamówienia,
2) skucie glazury i terakoty, zerwanie okładziny podłogowej i paneli,
3) częściowe zbicie tynków wewnętrznych oraz istniejących powłok malarskich,
4) demontaż stolarki drzwiowej z wykuciem ościeżnic z murów,
5) wykucie otworów drzwiowych w ścianach nośnych (wymiana istniejących nadproży),
6) rozbiórka części ścian działowych,
7) rozbiórka istniejącej zabudowy z płyt g-k,
8) demontaż odcinka poręczy schodowej,
9) wykonanie ścianek działowych w technologii płyt GK.
10) osadzenie nowej stolarki drzwiowej oraz witryny szklanej.
11) wymianę odcinka poręczy przy biegu schodowym.
12) uzupełnienie tynków w miejscach po rozbiórkach ścian oraz naprawa ościeży okiennych.
13) wykonanie tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowych.
14) malowanie ścian farbami zmywalnymi.
15) licowanie ścian i posadzek płytkami gresowymi.
16) licowanie płytkami gresowymi biegu schodowego i spocznika.
17) ułożenie podłogi z paneli drewnianych.
18) wykonanie sufitów podwieszanych.
19) montaż luster w pomieszczeniach sanitarnych.
20) dostawę i montaż zabudowy kabin ustępowych ściankami HPL,
21) rozbudowa rozdzielni głównej RG,
22) budowa rozdzielni modułowej sekcyjnej TM,
23) budowa linii kablowej wlz od rozdzielni głównej RG do rozdzielni sekcyjnej TM,
24) budowa instalacji gniazd wtykowych i wypustów zasilania dedykowanych urządzeń,
25) budowa instalacji oświetlenia,
26) budowa instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego,
27) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacyjnej,
28) montaż nowych grzejników w pomieszczeniach sanitariatów,
29) montaż wentylatorów łazienkowych w pomieszczeniach sanitariatów,
30) wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej,
31) wykonanie instalacji ppoż (hydrant wewnętrzny z prądownicą i wężem),
32) wykonanie instalacji sieci strukturalnej LAN,
33) wykonanie instalacji alarmowej.
Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) uczestnictwa w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
3) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
4) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
5) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny (z podziałem na branże) z częścią rysunkową,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
44112310-4 - Ścianki działowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
32521000-1 - Kable telekomunikacyjne
32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny
32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597042,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597042,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597042,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „STEKOBUD” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992863102
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 19
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597042,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz części centralnej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Remont świetlicy wiejskiej w Kaczkowie (etap I) i Jabłonnej
- Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 3 części: Część 1: Remont magazynu 52 Część 2: Remont magazynu 53 Część 3: Remont magazynu 54
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.