eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GórzycaModernizacja budynku Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1 - modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnuw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef116ee-91b1-4445-9598-9cd9b45b2549

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1 - modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.222.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451953,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji budynku Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1 – modernizacja pomieszczeń, w tym toalet wraz z dostosowaniem ich dla osób niepełnosprawnych,
w budynku położonym na działce nr 8/12, obręb 0001 Górzyca (Chyrzyno 1 , 69-113 Górzyca, powiat Słubicki). Modernizacja dotyczy pomieszczeń biurowych oraz sanitariatów (na parterze budynku) z wydzieleniem dodatkowego sanitariatu dla osób z niepełnosprawnościami.
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) demontaż, zabezpieczenie i wyniesienie we wskazane miejsce wyposażenia z pomieszczeń objętych niniejszym zakresem zamówienia,
2) skucie glazury i terakoty, zerwanie okładziny podłogowej i paneli,
3) częściowe zbicie tynków wewnętrznych oraz istniejących powłok malarskich,
4) demontaż stolarki drzwiowej z wykuciem ościeżnic z murów,
5) wykucie otworów drzwiowych w ścianach nośnych (wymiana istniejących nadproży),
6) rozbiórka części ścian działowych,
7) rozbiórka istniejącej zabudowy z płyt g-k,
8) demontaż odcinka poręczy schodowej,
9) wykonanie ścianek działowych w technologii płyt GK.
10) osadzenie nowej stolarki drzwiowej oraz witryny szklanej.
11) wymianę odcinka poręczy przy biegu schodowym.
12) uzupełnienie tynków w miejscach po rozbiórkach ścian oraz naprawa ościeży okiennych.
13) wykonanie tynków cementowo-wapiennych i gładzi gipsowych.
14) malowanie ścian farbami zmywalnymi.
15) licowanie ścian i posadzek płytkami gresowymi.
16) licowanie płytkami gresowymi biegu schodowego i spocznika.
17) ułożenie podłogi z paneli drewnianych.
18) wykonanie sufitów podwieszanych.
19) montaż luster w pomieszczeniach sanitarnych.
20) dostawę i montaż zabudowy kabin ustępowych ściankami HPL,
21) rozbudowa rozdzielni głównej RG,
22) budowa rozdzielni modułowej sekcyjnej TM,
23) budowa linii kablowej wlz od rozdzielni głównej RG do rozdzielni sekcyjnej TM,
24) budowa instalacji gniazd wtykowych i wypustów zasilania dedykowanych urządzeń,
25) budowa instalacji oświetlenia,
26) budowa instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego,
27) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacyjnej,
28) montaż nowych grzejników w pomieszczeniach sanitariatów,
29) montaż wentylatorów łazienkowych w pomieszczeniach sanitariatów,
30) wykonanie instalacja wentylacji mechanicznej,
31) wykonanie instalacji ppoż (hydrant wewnętrzny z prądownicą i wężem),
32) wykonanie instalacji sieci strukturalnej LAN,
33) wykonanie instalacji alarmowej.

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) uczestnictwa w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
3) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
4) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
5) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny,

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny (z podziałem na branże) z częścią rysunkową,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

44112310-4 - Ścianki działowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

32522000-8 - Sprzęt telekomunikacyjny

32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597042,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597042,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597042,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „STEKOBUD” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992863102

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 19

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597042,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.