Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155399/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne sprzątanie nawierzchni dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 24
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483815060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-506607e1-0ae2-4911-b74c-fdbbf3c0a4391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie powiatu radomskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne sprzątanie nawierzchni dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506607e1-0ae2-4911-b74c-fdbbf3c0a439
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023356/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Mechaniczne sprzątanie nawierzchni dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.I.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi mechanicznego sprzątania nawierzchni dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku.
Zamówienie obejmuje mechaniczne, jednostronne i obustronne sprzątanie na mokro nawierzchni dróg i ulic powiatowych oraz sześciokrotne mechaniczne obustronne sprzątanie na mokro nawierzchni ulic w ciągach dróg powiatowych w miastach, w obszarze zabudowanym, prowadzone przy temperaturach powietrza powyżej 3°C w okresach bezdeszczowych (plus ciąg pieszo-rowerowy w ciągu drogi powiatowej nr 3539W Radom – Gębarzów – Polany na odcinku Sołtyków – Zenonów).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności mechaniczne oczyszczenie na mokro:
- jezdni dróg powiatowych, z krawężnikiem lub bez, wraz ze ściekami przykrawężnikowymi jeżeli występują,
- zatok autobusowych, zatok parkingowych i parkingów przyległych do jezdni,
- ciągów pieszo-rowerowych,
- ścieku drogowego typu mulda.
2. Przy wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia zabrania się stosowania dmuchaw do liści, zarówno elektrycznych, jak i spalinowych oraz prowadzenia wszelkich czynności z ich wykorzystaniem (usuwanie liści, sprzątanie trawy, zamiatanie piasku itp.). Zakaz nie obejmuje stosowania odkurzaczy do liści.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa kosztorys ofertowy (Formularz nr 2) oraz wykaz ulic i dróg powiatowych przeznaczonych do sprzątania (Załącznik nr 4), stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
W ramach prac wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym należy wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę usług ujętych w kosztorysie ofertowym, w tym prace wynikające z opisu przedmiotu zamówienia oraz Projektowanych postanowień umowy (Tom II SWZ).
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) ilości usług określonych w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego, wynikających z obmiarów faktycznie wykonanych prac oraz rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ustalonych w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg powiatowych, przy zastrzeżeniu, że wzrost wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie przekroczy 10% ceny oferty. W przypadku zmniejszenia ilości usług Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres prac, przy czym zakres usług zleconych przez Zamawiającego nie może być mniejszy niż 50 % ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225141,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243290,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225141,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBIA „GLOBAL 3” PATRYCJA DĘBSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 529164189
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Zgodnie z udostępnionym zasobem (formularz nr 3.4) w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH I AGROTECHNICZNYCH „GLOBAL 2” KRZESIMIR DĘBSKI.
2. Mechaniczne sprzątanie na terenie gmin: Jastrzębia, Gózd, Jedlińsk, Jedlnia-Letnisko, Pionki - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ZBIGNIEW ŻACZEK.
3. Mechaniczne sprzątanie na terenie gmin: Skaryszew, Iłża (bez oczyszczania muld i ciągów pieszych), Kowala, Wierzbica - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO- USŁUGOWE "SACHPOL" GÓRALSKI LESZEK
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBIA "GLOBAL 3" PATRYCJA DĘBSKA
jakie przetargi wygrała firma
PUBIA "GLOBAL 3" PATRYCJA DĘBSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225141,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa dwóch jednakowych urządzeń Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych i wołowych oraz wędlin drobiowych do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.