Og³oszenie z dnia 2025-06-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego
w Radomiu w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962932928
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sadków 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.orzechowska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://42blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego
w Radomiu w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4098d5b7-dcb0-4320-b7c0-08e601b05b60
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00294424
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00077829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.12 Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego dla 42.BLSz w Radomiu oraz jednostek wojskowych bêd±cych na jej zaopatrzeniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https:// platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).
2. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, uzupe³nieñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc., docx, rtf, odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ oraz wszystkie dokumenty sk³adane wraz z ofert± i na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê zakupow±, dostêpn±
https://platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings, za po¶rednictwem komendy „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca akceptuje powy¿szy Regulamin.
4. Na stronie platformy zakupowej znajduje siê Instrukcja dla Wykonawców zawieraj±ca m.in. informacje dotycz±ce sposobu sk³adania ofert.
5. Zamawiaj±cy w zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³em platformy zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta www.platformazakupowa.pl pod numerem +48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy zakupowej od poniedzia³ku do pi±tku od 8:00 do 17:00.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 42 Baza Lotnictwa Szkolnego w Radomiu z siedzib± w Radomiu przy ul. Sadków 9 nr tel.: 261 511 500;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: jw4938@ron.mil.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 20/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa naczyñ i sztuæców dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ i umowy oraz za³±cznik nr 2 do SWZ. Projekt umowy stanowi równie¿ uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowieñ nieuregulowanych zapisami w/w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp.1) Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu zakresu zamówienia podstawowego maksymalnie do ilo¶ci okre¶lonych w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz w przypadku wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
2) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostan± ilo¶ci zamówienia podstawowego, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiaj±cy uzyska brakuj±ce ¶rodki finansowe, których pierwotnie nie móg³ pozyskaæ.
3) Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4) Zamawiaj±cy uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowi±zywania umowy.
5) Ceny jednostkowe asortymentu dostarczanego w ramach prawa opcji bêd± identyczne jak zamówienia podstawowego, okre¶lone w formularzu ofertowy do³±czonym do oferty z³o¿onej przez Wykonawcê (za³±cznik nr 2 do SWZ).
6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem.
7) Zamawiaj±cy jest uprawniony wed³ug w³asnego wyboru do sk³adania o¶wiadczenia
w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e,
ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy, w przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie
z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposa¿enia kuchni dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1a do SWZ i umowy oraz za³±cznik nr 2 do SWZ. Projekt umowy stanowi równie¿ uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowieñ nieuregulowanych zapisami w/w za³±czniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39220000-0 - Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp.1) Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu zakresu zamówienia podstawowego maksymalnie do ilo¶ci okre¶lonych w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz w przypadku wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
2) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostan± ilo¶ci zamówienia podstawowego, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiaj±cy uzyska brakuj±ce ¶rodki finansowe, których pierwotnie nie móg³ pozyskaæ.
3) Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4) Zamawiaj±cy uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowi±zywania umowy.
5) Ceny jednostkowe asortymentu dostarczanego w ramach prawa opcji bêd± identyczne jak zamówienia podstawowego, okre¶lone w formularzu ofertowy do³±czonym do oferty z³o¿onej przez Wykonawcê (za³±cznik nr 2 do SWZ).
6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem.
7) Zamawiaj±cy jest uprawniony wed³ug w³asnego wyboru do sk³adania o¶wiadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e,
ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy, w przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ma³ego AGD dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1b do SWZ i umowy oraz za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Projekt umowy stanowi równie¿ uzupe³nienie opisu przedmiotu zamówienia
w zakresie postanowieñ nieuregulowanych zapisami w/w za³±czniku nr 1b do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Pzp.1) Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu zakresu zamówienia podstawowego maksymalnie do ilo¶ci okre¶lonych w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) oraz w przypadku wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
2) Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostan± ilo¶ci zamówienia podstawowego, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a Zamawiaj±cy uzyska brakuj±ce ¶rodki finansowe, których pierwotnie nie móg³ pozyskaæ.
3) Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4) Zamawiaj±cy uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez okres obowi±zywania umowy.
5) Ceny jednostkowe asortymentu dostarczanego w ramach prawa opcji bêd± identyczne jak zamówienia podstawowego, okre¶lone w formularzu ofertowy do³±czonym do oferty z³o¿onej przez Wykonawcê (za³±cznik nr 2 do SWZ).
6) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem.
7) Zamawiaj±cy jest uprawniony wed³ug w³asnego wyboru do sk³adania o¶wiadczenia w przedmiocie zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji kilkakrotnie albo jednokrotnie.
8) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e,
ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji umowy, w przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis spe³nienia warunku:
Wykonawca spe³ni ten warunek, je¿eli przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dwóch g³ównych dostaw o charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wymagane jest max. 2 dostawy o ³±cznej warto¶ci:
a) w czê¶ci I: min. 20 000,00 z³ brutto;
b) w czê¶ci II: min. 50 000,00 z³ brutto;
c) w czê¶ci III: min. 10 000,00 z³ brutto.
W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ dopuszcza siê sumowanie warto¶ci wykonanych dostaw.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów sk³ada swoje o¶wiadczenie. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
UWAGA: W odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna) mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Warunek o którym mowa powy¿ej – musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców, z zastrze¿eniem, ¿e warunek musi spe³niæ samodzielnie, tzn. do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±
lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dwóch g³ównych dostaw, o charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wymagane jest max. 2 dostawy o ³±cznej warto¶ci min.:
a) w czê¶ci I: min. 20 000,00 z³ brutto;
b) w czê¶ci II: min. 50 000,00 z³ brutto;
c) w czê¶ci III: min. 10 000,00 z³ brutto.
Dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów sk³ada swoje o¶wiadczenie. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:1) W czê¶ci I postêpowania:
a) Deklaracja zgodno¶ci z:
- Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci± – wystawiona przez producenta lub importera, potwierdzaj±ca, ¿e oferowane wyroby przeznaczone s± do kontaktu z ¿ywno¶ci± oraz spe³niaj± odpowiednie wymagania bezpieczeñstwa,
b) karta katalogowa lub opis techniczny produktów zawieraj±ca szczegó³owe dane dotycz±ce materia³u wykonania, wymiarów, koloru, rodzaju powierzchni, odporno¶ci na mycie w zmywarce oraz innych cech istotnych z punktu widzenia opisu przedmiotu zamówienia.
2) W czê¶ci II postêpowania:
a) Deklaracja zgodno¶ci z:
- Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±,
- w zale¿no¶ci od rodzaju materia³u, z przepisami szczegó³owymi – Rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 10/2011 w przypadku wyrobów zawieraj±cych tworzywa sztuczne,
b) Karta katalogowa lub ulotka zawieraj±ca informacje na temat mo¿liwo¶ci stosowania w warunkach kuchennych (odporno¶æ na niska i wysoka temperaturê, mycie w zmywarce).
3) W czê¶ci III postêpowania:
a) Deklaracja zgodno¶ci CE obowi±zkowa dla ka¿dego urz±dzenia elektrycznie zgodnie z Dyrektyw± 2014/35/UE (LVD) – bezpieczeñstwo urz±dzeñ niskonapiêciowych, Dyrektyw± 2014/30/UE (EMC) – kompatybilno¶æ elektromagnetyczna.
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ przedstawienie równowa¿nych dokumentów potwierdzaj±cych bezpieczeñstwo zdrowotne oferowanych wyrobów takich jak ¶wiadectwa jako¶ci zdrowotnej wydane przez jednostki posiadaj±ce akredytacjê w zakresie badañ materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±, udzielon± przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub równowa¿ny organ akredytacyjny w innym pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej , pod warunkiem przet³umaczenia ich na jêzyk polski oraz zgodno¶ci tych dokumentów z obowi±zuj±cymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególno¶ci z Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 oraz w zale¿no¶ci od rodzaju materia³u – przepisami szczegó³owymi.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) W czê¶ci I postêpowania:a) Deklaracja zgodno¶ci z:
- Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci± – wystawiona przez producenta lub importera, potwierdzaj±ca, ¿e oferowane wyroby przeznaczone s± do kontaktu z ¿ywno¶ci± oraz spe³niaj± odpowiednie wymagania bezpieczeñstwa,
b) karta katalogowa lub opis techniczny produktów zawieraj±ca szczegó³owe dane dotycz±ce materia³u wykonania, wymiarów, koloru, rodzaju powierzchni, odporno¶ci na mycie w zmywarce oraz innych cech istotnych z punktu widzenia opisu przedmiotu zamówienia.
2) W czê¶ci II postêpowania:
a) Deklaracja zgodno¶ci z:
- Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2004 r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±,
- w zale¿no¶ci od rodzaju materia³u, z przepisami szczegó³owymi – Rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 10/2011 w przypadku wyrobów zawieraj±cych tworzywa sztuczne,
b) Karta katalogowa lub ulotka zawieraj±ca informacje na temat mo¿liwo¶ci stosowania w warunkach kuchennych (odporno¶æ na niska i wysoka temperaturê, mycie w zmywarce).
3) W czê¶ci III postêpowania:
a) Deklaracja zgodno¶ci CE obowi±zkowa dla ka¿dego urz±dzenia elektrycznie zgodnie z Dyrektyw± 2014/35/UE (LVD) – bezpieczeñstwo urz±dzeñ niskonapiêciowych, Dyrektyw± 2014/30/UE (EMC) – kompatybilno¶æ elektromagnetyczna.
Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ przedstawienie równowa¿nych dokumentów potwierdzaj±cych bezpieczeñstwo zdrowotne oferowanych wyrobów takich jak ¶wiadectwa jako¶ci zdrowotnej wydane przez jednostki posiadaj±ce akredytacjê w zakresie badañ materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±, udzielon± przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub równowa¿ny organ akredytacyjny w innym pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej , pod warunkiem przet³umaczenia ich na jêzyk polski oraz zgodno¶ci tych dokumentów z obowi±zuj±cymi przepisami prawa Unii Europejskiej, w szczególno¶ci z Rozporz±dzeniem (WE) nr 1935/2004 oraz w zale¿no¶ci od rodzaju materia³u – przepisami szczegó³owymi.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) formularz ofertowy – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;2) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ;
3) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie -
z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy).
5) dowód wniesienia wadium;
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru);
7) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:1) w czê¶ci I: 1 212,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c dwie¶cie dwana¶cie z³ 00/100);
2) w czê¶ci II: 4 073,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce siedemdziesi±t trzy z³ 00/100);
3) w czê¶ci III: 1 579,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset siedemdziesi±t dziewiêæ z³ 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach okre¶lonych w SWZ
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawc± mo¿e byæ osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej oraz podmioty te wystêpuj±ce wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿ona przez podmioty te wystêpuj±ce wspólnie oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:a) Wykonawcy ustanowi± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy;
b) do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo;
c) tre¶æ pe³nomocnictwa powinna zawieraæ w szczególno¶ci:
• w przypadku konsorcjum – okre¶lenie rodzaju czynno¶ci, których dotyczy, oznaczenie Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wskazanie Wykonawcy/ Pe³nomocnika i zakres pe³nomocnictwa (dokument powinien byæ podpisany przez upowa¿nionych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców);
• w przypadku spó³ki cywilnej – okre¶lenie rodzaju czynno¶ci, których dotyczy, wskazanie pe³nomocnika, zakresu pe³nomocnictwa (dokument powinien byæ podpisany przez wszystkich wspólników spó³ki cywilnej);
d) dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
2) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Wykonawc±/ Pe³nomocnikiem.
3) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli
obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum b±d¼ umowê spó³ki cywilnej, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 3 do SWZ - Projekt umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-04 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https:// platformazakupowa.pl/pn/42blsz/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz ¶rodków do utrzymania czysto¶ci dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek bêd±cych na jej zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa dwóch jednakowych urz±dzeñ Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Najem samoobs³ugowych urz±dzeñ p³atniczych i us³ug dodatkowych do S±du Okrêgowego w Radomiu, S±du Rejonowego w Lipsku,S±du Rejonowego w Przysusze,S±du Rejonowego w Szyd³owcu,S±du Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wêdlin wieprzowych i wo³owych oraz wêdlin drobiowych do Aresztu ¦ledczego w Radomiu
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTWORZENIE ¯£OBKA W MIEJSCOWO¦CI PRZYSZÓW, GMINA BOJANÓW, UL. JANA PAW£A II 64, 37-433 PRZYSZÓW
- Pierwsze wyposa¿enie Publicznego Przedszkola Bajka w Miêdzyborzu - Etap II
- Dostawa sprzêtu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa wraz z monta¿em wyposa¿enia dla oddzia³u ¿³obka i przedszkola w budynku oznaczonym liter± "D" przy ul. Drogowców 1 we W³adys³awowie (....)
- ZP.271.12.2025 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu - zakup niezbêdnego sprzêtu oraz wyposa¿enia kuchni
- Dostawa wyposa¿enia pracowni ¿ywieniowej w Zespole Szkó³ Rolnicze Centrum Kszta³cenia Ustawicznego w Trzciance
wiêcej: Sprzêt kuchenny, artyku³y gospodarstwa domowego i artyku³y domowe oraz artyku³y cateringowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.