eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290985850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.B. Puscha 36/1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-635

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: norbert.szota@ktbs.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ktbs.kielce.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f338781-0c07-4e19-a9eb-b2133d5797ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ktbs_kielce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ktbs_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgo_kielce
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ktbs_kielce

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kieleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. Puscha 36/1, tel. 41 368 11 93; mail: sekretariat@ktbs.kielce.eu
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@ktbs.kielce.eu
3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia,(art. 6 ust.1. lit c RODO w zw. z ustawą Prawo Zamówień Publicznych), jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji (art. 6 ust.1. lit. b RODO).
4. Pani/Pana na dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, dostawcy platformy zakupowej. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
7. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
8. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl ) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 684031,6 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynności wykonywane w budynkach Puscha 34,36,38
1) Sprzątanie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altan:
a) Zamiatanie schodów i podestów – codziennie.
b) Mycie schodów i klatek schodowych oraz omiatanie pajęczyn – 2 razy w tygodniu.
c) Mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów wewnętrznych, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – co 2 miesiące.
d) Mycie okien, świetlików z obu stron, parapetów zewnętrznych – raz na kwartał.
2) Sprzątanie korytarzy piwnicznych i wózkowni – raz w miesiącu.
3) Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – minimum 1raz w tygodniu.
4) Czyszczenie cokolików i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5) Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – minimum 1 raz w tygodniu lub według potrzeb.
6) Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne, w dniu zgłoszenia
7) Czynności od 1) b), c) ,d) do 5) należy realizować w dni i miesiące uzgodnione z zamawiającym

Czynności wykonywane na zewnątrz budynków (działki 1839/6, 1839/7)
1) Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego.
2) Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - codziennie przez cały rok.
3) Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników (według potrzeb)
4) Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
5) Sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych – codzienne.
6) Czyszczenie korytek ACO i wpustów kanalizacji deszczowej – na bieżąco ( według potrzeb)

3. Zasady dotyczące pielęgnacji zieleni (działki 1839/6, 1839/7)


1) Spulchnianie ziemi i pielenie chwastów wokół krzewów oraz zebranie i wywiezienie chwastów według potrzeb minimum 2 razy w roku w okresie od maja do września.
2) Koszenie trawników i usuwanie skoszonej trawy min. 3 razy w roku w okresie od maja do września ( zgodnie z ilością podaną w formularzu ofertowym).
3) Strzyżenie krzewów i usunięcie pozostałości 2 razy w roku w okresie od maja do września.
4) Odcięcie darni łopatą przy krawężnikach i obrzeżach, zgarnięcie darni w stosy do dalszego transportu – 2 razy w roku – od VI do VIII.
5) Spulchnianie i pielenie rabat kwiatowych, zebranie chwastów i wywiezienie z osiedla – 3 razy w roku – IV, VI, VIII.
6) Porządkowanie terenu po okresie zimowym do dnia 31 marca – dokładne grabienie i sprzątanie całego terenu ( w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych po wskazanym terminie w uzgodnieniu z zamawiającym)
7) Czynności od 1) do 6) należy wykonać w terminie uzgodnionym przez zamawiającego.
8) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji koszenia trawy.

4. Zasady dotyczące odśnieżania oraz usuwania śliskości i oblodzeń.

1) Odśnieżanie, posypywanie mieszanką (soli i piasku) odśnieżonych i odlodzonych chodników, schodów oraz na odśnieżaniu mechanicznym dróg wewnętrznych, parkingów, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką 7 dni w tygodniu, (należy usunąć śnieg i śliskość pośniegową), tak aby możliwe było bezpieczne przemieszczanie się pojazdów i osób.
2) Przystąpienie do odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie
w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zgodnie z czasem rozpoczęcia odśnieżania zadeklarowanym w formularzu ofertowym (max 1,5 godz.), Czas liczony jest od momentu otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego.
3) Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
4) Wykonawca zobowiązuje się do 24 godzinnej dyspozycji w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych zamówieniem
5) Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zleceń Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
6) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
7) Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego

4.2.5.) Wartość części: 117258,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilośc koszeń trawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie oblodzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynności wykonywane wewnątrz budynku Puscha 9

1) Sprzątanie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altan:
a) Zamiatanie schodów i podestów – codziennie.
b) Mycie schodów i klatek schodowych oraz omiatanie pajęczyn – 2 razy w tygodniu.
c) Mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów wewnętrznych, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – co 2 miesiące.
d) Mycie okien, świetlików z obu stron, parapetów zewnętrznych – raz na kwartał.
2) Sprzątanie korytarzy piwnicznych i wózkowni – raz w miesiącu.
3) Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – minimum 1raz w tygodniu.
4) Czyszczenie cokolików i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5) Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – minimum 1 raz w tygodniu lub według potrzeb.
6) Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne, w dniu zgłoszenia
7) Czynności od 1) b), c), d) do 5) należy realizować w dni i miesiące uzgodnione z zamawiającym

Czynności wykonywane na zewnątrz budynków (działki 425/1, 425/2 )
1) Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego.
2) Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - codziennie przez cały rok.
3) Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników (według potrzeb)
4) Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
5) Sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych – codzienne.
6) Czyszczenie korytek ACO i wpustów kanalizacji deszczowej – na bieżąco (według potrzeb)


3. Zasady dotyczące pielęgnacji zieleni (działki 425/1,425/2)

1) Spulchnianie ziemi i pielenie chwastów wokół krzewów oraz zebranie i wywiezienie chwastów według potrzeb minimum 2 razy w roku w okresie od maja do września.
2) Koszenie trawników i usuwanie skoszonej trawy min. 3 razy w roku w okresie od maja do września (zgodnie z ilością podaną w formularzu ofertowym).
3) Strzyżenie krzewów i usunięcie pozostałości 2 razy w roku w okresie od maja do września.
4) Odcięcie darni łopatą przy krawężnikach i obrzeżach, zgarnięcie darni w stosy do dalszego transportu – 2 razy w roku – od VI do VIII.
5) Spulchnianie i pielenie rabat kwiatowych, zebranie chwastów i wywiezienie z osiedla – 3 razy w roku – IV, VI, VIII.
6) Porządkowanie terenu po okresie zimowym do dnia 31 marca – dokładne grabienie i sprzątanie całego terenu (w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych po wskazanym terminie w uzgodnieniu z zamawiającym)
7) Czynności od 1) do 6) należy wykonać w terminie uzgodnionym przez zamawiającego.
8) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji koszenia trawy.


4. Zasady dotyczące odśnieżania oraz usuwania śliskości i oblodzeń.

1) Odśnieżanie, posypywanie mieszanką (soli i piasku) odśnieżonych i odlodzonych chodników, schodów oraz na odśnieżaniu mechanicznym dróg wewnętrznych, parkingów, w tym usuwanie śniegu, błota pośniegowego oraz usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką 7 dni w tygodniu, (należy usunąć śnieg i śliskość pośniegową), tak aby możliwe było bezpieczne przemieszczanie się pojazdów i osób.
2) Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
3) Przystąpienie do odśnieżania niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie
w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zgodnie z czasem rozpoczęcia odśnieżania zadeklarowanym w formularzu ofertowym (max 1,5 godz.), czas liczony jest od momentu otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do 24 godzinnej dyspozycji w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych zamówieniem
5) Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zleceń Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
6) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
7) Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 94218 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilośc koszeń trawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie oblodzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynności wykonywane wewnątrz budynku Jasna 24
1) Sprzątanie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altany:
a) zamiatanie schodów i podestów oraz omiatanie pajęczyn – codziennie.
b) mycie schodów i klatek schodowych – 2 razy w tygodniu.
c) mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – co 2 miesiące.
d) mycie okien z obu stron – raz na kwartał.
2) Sprzątanie korytarzy piwnicznych z wynoszeniem śmieci do altany śmietnikowej – raz w miesiącu.
3) Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – codziennie.
4) Czyszczenie cokolików, grzejników, kratek wentylacyjnych i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5) Mycie drzwi wejściowych do wiatrołapów – minimum raz w tygodniu lub według potrzeb.
6) Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne w dniu zgłoszenia
7) Czynności od 1) b), c), d) do 5) należy realizować w dni i miesiące uzgodnione z zamawiającym

Czynności wykonywane na zewnątrz budynku (działka nr 331/1)
1) Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według zapotrzebowania, min. 3 razy w roku.
2) Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - codziennie przez cały rok.
3) Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie opadniętych liści, papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników.
4) Sprzątanie altany śmietnikowej – codziennie
5) Mycie środkami odkażającymi altany śmietnikowej – raz na miesiąc.
6) Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
7) Czyszczenie korytek ACO i wpustów kanalizacji deszczowej – na bieżąco.
3. Zasady dotyczące pielęgnacji zieleni
1) Spulchnianie ziemi i pielenie chwastów wokół krzewów oraz zebranie i wywiezienie chwastów - według potrzeb, min. 2 razy w roku (od maja do września).
2) Spulchnianie i pielenie rabat kwiatowych, zebranie chwastów i wywiezienie – 3 razy w roku (od kwietnia do września).
3) Koszenie trawników i usuwanie skoszonej trawy min. 3 razy w roku w okresie od maja do października ( zgodnie z ilością podaną w formularzu ofertowym).
4) Strzyżenie krzewów i usunięcie pozostałości - 2 razy w roku (od kwietnia do października).
5) Odcięcie darni łopatą przy krawężnikach i obrzeżach, zgarnięcie darni w stosy do dalszego transportu – 2 razy w roku (od czerwca do września).
6) Porządkowanie terenu po okresie zimowym do dnia 31 marca – dokładne grabienie i sprzątanie całego terenu i wywóz poza osiedle terenu (w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych po wskazanym terminie w uzgodnieniu z zamawiającym)
7) Czynności od 1) do 6) należy wykonać w terminie uzgodnionym przez zamawiającego.
8) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji koszenia trawy.

4. Zasady dotyczące odśnieżania oraz usuwania śliskości i oblodzeń.

1) Odśnieżanie, posypywanie mieszanką (soli i piasku) odśnieżonych i odlodzonych chodników, schodów oraz dróg i parkingów 7 dni w tygodniu wraz z wywożeniem śniegu, od godz. 5:00 do 22:00 (należy usunąć śnieg i śliskość pośniegową), tak aby możliwe było bezpieczne przemieszczanie się pojazdów i osób. Max. czas reakcji 1,5 godz. (zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym) po ustaniu opadów bądź na wezwanie zamawiającego.
2) Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
3) Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zleceń Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
4) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
5) Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 47777,76 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilośc koszeń trawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie oblodzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynności wykonywane wewnątrz budynku Wrzosowa 92
1) Sprzątanie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altany:
a) zamiatanie schodów i podestów oraz omiatanie pajęczyn – codziennie.
b) mycie schodów i klatek schodowych – 2 razy w tygodniu.
c) mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – co 2 miesiące.
d) mycie okien z obu stron – raz na kwartał.
2) Sprzątanie korytarzy piwnicznych z wynoszeniem śmieci do altany śmietnikowej – raz w miesiącu.
3) Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – codziennie.
4) Czyszczenie cokolików, grzejników, kratek wentylacyjnych i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5) Mycie drzwi wejściowych do wiatrołapów – minimum raz w tygodniu lub według potrzeb.
6) Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne, w dniu zgłoszenia
7) Czynności od 1) b), c), d) do 5) należy realizować w dni i miesiące uzgodnione z zamawiającym

Czynności wykonywane na zewnątrz budynków (działki 1538, 1343)
1) Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według zapotrzebowania, min. 3 razy w roku.
2) Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - codziennie przez cały rok.
3) Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie opadniętych liści, papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników.
4) Sprzątanie altany śmietnikowej – codziennie
5) Mycie środkami odkażającymi altany śmietnikowej – raz na miesiąc.
6) Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
7) Czyszczenie korytek ACO i wpustów kanalizacji deszczowej – na bieżąco.


3. Zasady dotyczące pielęgnacji zieleni

1) Spulchnianie ziemi i pielenie chwastów wokół krzewów oraz zebranie i wywiezienie chwastów - według potrzeb, min. 2 razy w roku (od maja do września).
2) Spulchnianie i pielenie rabat kwiatowych, zebranie chwastów i wywiezienie – 3 razy w roku (od kwietnia do września).
3) Koszenie trawników i usuwanie skoszonej trawy min. 3 razy w roku w okresie od maja do października (zgodnie z ilością podaną w formularzu ofertowym).
4) Strzyżenie krzewów i usunięcie pozostałości - 2 razy w roku (od kwietnia do października).
5) Odcięcie darni łopatą przy krawężnikach i obrzeżach, zgarnięcie darni w stosy do dalszego transportu – 2 razy w roku (od czerwca do września).
6) Porządkowanie terenu po okresie zimowym do dnia 31 marca – dokładne grabienie i sprzątanie całego terenu i wywóz poza osiedle terenu (w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych po wskazanym terminie w uzgodnieniu z zamawiającym).
7) Czynności od 1) do 6) należy wykonać w terminie uzgodnionym przez zamawiającego.
8) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji koszenia trawy.

4. Zasady dotyczące odśnieżania oraz usuwania śliskości i oblodzeń.

1) Odśnieżanie, posypywanie mieszanką (soli i piasku) odśnieżonych i odlodzonych chodników, schodów oraz dróg i parkingów 7 dni w tygodniu wraz z wywożeniem śniegu, od godz. 5:00 do 22:00 (należy usunąć śnieg i śliskość pośniegową), tak aby możliwe było bezpieczne przemieszczanie się pojazdów i osób. Max. czas reakcji 1,5 godz. (zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym) po ustaniu opadów bądź na wezwanie zamawiającego.
2) Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
3) Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zleceń Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
4) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
5) Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego

4.2.5.) Wartość części: 50555,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilośc koszeń trawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie oblodzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynności wykonywane wewnątrz budynku Zapolskiej 43 A, B, C
1) Sprzątnie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altan:
a) Zamiatanie schodów, podestów i wind – codziennie.
b) Mycie schodów, klatek schodowych, wind oraz omiatanie pajęczyn – minimum 2 razy w tygodniu.
c) Mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów wewnętrznych, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – minimum 2 razy w miesiącu.
d) Mycie okien, świetlików z obu stron, parapetów zewnętrznych – raz na kwartał.
2) Sprzątanie korytarzy piwnicznych i wózkowni – minimum raz w miesiącu.
3) Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – minimum 1raz w tygodniu.
4) Czyszczenie cokolików i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5) Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – minimum 1 raz w tygodniu lub według potrzeb.
6) Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne, w dniu zgłoszenia
7) Zamiatanie, mycie posadzki w garażu podziemnym wielostanowiskowym - 2 razy w roku (po wcześniej uzgodnionym terminie)
8) Czynności od 1) b), c), d) do 5) należy realizować w dni i miesiące uzgodnione z zamawiającym

Czynności wykonywane na zewnątrz budynków (działki nr 91/2, 94/2, 95/5)
1) Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według zapotrzebowania.
2) Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - codziennie przez cały rok.
3) Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników.
4) Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
5) Sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych – codzienne.
6) Czyszczenie korytek ACO i wpustów kanalizacji deszczowej – na bieżąco.

3. Zasady dotyczące pielęgnacji zieleni (działki nr 91/2, 94/2, 95/5).

1) Spulchnianie ziemi i pielenie chwastów wokół krzewów oraz zebranie i wywiezienie chwastów według potrzeb minimum 2 razy w roku w okresie od maja do września.
2) Koszenie trawników i usuwanie skoszonej trawy min. 3 razy w roku w okresie od maja do września – plac zabaw (zgodnie z ilością podaną w formularzu ofertowym) – powierzchnia do koszenia 13 m2
3) Strzyżenie krzewów i usunięcie pozostałości 2 razy w roku w okresie od maja do września. – powierzchnia zarośnięta krzewami 284 m2.
4) Odcięcie darni łopatą przy krawężnikach i obrzeżach, zgarnięcie darni w stosy do dalszego transportu – 2 razy w roku – od VI do VIII.
5) Spulchnianie i pielenie rabat kwiatowych, zebranie chwastów i wywiezienie z osiedla – 3 razy w roku – IV, VI, VIII.
6) Porządkowanie terenu po okresie zimowym do dnia 31 marca – dokładne grabienie i sprzątanie całego terenu (w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych po wskazanym terminie w uzgodnieniu z zamawiającym)
7) Czynności od 1) do 6) należy wykonać w terminie uzgodnionym przez zamawiającego.
8) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji koszenia trawy.

4. Zasady dotyczące odśnieżania oraz usuwania śliskości i oblodzeń.

1) Odśnieżanie, posypywanie mieszanką odśnieżonych i odlodzonych chodników, schodów, podjazdów, parkingów oraz drogi wewnętrznej wraz z wywożeniem śniegu – według potrzeb codziennie w okresie zimowym, po opadach śniegu i na wezwanie Zamawiającego od ustania opadów bądź zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z czasem reakcji zadeklarowanym w formularzu ofertowym., (max. 1,5 godz.). Zgłoszenia i gotowość będą realizowane przez Wykonawcę od 5.00 – 23.00 7 dni w tygodniu (również w dni świąteczne)
2) Droga i parkingi, podjazdy, zjazdy do garaży – 533,15 m2
3) Chodniki, pochylnia – 212,25 m2
4) Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
5) Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy przy uwzględnieniu ewentualnych zleceń Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
6) Wykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
7) Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 97555,44 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilośc koszeń trawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie oblodzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Zasady dotyczące sprzątania i mycia (zakres czynności) dla budynków Osiedle Sieje 1,2,3,4,5,6,7 paw. 8a i paw. 8b oraz terenów zewnętrznych – działki nr 25/7, 25/8, 25/9, 25/10.

1. Sprzątanie klatek schodowych w budynkach z wynoszeniem śmieci do altan:
a) Zamiatanie schodów i podestów – w razie potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
b) Mycie schodów i klatek schodowych oraz omiatanie pajęczyn – 1 raz w tygodniu.
c) Mycie lamperii, poręczy schodów, parapetów wewnętrznych, skrzynek pocztowych, szaf rozdzielaczy, drzwi technicznych – raz na dwa miesiące.
d) Mycie okien, świetlików z obu stron, parapetów zewnętrznych – raz na 6 miesięcy.
2. Sprzątanie korytarzy piwnicznych – w razie potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu
3. Czyszczenie wycieraczek przed budynkami – minimum 2 razy w tygodniu.
4. Czyszczenie cokolików i opraw oświetleniowych – co 6 miesięcy.
5. Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych – w razie potrzeb minimum 1 raz w miesiącu.
6. Mycie lub sprzątanie w nagłych przypadkach – na wezwanie telefoniczne, w dniu zgłoszenia
7. Czynności od 1) b), c) ,d) do 5) należy realizować w dniach uzgodnionych (poniedziałek- piątek) z zamawiającym.
8. Pozostawienie pracownika do dyspozycji KTBS w godzinach 8.00 – 13.00 w dni robocze.
Pracownik przebywający na terenie osiedla w powyższych godzinach odpowiadać będzie za:
a) Sprzątnie klatek schodowych.
b) Sprzątnie terenów zewnętrznych.
c) Opróżnianie koszy na śmieci.
d) Dbanie o porządki w altanach śmietnikowych.
e) Pomaganie w czynnościach porządkowych pracownikom gospodarczym KTBS:
 Sprzątanie chodników i terenów zielonych z trawy po koszeniu i innych nieczystości,
 Wykonywanie prac porządkowych po obcinaniu żywopłotów, drzew i krzewów, wyrywanie chwastów i itp.
 Odśnieżanie wejść do klatek schodowych, posypywanie ciągów komunikacyjnych (chodników) piskiem i solą.

9. Wygrabianie liści i zanieczyszczeń z okresu zimowego, zgarnianie w pryzmy do dalszego transportu z trawników i ciągów pieszych. Załadunek liści i innych zanieczyszczeń na środki transportowe i wywóz – według potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego.
10. Zamiatanie ciągów pieszych (chodników), dróg osiedlowych, parkingów - w razie potrzeb minimum 1 raz w miesiącu.
11. Codzienne sprzątanie terenów zielonych (zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń) z odniesieniem do pojemników - według potrzeb.
12. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie
13. Sprzątanie pomieszczeń śmietnikowych – codzienne.
14. Oddelegowanie minimum jednego pracownika na wezwanie KTBS w dni wolne od pracy (soboty i niedziele) i święta w godzinach 7.00-15.00 w okresie zimowym (od 1 grudnia do 31 marca) do odśnieżania wejść do klatek schodowych oraz posypywania ciągów komunikacyjnych między innymi chodników, wejść do klatek schodowych, parkingów (pomoc pracownikom gospodarczym KTBS). Ilość godzin przepracowanych przez pracownika oddelegowanego przez Wykonawcę w ramach wynagrodzenia umownego w dni wolne od pracy i święta wykonywanych na wezwanie zgodnie z pkt 14. nie może przekroczyć 40 godzin roboczych (Zamawiający zastrzega sobie zamówienie dodatkowych godzin za dodatkowa opłatą). O konieczności przyjścia pracownika w dni wolne od pracy i święta Zamawiający poinformuje telefonicznie Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem.
15. Jeżeli wystąpi potrzeba Wykonawca zaangażuje więcej niż jednego pracownika do czynności wyszczególnionych pkt. II podpunkt 1-7 i 9 -13 niezależnie od dyspozycyjności pracownika o którym mowa w pkt. II podpunkt 8.

4.2.5.) Wartość części: 266666,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-01 do 2027-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: częstotliwość mycia okien

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: częstotliwość czyszczenia lamperii i opraw oświetleniowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS NIERUCHOMOŚCI

1. Powierzchnia dróg i parkingów na terenie Osiedla Sieje - 10 424,17 m2.
2. Działki nr 25/7, 25/8, 25/9, 25/10.

2. ZASADY DOTYCZĄCE ODŚNIEŻANIA

1. Zamawiający zleca do wykonania prace polegające na odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, zmarzliny z dróg wewnętrznych i parkingów z uwzględnieniem odsłonięcia znajdujących się w tych miejscach wpustów sieci deszczowej w celu umożliwienia swobodnego spływu wody roztopowej i wody opadowej na terenie Osiedla Sieje – działki nr 25/7, 25/8, 25/9, 25/10 w sezonach zimowych 2025/2027 (PIERWSZY : od 01 października 2025 r. do 30 kwietnia 2026 r., DRUGI: od 01 października 2026 r. do 30 kwietnia 2027 r.)
2. Wykonawca/Podwykonawca wykona usługę stanowiącą przedmiot umowy sprzętem spełniającym warunki techniczne oraz bezpieczeństwa robót na drogach. Ponad to zapewni Zamawiającemu bezpośrednią łączność z operatorem sprzętu.
3. Do obowiązków Wykonawcy/Podwykonawcy należy również utrzymanie przez czas trwania umowy gotowości technicznej sprzętu.
4. Realizacja zamówienia usługi będzie odbywać się zgodnie z czasem rozpoczęcia odśnieżania zadeklarowanym w formularzu ofertowym (max 1,5 godz.). Czas liczony jest od momentu otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego. po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
5. W okresie obowiązywania zlecenia Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest do odśnieżania wyznaczonego terenu bez wezwania w taki sposób, aby drogi wewnętrzne i parkingi były przejezdne, pozbawione oblodzenia, śniegu, błota pośniegowego na bieżąco.
6. Gotowość będzie realizowana przez wykonawcę od godz. 5.00 – 23.00 przez 7 dni w tygodniu, z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy, dyspozycji w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług będących przedmiotem umowy.
7. Wykonawca/Podwykonawca udostępnia całodobowy numer telefonu do obsługi przedmiotu zamówienia.
8. Potencjał ludzki, materiały, sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca/Podwykonawca.
9. Wykonawca/Podwykonawca będzie realizował przedmiot umowy siłami własnymi i ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za jakość wykonanych usług.
10. Drogi wewnętrzne i parkingi powinny być odśnieżone na całej szerokości;
11. Za jakość wykonanych usług odpowiedzialny jest Wykonawca/Podwykonawca. Zamawiający będzie kontrolował wykonanie prac, natomiast organizacja i sposób prowadzenia prac należeć będzie do wybranego Wykonawcy/Podwykonawcy według zasad ustalonych przez Zamawiającego nie naruszających warunków umownych.
12. Wykonawca/Podwykonawca bierze odpowiedzialność z tytułu uszkodzeń mienia wskutek działań w ramach akcji zimowego utrzymania dróg wewnętrznych, takich jak np. odpryski lakierów na samochodach w wyniku działania maszyn odśnieżających, uszkodzenia ogrodzeń i innych obiektów bądź elementów zabudowy wskutek działania pługów itp., a wynikające z niestarannego wykonania usługi przez operatorów. W związku z powyższym w interesie Wykonawcy jest zwrócenie szczególnej uwagi na zachowanie najwyższej staranności w trakcie prowadzenia akcji, zwłaszcza w miejscach wąskich, słabo dostępnych, z małą możliwością manewru, w sąsiedztwie zaparkowanych pojazdów, itp.
13. Po każdorazowym zakończeniu pracy, fakt ten należy zgłosić pracownikowi Zamawiającego.

4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na odśnieżanie i usuwanie śliskości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ
2) niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SWZ

2. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 należy złożyć w formie oświadczeń stanowiących załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów (są to odpowiednio załącznik 3a i 4a do SWZ). Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie: Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych usług
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów:

– oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał lub wykonuje:

Zadanie I-VI
 co najmniej 1 usługi sprzątania w budynkach wielorodzinnych zrealizowanej w okresie następujących po sobie 12 miesięcy w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości usług min: 50 000,00 zł brutto załącznik nr 5 do SWZ

Zadanie VII
Warunku nie stawia się

Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.

Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.

2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, potwierdzające posiadanie narzędzi do wykonywania przedmiotu umowy:

Zadanie nr I – V i VII: dysponuje co najmniej:
- jedną pługopiaskarką typu traktorek lub innym pojazdem przystosowanym do odśnieżania i posypywania,

Zadanie I - V dysponuje:
- kosiarkami
- odśnieżarkami
w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

UWAGA!
Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanego warunku, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług – załącznik 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
w rozdziale VI ust 7 wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt. 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z treścią SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ktbs_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.