Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00168538/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00174057/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz
z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OSTROŁĘCKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550055819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Berka Joselewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 7650500
1.5.8.) Numer faksu: 29 7650504
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot ze 100% udziałem samorzadu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wrazz systemem do kontroli i wsparcia egzekucji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7666e2e-0bf3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168538/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI/ZP/14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 846949,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 41 szt. fabrycznie nowych parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy i obejmuje:
1) Etap I - dostawę 41 szt. podstaw (fundamentów), na których zostaną posadowione parkomaty wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną dot. montażu. Podstawy Zamawiający zamontuje we własnym zakresie. Po zamontowaniu podstaw przez Zamawiającego i powiadomieniu Wykonawcy mailowo następuje Etap II, począwszy od dnia następnego od wysłania zawiadomienia mailowego przez Zamawiającego.
2) Etap II:
a) dostawę, montaż i uruchomienie 41 szt. parkomatów (z czego 40 szt. w strefie A
i 1 szt. w strefie B) wraz z kasetami (skarbcami) i akumulatorami do każdego parkomatu. Lokalizację parkomatów zawiera załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
b) dostawę 1 szt. parkomatu rezerwowego,
c) dostawę sześciu dodatkowych kaset kolekcyjnych (skarbców)
d) dostawę systemu zarządzania parkomatami,
e) dostawę 3 drukarek oraz 3 urządzeń do kontroli wniesionych opłat za parkowanie wraz
z niezbędnym oprogramowaniem do kontroli wnoszenia opłat oraz oprogramowaniem do wsparcia egzekucji,
f) dostawę licencji na oprogramowanie systemu zarzadzania parkomatami oraz licencji na oprogramowanie systemu do kontroli i wsparcia egzekucji,
g) dostawę 30 sztuk żetonów testowych (w dniu uruchomienia parkomatów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 30 sztuk żetonów testowych),
h) przeszkolenie pracowników (biura strefy płatnego parkowania niestrzeżonego zwaną dalej „SPPN”, serwisu – kontrolerów – serwisantów) w zakresie zasad użytkowania
i obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania w ilości – 24 godzin
(4 pracowników po 6 godzin). Szkolenie na miejscu u Zamawiającego. W okresie gwarancji dodatkowe szkolenie w ilości 12 godzin (3 osoby po 4 godziny) na miejscu u Zamawiającego lub w formie zdalnej,
i) przekazanie dokumentacji eksploatacyjnej całości dostarczonego wyposażenia wraz
z oprogramowaniem w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38730000-1 - Parkometry
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50430000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1104146,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104146,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1104146,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBS COMPUTERGRAPHIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002175175
7.3.3) Ulica: Grodziska 15
7.3.4) Miejscowość: BŁonie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-870
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Parking Guru Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 16, 50-148 Wrocław - wykona następujące części zamówienia
1) dostawę 3 drukarek oraz 3 urządzeń do kontroli wniesionych opłat za parkowanie wraz z niezbędnym oprogramowaniem do wsparcia egzekucji
2) dostawę licencji na oprogramowanie systemu zarządzania parkomatami oraz licencji na oprogramowanie do kontroli i wsparcia egzekucji,
3) przeszkolenie pracowników w zakresie zasad użytkowania i obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1104146,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I - 7 dni od podpisania umowy
Etap II - 14 dni (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Termin liczony jest od dnia następnego od daty zgłoszenia (mailowo) przez zamawiającego o zamontowaniu podstaw dostarczonych w etapie I
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Rozbudowa macierzy dyskowej i wdrożenie kompleksowego systemu ochrony
- "ZAKUP SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG"
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa regałów metalowych magazynowych na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup samochodu osobowego zwanego "mikrobusem" do transportu osób starszych niepełnosprawnych zamieszkujących teren Miasta Ostrołęki na rzecz Dziennego Domu Senior+
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa infrastruktury i usług teleinformatycznych w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Ostrołęce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy Płatnego Parkowania w Sępólnie Krajeńskim
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Świadczenie usługi telefonii komórkowej i bezprzewodowego dostępu do Internetu wraz z opcją dostawy urządzeń.
- Zakup, dostawa i montaż 12 parkomatów na ośmiu parkingach miejskich w Ustroniu wraz z dostawą urządzenia kontrolującego dla kontrolera
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
więcej: Parkometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





