eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka"Dostawa parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz
z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: OSTROŁĘCKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550055819

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Berka Joselewicza 1

1.4.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.4.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.4.7.) Numer telefonu: 29 7650500

1.4.8.) Numer faksu: 29 7650504

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otbs.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot ze 100% udziałem samorzadu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174057

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00168538/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 41 szt. fabrycznie nowych parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy i obejmuje:
1) Etap I - dostawę 41 szt. podstaw (fundamentów), na których zostaną posadowione parkomaty wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną dot. montażu. Podstawy Zamawiający zamontuje we własnym zakresie. Po zamontowaniu podstaw przez Zamawiającego i powiadomieniu Wykonawcy mailowo następuje Etap II, począwszy od dnia następnego od wysłania zawiadomienia mailowego przez Zamawiającego.
2) Etap II:
a) dostawę, montaż i uruchomienie 41 szt. parkomatów (z czego 40 szt. w strefie A
i 1 szt. w strefie B) wraz z kasetami (skarbcami) i akumulatorami do każdego parkomatu. Lokalizację parkomatów zawiera załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
b) dostawę 1 szt. parkomatu rezerwowego,
c) dostawę sześciu dodatkowych kaset kolekcyjnych (skarbców)
d) dostawę systemu zarządzania parkomatami,
e) dostawę 3 drukarek oraz 3 urządzeń do kontroli wniesionych opłat za parkowanie wraz
z niezbędnym oprogramowaniem do kontroli wnoszenia opłat oraz oprogramowaniem do wsparcia egzekucji,
f) dostawę licencji na oprogramowanie systemu zarzadzania parkomatami oraz licencji na oprogramowanie systemu do kontroli i wsparcia egzekucji,
g) dostawę 30 sztuk żetonów testowych (w dniu uruchomienia parkomatów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 30 sztuk żetonów testowych),
h) przeszkolenie pracowników (biura strefy płatnego parkowania niestrzeżonego zwaną dalej „SPPN”, serwisu – kontrolerów – serwisantów) w zakresie zasad użytkowania
i obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania. Przeszkolenie dodatkowo
w miarę potrzeb pracowników Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub w formie zdalnej),
i) przekazanie dokumentacji eksploatacyjnej całości dostarczonego wyposażenia wraz
z oprogramowaniem w języku polskim.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 41 szt. fabrycznie nowych parkomatów oraz dostawa zestawu urządzeń do kontroli wraz z systemem do kontroli i wsparcia egzekucji.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy i obejmuje:
1) Etap I - dostawę 41 szt. podstaw (fundamentów), na których zostaną posadowione parkomaty wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną dot. montażu. Podstawy Zamawiający zamontuje we własnym zakresie. Po zamontowaniu podstaw przez Zamawiającego i powiadomieniu Wykonawcy mailowo następuje Etap II, począwszy od dnia następnego od wysłania zawiadomienia mailowego przez Zamawiającego.
2) Etap II:
a) dostawę, montaż i uruchomienie 41 szt. parkomatów (z czego 40 szt. w strefie A
i 1 szt. w strefie B) wraz z kasetami (skarbcami) i akumulatorami do każdego parkomatu. Lokalizację parkomatów zawiera załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
b) dostawę 1 szt. parkomatu rezerwowego,
c) dostawę sześciu dodatkowych kaset kolekcyjnych (skarbców)
d) dostawę systemu zarządzania parkomatami,
e) dostawę 3 drukarek oraz 3 urządzeń do kontroli wniesionych opłat za parkowanie wraz
z niezbędnym oprogramowaniem do kontroli wnoszenia opłat oraz oprogramowaniem do wsparcia egzekucji,
f) dostawę licencji na oprogramowanie systemu zarzadzania parkomatami oraz licencji na oprogramowanie systemu do kontroli i wsparcia egzekucji,
g) dostawę 30 sztuk żetonów testowych (w dniu uruchomienia parkomatów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 30 sztuk żetonów testowych),
h) przeszkolenie pracowników (biura strefy płatnego parkowania niestrzeżonego zwaną dalej „SPPN”, serwisu – kontrolerów – serwisantów) w zakresie zasad użytkowania
i obsługi dostarczonych urządzeń oraz oprogramowania w ilości – 24 godzin
(4 pracowników po 6 godzin). Szkolenie na miejscu u Zamawiającego. W okresie gwarancji dodatkowe szkolenie w ilości 12 godzin (3 osoby po 4 godziny) na miejscu u Zamawiającego lub w formie zdalnej,
i) przekazanie dokumentacji eksploatacyjnej całości dostarczonego wyposażenia wraz
z oprogramowaniem w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-10 10:00

Po zmianie:
2021-09-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-10 10:30

Po zmianie:
2021-09-16 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-10-09

Po zmianie:
2021-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.