Og³oszenie z dnia 2022-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00230981/01 - Wynik z dnia 2022-06-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sieci ciep³owniczej na odcinku K5-K4
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Goplañska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 35 16 476; (52) 35 15 290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl; dec@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka z o.o. , której w³a¶cicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sieci ciep³owniczej na odcinku K5-K4
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7dc95239-d803-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00186399
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00096750/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Wykonanie remontu sieci ciep³owniczej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6156543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/615654
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±,
z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 344).
2.W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej.
3. W przypadku awarii platformy zakupowej, Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê
z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty elektronicznej – email: sekretariat@pk-kruszwica.pl
4. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej znajduje siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Uwaga! Zalecenia:
Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne
z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz,. 2247 z pó¼n. zm.).
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów *.pdf, *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.jpg (*.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na *.pdf.
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu wystêpuj± *.rar, *.gif, *.bmp. .numbers .pages. Oferty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format *.pdf i w przypadku formy elektronicznej opatrzenie podpisem kwalifikowanym PAdES.
Wiêcej informacji w SWZ, rozdzia³ IV.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ XVII
Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiêbiorstwo Komunalne, ul. Goplañska 2, 88-150 Kruszwica;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiêbiorstwie Komunalnym w Kruszwicy sp. z o.o. jest Pan Mariusz Andryszak, kontakt: e-mail: mariusz.andryszak@gmail.com, telefon: 797 599 363;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy,
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 15 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 35925,99 EUR
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materia³u i wykonanie remontu sieci ciep³owniczej wraz z uzgodnieniami zgodnie z poni¿szymi warunkami:
Lokalizacja zadania: Kruszwica, dzia³ki ewidencyjne: 100/4.
Zakres prac:
• dostarczenie materia³u potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
• przygotowanie terenu do wykonania przedmiotu umowy,
• wykonanie wykopu i ods³oniêcie obecnego ciep³oci±gu,
• usuniêcie ³upin obecnego ciep³oci±gu na odcinku K4-K5 wraz z wywozem
i utylizacj±,
• usuniêcie izolacji obecnego ciep³oci±gu na odcinku K4-K5 wraz z wywozem
i utylizacj±,
• usuniêcie starej sieci ciep³owniczej wraz z wywozem,
• wywóz urobku wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego,
• wykonanie podsypki i zagêszczenie,
• u³o¿enie i monta¿ nowej sieci ciep³owniczej zgodnie z dokumentacj± techniczn±,
• prze¶wietlenie spawów,
• wykonanie próby szczelno¶ci,
• wpiêcie remontowanego odcinka do komór ciep³owniczych zgodnie
z dokumentacj± techniczn± (³±cznie z dostaw± zaworów),
• wykonanie zasypki i zagêszczenie,
• u³o¿enie wierzchniej warstwy humusu,
• niwelacja i obsianie traw±
• dostarczenie mapy powykonawczej z naniesieniem do zasobów geodezyjnych – dokonanie zg³oszenia rozpoczêcia i zakoñczenia prac oraz zapewnienie kierownika budowy,
• zapewnienie obs³ugi geodezyjnej.
Prace nale¿y wykonaæ zgodnie z:
− dokumentacj± techniczn±,
− zasadami prawa budowlanego.
Podstawowe parametry sieci:
¶rednica DN 200 w technologii preizolowanej,
³±czna d³ugo¶æ ok. 187 mb,
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria i zasady oceny ofert
1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty nieodrzucone wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
Nr: Nazwa kryterium: Waga:
1 Cena (Pc) 60%
2 Okres udzielonej gwarancji (Pg) 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Nr kryterium Wzór:
1 CENA
Pc = (Oferta z najni¿sz± cen±/Oferta oceniana) x 60 pkt
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w Formularzu oferty. Zamawiaj±cy ofercie
o najni¿szej cenie przyzna 60 punktów, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru powy¿ej.
2 Pg = Okres udzielonej gwarancji (max. 40 pkt)
Kryterium „Okres udzielonej gwarancji” bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilo¶ci miesiêcy udzielonej gwarancji na roboty budowlane podanych przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
Liczba punktów przyznana przez Zamawiaj±cego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji”, zostanie obliczona zgodnie z poni¿szym:
Najd³u¿szy mo¿liwy okres udzielonej gwarancji: 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego – 40 punktów;
Po¶redni mo¿liwy okres udzielonej gwarancji: 48 miesiêcy od daty odbioru koñcowego – 20 punktów;
Najkrótszy mo¿liwy okres udzielonej gwarancji: 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego – 0 punktów;
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do uzyskania przez ofertê Wykonawcy wynosi: 40 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji wiêkszy ni¿ 60 miesiêcy – otrzyma 40 pkt, a do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji wynosz±cy 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego. Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiêdzy okresami wskazanymi powy¿ej tj. pomiêdzy 36 a 48, 48 a 60 miesiêcy - do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji ni¿szej z wskazanych warto¶ci wynosz±cy odpowiednio 36 lub 48 miesiêcy od daty odbioru koñcowego i zostanie przyznana odpowiednia ilo¶æ punktów w zale¿no¶ci od przyjêtej ilo¶ci lat.
Je¶li Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy ni¿ 5 lat lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji, a z innych dokumentów nie bêdzie wynika³o, ¿e nast±pi³a omy³ka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
3. Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powy¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± sumê punktów Pc + Pg spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w czê¶ci dotycz±cej zdolno¶ci zawodowej na zasadach okre¶lonych poni¿ej.
4.1. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
4.2. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej:
1) Do¶wiadczenie zawodowe:
a) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadaj±ce swoim przedmiotem niniejszemu zamówieniu, tzn.:
wykona³ budowê/przebudowê/rozbudowê sieci ciep³owniczej z rur preizolowanych o ¶rednicy niemniejszej ni¿ DN 100 i warto¶ci powy¿ej 250.000,00 z³ brutto ( ka¿de zamówienie).
2) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt 4) mog± byæ spe³nione ³±cznie przez sk³adaj±cych wspóln± ofertê.
W przypadku zdobytego do¶wiadczenia zawodowego w ramach konsorcjum, Wykonawca bêdzie zobowi±zany wskazaæ zakres i warto¶æ jego realnego wk³adu w realizacjê zadania.
Jako wykonanie zamówienia nale¿y rozumieæ doprowadzenie co najmniej do wystawienia ¦wiadectwa Przejêcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC), Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owane zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿±da:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie o którym mowa w § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
II. Opis sposobu przygotowania oferty1. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – Za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie Formularza ofertowego:
- w jednym pliku (wszystkie strony za³±cznika zeskanowane/wydrukowane ³±cznie do jednego pliku) w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym,
- w kilku plikach przy czym ka¿dy plik (strona) na który sk³ada siê Formularz oferty musi byæ w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym,
Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 1;
2) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony
do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy;
4) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pe³nomocnictwa;
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – je¶li dotyczy;
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 5 dotycz±ce robót/us³ug/dostaw, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy (za³±cznik nr 4 do SWZ) – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum/spó³ki cywilne – je¶li dotyczy.
7) Klauzula RODO – za³±cznik nr 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e okre¶liæ wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
7. W odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi
do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa powy¿ej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
8. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-15 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/615654
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
VIII. Zamawiaj±cy wymaga przed z³o¿eniem oferty przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania siê z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, w obecno¶ci upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego, w terminie do 9 czerwca 2022 r. (uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Oferta z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Zakup sprzêtu w ramach systemu ochrony cywilnej Gminy Kruszwica
- Przygotowywanie i dostarczanie gor±cych posi³ków dla uczestników ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Kruszwicy w 2026 roku
- Remont instalacji sterowania i monitoringu SUW Kruszwica, Piecki, Che³mce
- Zapewnienie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mieszkañców Gminy Kruszwica w schroniskach dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z us³ugami opiekuñczymi
wiêcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku DPS w Lubawie wraz z termomodernizacj± (ul. Grunwaldzka w Lubawie)
- Budowa budynku zamieszkania zbiorowego pn. Wspomagane Spo³eczno¶ci Mieszkaniowe w Jaros³awiu wraz z towarzysz±c± infrastruktur± oraz zagospodarowaniem terenu
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





