eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Remont sieci ciepłowniczej na odcinku K5-K4



Ogłoszenie z dnia 2022-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sieci ciepłowniczej na odcinku K5-K4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Goplańska

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 35 16 476; (52) 35 15 290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl; dec@pk-kruszwica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/615654

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sieci ciepłowniczej na odcinku K5-K4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc95239-d803-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096750/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie remontu sieci ciepłowniczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35925,99 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiału i wykonanie remontu sieci ciepłowniczej wraz z uzgodnieniami zgodnie z poniższymi warunkami:

Lokalizacja zadania: Kruszwica, działki ewidencyjne: 100/4.
Zakres prac:
• dostarczenie materiału potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia,
• przygotowanie terenu do wykonania przedmiotu umowy,
• wykonanie wykopu i odsłonięcie obecnego ciepłociągu,
• usunięcie łupin obecnego ciepłociągu na odcinku K4-K5 wraz z wywozem
i utylizacją,
• usunięcie izolacji obecnego ciepłociągu na odcinku K4-K5 wraz z wywozem
i utylizacją,
• usunięcie starej sieci ciepłowniczej wraz z wywozem,
• wywóz urobku według potrzeb Zamawiającego,
• wykonanie podsypki i zagęszczenie,
• ułożenie i montaż nowej sieci ciepłowniczej zgodnie z dokumentacją techniczną,
• prześwietlenie spawów,
• wykonanie próby szczelności,
• wpięcie remontowanego odcinka do komór ciepłowniczych zgodnie
z dokumentacją techniczną (łącznie z dostawą zaworów),
• wykonanie zasypki i zagęszczenie,
• ułożenie wierzchniej warstwy humusu,
• niwelacja i obsianie trawą
• dostarczenie mapy powykonawczej z naniesieniem do zasobów geodezyjnych – dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia prac oraz zapewnienie kierownika budowy,
• zapewnienie obsługi geodezyjnej.

Prace należy wykonać zgodnie z:
− dokumentacją techniczną,
− zasadami prawa budowlanego.

Podstawowe parametry sieci:
 średnica DN 200 w technologii preizolowanej,
 łączna długość ok. 187 mb,


3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599994,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Firm Instalacyjnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532514081

7.3.3) Ulica: ul. Górzyskowo 12,

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-157

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.