eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.



Og³oszenie z dnia 2025-03-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto W³oc³awek - Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie we W³oc³awku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc2df376-57c4-4827-9262-6267cf4648f0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00164601

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00066642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Us³ugi psychologiczne dla osób w kryzysie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc2df376-57c4-4827-9262-6267cf4648f0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy
bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szczegó³owo opisane w rozdziale X i XIV SWZ.
Komunikacja w postêpowaniu,z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji na portalu e-
Zamówienia( pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/) dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub
za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl .
Zamawiaj±cy nie pos³uguje siê interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformê e-Zamówienia.
Wykonawca sk³ada ofertê na portalu e-Zamówienia, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/, za po¶rednictwem zak³adki
„Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. W polu „Za³±czniki i inne
dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z
ofert±.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przy czym Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie danych w formacie .pdf
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy” na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ .
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia - link:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w ppkt. 2, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i
przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego odpowiednio w niniejszej SWZ.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±czniki) lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”), z zastrze¿eniem postanowieñ ppkt. Zamawiaj±cy przekazuje link
prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania oraz Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia w Za³±czniku
nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-
Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r., poz. 1233) zalecane jest, aby wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekaza³ je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Ewentualne konsekwencje nieprawid³owego oznakowania takich dokumentów ponosi Wykonawca.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej Administrator) jest Miejski O¶rodek
Pomocy Rodzinie we W³oc³awku z siedzib± we W³oc³awku przy ul. Ogniowej 8/10, nr telefonu 54 423-23-00, adres e-mail:
sekretariat@mopr.wloclawek.pl., w imieniu którego dzia³a Dyrektor Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie we W³oc³awku.
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem Miejski
O¶rodek Pomocy Rodzinie we W³oc³awku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 W³oc³awek, mailowo: iod@mopr.wloclawek.pl Z inspektorem
ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane : Dla dokumentów
wytworzonych w ramach niniejszego zamówienia publicznego jest to okres 5 lat. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz
z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia
roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po
uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 902).
Przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
a) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO;
b) prawo ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy;
c) prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych
Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane, tj. dane osobowe konkretnej osoby nie
bêd± analizowane w taki sposób, aby stworzyæ dok³adny opis jej preferencji i cech. (art. 22 RODO).
Przys³uguje Pani/Panu tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj.
Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, w sytuacji gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych
stanowi przepis prawa. Niepodanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami spowoduje pozostawienie sprawy bez
rozpoznania. Je¿eli przes³ank± przetwarzania danych bêdzie umowa, podanie danych osobowych jest niezbêdne do jej zawarcia.
Niepodanie danych spowoduje, ¿e umowa nie bêdzie mog³a byæ zawarta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 69757,44 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
2. Us³uga bêdzie ¶wiadczona min. dwa razy w tygodniu w siedzibie przy ul. ¯ytniej 58 we W³oc³awku w wymiarze min. 8 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.
3. £±czny wymiar godzin: 384 godziny.
4. Przez godzinê us³ugi rozumie siê godzinê zegarow±,
5. Us³uga psychologa bêdzie wykonywana zgodnie z etyk± zawodu psychologa, w zakresie:
a. udzielania pomocy psychologicznej dora¼nej oraz pomocy w zakresie interwencji kryzysowej do 12 wizyt osobom i rodzinom znajduj±cym siê w sytuacji kryzysowej, w tym do¶wiadczaj±cym przemocy;
b. ¶wiadczenia pomocy psychologicznej pracownikom socjalnym i asystentom rodziny w przypadku wyst±pienia sytuacji bezpo¶rednio zagra¿aj±cych ¿yciu lub zdrowiu w zwi±zku z wykonywanymi czynno¶ciami s³u¿bowymi;
c. prowadzenia poradnictwa psychologicznego dla osób i rodzin, polegaj±cego na udzielaniu podstawowych informacji oraz motywowaniu do podjêcia pog³êbionej wspó³pracy;
d. wykonywania pracy, w razie potrzeby, w miejscu zamieszkania lub pobytu rodzin i osób wymagaj±cych wspierania;
e. przygotowania i przeprowadzenia jednego warsztatu edukacyjnego dla osób doznaj±cych przemocy domowej sk³adaj±cego siê z trzech spotkañ po 1,5 godziny z zakresu regulacji emocji b±d¼ radzenia sobie ze stresem;
f. udzielania poradnictwa oraz uczestniczenie w konsultacjach spraw prowadzonych przez pracowników O¶rodka;
g. udzia³u w pracach grup roboczych powo³ywanych do prowadzenia indywidualnych procedur „Niebieskie Karty” oraz wspó³pracy z innymi pracownikami O¶rodka w zakresie podjêtej pracy z rodzinami i osobami na rzecz rozwi±zywania ich problemów;
h. wszczêcia procedury „Niebieskie Karty” poprzez wype³nienie formularza „Niebieska Karta – A”, w przypadku podejrzenia zaistnienia przemocy w rodzinie;
i. przygotowywania analiz oraz danych wyj¶ciowych do sprawozdawczo¶ci;
j. efektywnego organizowania pracy, jej miejsca i czasu w sposób zapewniaj±cy dostêpno¶æ dla interesantów oraz prowadzenie i zabezpieczanie dokumentów potwierdzaj±cych wykonywan± pracê obowi±zuj±cych w Sekcji;
k. sporz±dzania na wniosek instytucji zewnêtrznych i na potrzeby wewnêtrzne O¶rodka informacji z zakresu wspó³pracy z osobami i rodzinami oraz opinii o nich;
l. wspó³pracy z jednostkami administracji rz±dowej i samorz±dowej, w³a¶ciwym organizacjami pozarz±dowymi oraz innymi podmiotami i osobami dzia³aj±cymi na rzecz osób i rodzin;
m. wspó³pracy z zespo³em interdyscyplinarnym lub grup± robocz±, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdzia³aniu przemocy w rodzinie lub z innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadañ w tym zakresie uzna za niezbêdne;
n. prowadzenia naboru i rejestrowania interesantów do specjalistów dy¿uruj±cych w Sekcji telefonicznie, elektronicznie (e-mail) i osobi¶cie, w tym prowadzenie rejestru umawianych wizyt;
o. dbania o upowszechniania prowadzonych dzia³añ zawodowych i oferty pomocowej Sekcji na zewn±trz oraz wewn±trz O¶rodka;
p. pe³nienia zastêpstw wynikaj±cych z konieczno¶ci organizacyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, w okresie od 2 stycznia 2026r. do 28 lutego 2026r., w przypadku zapewnienia ¶rodków finansowych na wskazany wy¿ej termin realizacji opcji.
Zakres opcji: Us³uga psychologa bêdzie wykonywana zgodnie z etyk± zawodu psychologa, w zakresie:
a. udzielania pomocy psychologicznej dora¼nej oraz pomocy w zakresie interwencji kryzysowej do 12 wizyt osobom i rodzinom znajduj±cym siê w sytuacji kryzysowej, w tym do¶wiadczaj±cym przemocy;
b. ¶wiadczenia pomocy psychologicznej pracownikom socjalnym i asystentom rodziny w przypadku wyst±pienia sytuacji bezpo¶rednio zagra¿aj±cych ¿yciu lub zdrowiu w zwi±zku z wykonywanymi czynno¶ciami s³u¿bowymi;
c. prowadzenia poradnictwa psychologicznego dla osób i rodzin, polegaj±cego na udzielaniu podstawowych informacji oraz motywowaniu do podjêcia pog³êbionej wspó³pracy;
d. wykonywania pracy, w razie potrzeby, w miejscu zamieszkania lub pobytu rodzin i osób wymagaj±cych wspierania;
e. przygotowania i przeprowadzenia jednego warsztatu edukacyjnego dla osób doznaj±cych przemocy domowej sk³adaj±cego siê z trzech spotkañ po 1,5 godziny z zakresu regulacji emocji b±d¼ radzenia sobie ze stresem;
f. udzielania poradnictwa oraz uczestniczenie w konsultacjach spraw prowadzonych przez pracowników O¶rodka;
g. udzia³u w pracach grup roboczych powo³ywanych do prowadzenia indywidualnych procedur „Niebieskie Karty” oraz wspó³pracy z innymi pracownikami O¶rodka w zakresie podjêtej pracy z rodzinami i osobami na rzecz rozwi±zywania ich problemów;
h. wszczêcia procedury „Niebieskie Karty” poprzez wype³nienie formularza „Niebieska Karta – A”, w przypadku podejrzenia zaistnienia przemocy w rodzinie;
i. przygotowywania analiz oraz danych wyj¶ciowych do sprawozdawczo¶ci;
j. efektywnego organizowania pracy, jej miejsca i czasu w sposób zapewniaj±cy dostêpno¶æ dla interesantów oraz prowadzenie i zabezpieczanie dokumentów potwierdzaj±cych wykonywan± pracê obowi±zuj±cych w Sekcji;
k. sporz±dzania na wniosek instytucji zewnêtrznych i na potrzeby wewnêtrzne O¶rodka informacji z zakresu wspó³pracy z osobami i rodzinami oraz opinii o nich;
l. wspó³pracy z jednostkami administracji rz±dowej i samorz±dowej, w³a¶ciwym organizacjami pozarz±dowymi oraz innymi podmiotami i osobami dzia³aj±cymi na rzecz osób i rodzin;
m. wspó³pracy z zespo³em interdyscyplinarnym lub grup± robocz±, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdzia³aniu przemocy w rodzinie lub z innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadañ w tym zakresie uzna za niezbêdne;
n. prowadzenia naboru i rejestrowania interesantów do specjalistów dy¿uruj±cych w Sekcji telefonicznie, elektronicznie (e-mail) i osobi¶cie, w tym prowadzenie rejestru umawianych wizyt;
o. dbania o upowszechniania prowadzonych dzia³añ zawodowych i oferty pomocowej Sekcji na zewn±trz oraz wewn±trz O¶rodka;
p. pe³nienia zastêpstw wynikaj±cych z konieczno¶ci organizacyjnych.
W ramach opcji us³uga bêdzie ¶wiadczona min. dwa razy w tygodniu w siedzibie przy ul. ¯ytniej 58 we W³oc³awku w wymiarze min. 8 godzin tygodniowo w okresie od 2 stycznia 2026r. do 28 lutego 2026 r., w ³±cznym wymiarze 64 godzin.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepe³nym zakresie i zlecenia tylko jej czê¶ci w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków finansowych przez Zamawiaj±cego.
Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest z³o¿enie pisemnego o¶wiadczenia przez Zamawiaj±cego w terminie do dnia 10 grudnia 2025r. o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiaj±cy ustali ostateczny zakres przedmiotu zamówienia.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie jedynie za zakres prac zleconych przez Zamawiaj±cego w sk³adanym przez niego o¶wiadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji.
Postanowienia dotycz±ce zastosowania prawa opcji zosta³y ujête w projekcie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Ca³kowita cena oferty brutto” – C - waga 60 pkt
W ramach kryterium bêdzie brana pod uwagê cena oferty brutto (bez opcji) podana w formularzu ofertowym za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia
C = (cena brutto oferty o najni¿szej cenie / cena brutto oferty
badanej) x 60 pkt

2) „Kwalifikacje” – K - waga 20 pkt
W ramach tego kryterium ocenie bêdzie podlegaæ udokumentowane ukoñczenie szkolenia/szkoleñ uwzglêdniaj±cego/zawieraj±cych obszary z zakresu: przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, pracy z osobami uwik³anymi w przemoc, reagowania w sytuacji suicydalnej, pracy i pomocy dziecku doznaj±cemu przemocy;
- Ukoñczenie szkolenia/szkoleñ uwzglêdniaj±cego/ uwzglêdniaj±cych obszary z zakresu: przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, pracy z osobami uwik³anymi w przemoc, reagowania w sytuacji suicydalnej, pracy i pomocy dziecku doznaj±cemu przemocy, itp. w wymiarze co najmniej 20 godzin w³±cznie – 10 pkt
- ukoñczenie szkolenia/szkoleñ uwzglêdniaj±cego/ uwzglêdniaj±cych obszary z zakresu: przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, pracy z osobami uwik³anymi w przemoc, reagowania w sytuacji suicydalnej, pracy i pomocy dziecku doznaj±cemu przemocy, itp. w wymiarze powy¿ej 20 godzin do 30 godzin w³±cznie – 15 pkt
- ukoñczenie szkolenia/szkoleñ uwzglêdniaj±cego/ uwzglêdniaj±cych obszary z zakresu: przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, pracy z osobami uwik³anymi w przemoc, reagowania w sytuacji suicydalnej, pracy i pomocy dziecku doznaj±cemu przemocy, itp. w wymiarze powy¿ej 30 godzin – 20 pkt

3) „Do¶wiadczenie w pracy” – D - waga 20 pkt
W ramach tego kryterium ocenie bêdzie podlegaæ udokumentowane do¶wiadczenie w pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej;
- min. 2 letnie do¶wiadczenie w pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej - 0 pkt
- powy¿ej 2 lat do 3 lat w³±cznie do¶wiadczenie w pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej - 10 pkt
- powy¿ej 3 lat do 4 lat w³±cznie do¶wiadczenie w pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej - 15 pkt
- powy¿ej 4 lat do¶wiadczenie w pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej - 20 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w pracy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia, tj. dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c±:
a) ukoñczone studia magisterskie na kierunku psychologia,
i
b) udokumentowany co najmniej 2-letni sta¿ pracy jako psycholog w podmiotach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy domowej oraz udzielaj±cych wsparcia w formie interwencji kryzysowej.
Uwaga: Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska powy¿szych osób wraz z informacj± o do¶wiadczeniu tej osoby w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w:
rozdziale VII pkt 1 ppkt 4 SWZ – chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek
samodzielnie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do
realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane - W tym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z
za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, korespondencja prowadzona bêdzie
wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Do oferty powinny zostaæ za³±czone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ - a w przypadku
w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do
reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w
sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da, aby na
co najmniej 2 dni przed zawarciem umowy zosta³a mu dostarczona kopia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Projektowanymi postanowienia umowy i Ustaw± Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-03

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.