eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubuska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4c46f97-dc16-417c-9435-c751dee9ed68

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126311/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Diagnoza psychologiczno-pedagogiczna dla nowoprzyjętych uczestników stacjonarnych OSiW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4c46f97-dc16-417c-9435-c751dee9ed68

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamówienia. Szczegółowe
informacje na temat zakładania konta, zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa regulamin dostępny pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu, oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
– zawierające interaktywne instrukcje.
Przeglądanie dokumentów zamówienia nie wymaga rejestracji ani logowania – dostępne jest dla wszystkich zainteresowanych.
Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania
Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne
wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Sposób komunikacji opisuje instrukcja:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 Mb (wielkość dotyczy plików
przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
W przypadku problemów technicznych i awarii można skorzystać ze wsparcia technicznego przez formularz udostępniony na
stronie Platformy w zakładce „Zgłoś problem”.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy eZamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.2710.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Zielonej Górze.

Wymagany termin realizacji zamówienia uwzględniający odbiór przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 190 dni jednakże nie dłużej niż do 04.01.2026 r.

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników - minimum dla 15, maksymalnie dla 25 osób.
Do diagnozy psychologiczno-pedagogicznej przystępują uczestnicy stacjonarni w wieku 15-18 lat zrekrutowani w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 21 grudnia
2025 r., którym nie przeprowadzono tego działania.
Osobom zrekrutowanym w okresie 1 stycznia – 30 kwietnia 2025 r. diagnozy należy przeprowadzić od dnia podpisania umowy w terminie do 30 czerwca 2025 r.
W przypadku osób zrekrutowanych po 30 października 2025 r., diagnozę należy przeprowadzić możliwie jak najszybciej, jednakże nie później niż do 21.12.2025 r.
Diagnoza jest przeprowadzana w oparciu o „Kryteria diagnozy psychologiczno-pedagogicznej uczestnika OHP” – zgodnie z nimi badanie ma przebiegać w trzech etapach:
• I etap – ankieta przesiewowa, konsultacja indywidualna z wykorzystaniem różnych narzędzi (wg doboru psychologa);
• II etap – analiza wyników ankiety i wyłonienie młodzieży z zachowaniami ryzykownymi (wg określonego algorytmu), którą należy poddać diagnozie pogłębionej, w tym testom klinicznym;
• III etap – przeprowadzenie, wśród grupy młodzieży wyłonionej na II etapie badania, diagnozy klinicznej pod kątem specyfiki zaburzeń)- w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez specjalistę-psychologa, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena oferty brutto (C) 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe psychologa (D) 40 pkt

2. Sposób oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Punkty przyznane w kryterium „Cena oferty brutto” (C) liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60

gdzie:
C – liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB – cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.

2) Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe psychologa” (D) przyznane będą na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 6 do SWZ) doświadczenia psychologa przeprowadzającego diagnozę, w następujący sposób:

Pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa przeprowadzającego diagnozę - Ilość otrzymanych punktów:
3 lata 0,00 pkt.
4 lata 20,00 pkt.
5-6 lat 30,00 pkt.
7 lat i więcej 40,00 pkt.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.
W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.

Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:
OC = C + D

3. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów w danej części postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 (tzn. dwie najkorzystniejsze oferty uzyskały tę samą liczbę punktów), zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium o najwyższej wadze, czyli w kryterium Cena.
W przypadku, gdy dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały tyle samo punków w kryterium Cena, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe psychologa (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Nowej Soli.

Wymagany termin realizacji zamówienia uwzględniający odbiór przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 190 dni jednakże nie dłużej niż do 04.01.2026 r.

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników - minimum dla 8 osób, maksymalnie dla 14 osób.
Do diagnozy psychologiczno-pedagogicznej przystępują uczestnicy stacjonarni w wieku 15-18 lat zrekrutowani w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 21 grudnia 2025 r., którym nie przeprowadzono tego działania.
Osobom zrekrutowanym w okresie 1 stycznia – 30 kwietnia 2025 r. diagnozy należy przeprowadzić od dnia podpisania umowy w terminie do 30 czerwca 2025 r. W przypadku osób zrekrutowanych po 30 października 2025 r., diagnozę należy przeprowadzić możliwie jak najszybciej, jednakże nie później niż do 21.12.2025 r.
Diagnoza jest przeprowadzana w oparciu o „Kryteria diagnozy psychologiczno-pedagogicznej uczestnika OHP” – zgodnie z nimi badanie ma przebiegać w trzech etapach:
• I etap – ankieta przesiewowa, konsultacja indywidualna z wykorzystaniem różnych narzędzi (wg doboru psychologa);
• II etap – analiza wyników ankiety i wyłonienie młodzieży z zachowaniami ryzykownymi (wg określonego algorytmu), którą należy poddać diagnozie pogłębionej, w tym testom klinicznym;
• III etap – przeprowadzenie, wśród grupy młodzieży wyłonionej na II etapie badania, diagnozy klinicznej pod kątem specyfiki zaburzeń)- w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez specjalistę-psychologa, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena oferty brutto (C) 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe psychologa (D) 40 pkt

2. Sposób oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Punkty przyznane w kryterium „Cena oferty brutto” (C) liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60

gdzie:
C – liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB – cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.

2) Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe psychologa” (D) przyznane będą na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 6 do SWZ) doświadczenia psychologa przeprowadzającego diagnozę, w następujący sposób:

Pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa przeprowadzającego diagnozę - Ilość otrzymanych punktów:
3 lata 0,00 pkt.
4 lata 20,00 pkt.
5-6 lat 30,00 pkt.
7 lat i więcej 40,00 pkt.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.
W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.

Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:
OC = C + D

3. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów w danej części postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 (tzn. dwie najkorzystniejsze oferty uzyskały tę samą liczbę punktów), zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium o najwyższej wadze, czyli w kryterium Cena.
W przypadku, gdy dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały tyle samo punków w kryterium Cena, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe psychologa (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach.

Wymagany termin realizacji zamówienia uwzględniający odbiór przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 190 dni jednakże nie dłużej niż do 04.01.2026 r.

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników - minimum dla 28, maksymalnie dla 48 osób.
Do diagnozy psychologiczno-pedagogicznej przystępują uczestnicy stacjonarni w wieku 15-18 lat zrekrutowani w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 21 grudnia 2025 r., którym nie przeprowadzono tego działania.
Osobom zrekrutowanym w okresie 1 stycznia – 30 kwietnia 2025 r. diagnozy należy przeprowadzić od dnia podpisania umowy w terminie do 30 czerwca 2025 r. W przypadku osób zrekrutowanych po 30 października 2025 r., diagnozę należy przeprowadzić możliwie jak najszybciej, jednakże nie później niż do 21.12.2025 r.
Diagnoza jest przeprowadzana w oparciu o „Kryteria diagnozy psychologiczno-pedagogicznej uczestnika OHP” – zgodnie z nimi badanie ma przebiegać w trzech etapach:
• I etap – ankieta przesiewowa, konsultacja indywidualna z wykorzystaniem różnych narzędzi (wg doboru psychologa);
• II etap – analiza wyników ankiety i wyłonienie młodzieży z zachowaniami ryzykownymi (wg określonego algorytmu), którą należy poddać diagnozie pogłębionej, w tym testom klinicznym;
• III etap – przeprowadzenie, wśród grupy młodzieży wyłonionej na II etapie badania, diagnozy klinicznej pod kątem specyfiki zaburzeń)- w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez specjalistę-psychologa, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena oferty brutto (C) 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe psychologa (D) 40 pkt

2. Sposób oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Punkty przyznane w kryterium „Cena oferty brutto” (C) liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60

gdzie:
C – liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB – cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.

2) Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe psychologa” (D) przyznane będą na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 6 do SWZ) doświadczenia psychologa przeprowadzającego diagnozę, w następujący sposób:

Pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa przeprowadzającego diagnozę - Ilość otrzymanych punktów:
3 lata 0,00 pkt.
4 lata 20,00 pkt.
5-6 lat 30,00 pkt.
7 lat i więcej 40,00 pkt.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.
W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.

Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:
OC = C + D

3. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów w danej części postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 (tzn. dwie najkorzystniejsze oferty uzyskały tę samą liczbę punktów), zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium o najwyższej wadze, czyli w kryterium Cena.
W przypadku, gdy dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały tyle samo punków w kryterium Cena, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe psychologa (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Międzyrzeczu.

Wymagany termin realizacji zamówienia uwzględniający odbiór przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 190 dni jednakże nie dłużej niż do 04.01.2026 r.

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników - minimum dla 10 osób, maksymalnie dla 16 osób.
Do diagnozy psychologiczno-pedagogicznej przystępują uczestnicy stacjonarni w wieku 15-18 lat zrekrutowani w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 21 grudnia 2025 r., którym nie przeprowadzono tego działania.
Osobom zrekrutowanym w okresie 1 stycznia – 30 kwietnia 2025 r. diagnozy należy przeprowadzić od dnia podpisania umowy w terminie do 30 czerwca 2025 r. W przypadku osób zrekrutowanych po 30 października 2025 r., diagnozę należy przeprowadzić możliwie jak najszybciej, jednakże nie później niż do 21.12.2025 r.
Diagnoza jest przeprowadzana w oparciu o „Kryteria diagnozy psychologiczno-pedagogicznej uczestnika OHP” – zgodnie z nimi badanie ma przebiegać w trzech etapach:
• I etap – ankieta przesiewowa, konsultacja indywidualna z wykorzystaniem różnych narzędzi (wg doboru psychologa);
• II etap – analiza wyników ankiety i wyłonienie młodzieży z zachowaniami ryzykownymi (wg określonego algorytmu), którą należy poddać diagnozie pogłębionej, w tym testom klinicznym;
• III etap – przeprowadzenie, wśród grupy młodzieży wyłonionej na II etapie badania, diagnozy klinicznej pod kątem specyfiki zaburzeń)- w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez specjalistę-psychologa, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena oferty brutto (C) 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe psychologa (D) 40 pkt

2. Sposób oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Punkty przyznane w kryterium „Cena oferty brutto” (C) liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60

gdzie:
C – liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB – cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.

2) Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe psychologa” (D) przyznane będą na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 6 do SWZ) doświadczenia psychologa przeprowadzającego diagnozę, w następujący sposób:

Pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa przeprowadzającego diagnozę - Ilość otrzymanych punktów:
3 lata 0,00 pkt.
4 lata 20,00 pkt.
5-6 lat 30,00 pkt.
7 lat i więcej 40,00 pkt.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.
W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.

Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:
OC = C + D

3. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów w danej części postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 (tzn. dwie najkorzystniejsze oferty uzyskały tę samą liczbę punktów), zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium o najwyższej wadze, czyli w kryterium Cena.
W przypadku, gdy dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały tyle samo punków w kryterium Cena, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe psychologa (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.

Wymagany termin realizacji zamówienia uwzględniający odbiór przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres maksymalnie 190 dni jednakże nie dłużej niż do 04.01.2026 r.

Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno-pedagogicznej dla nowoprzyjętych uczestników - minimum 19, maksymalnie dla 31 osób.
Do diagnozy psychologiczno-pedagogicznej przystępują uczestnicy stacjonarni w wieku 15-18 lat zrekrutowani w terminie od 1 stycznia 2025 r. do 21 grudnia 2025 r., którym nie przeprowadzono tego działania.
Osobom zrekrutowanym w okresie 1 stycznia – 30 kwietnia 2025 r. diagnozy należy przeprowadzić od dnia podpisania umowy w terminie do 30 czerwca 2025 r. W przypadku osób zrekrutowanych po 30 października 2025 r., diagnozę należy przeprowadzić możliwie jak najszybciej, jednakże nie później niż do 21.12.2025 r.
Diagnoza jest przeprowadzana w oparciu o „Kryteria diagnozy psychologiczno-pedagogicznej uczestnika OHP” – zgodnie z nimi badanie ma przebiegać w trzech etapach:
• I etap – ankieta przesiewowa, konsultacja indywidualna z wykorzystaniem różnych narzędzi (wg doboru psychologa);
• II etap – analiza wyników ankiety i wyłonienie młodzieży z zachowaniami ryzykownymi (wg określonego algorytmu), którą należy poddać diagnozie pogłębionej, w tym testom klinicznym;
• III etap – przeprowadzenie, wśród grupy młodzieży wyłonionej na II etapie badania, diagnozy klinicznej pod kątem specyfiki zaburzeń)- w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez specjalistę-psychologa, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części postępowania, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena oferty brutto (C) 60 pkt
2) Doświadczenie zawodowe psychologa (D) 40 pkt

2. Sposób oceny oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Punkty przyznane w kryterium „Cena oferty brutto” (C) liczone będą wg następującego wzoru:
C = (CN : CB) × 60

gdzie:
C – liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CB – cena oferty badanej.
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.

2) Punkty w kryterium „Doświadczenie zawodowe psychologa” (D) przyznane będą na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Karcie oceny ofert (załącznik nr 6 do SWZ) doświadczenia psychologa przeprowadzającego diagnozę, w następujący sposób:

Pełne lata doświadczenia zawodowego psychologa przeprowadzającego diagnozę - Ilość otrzymanych punktów:
3 lata 0,00 pkt.
4 lata 20,00 pkt.
5-6 lat 30,00 pkt.
7 lat i więcej 40,00 pkt.

Wykonawca może otrzymać w tym kryterium maksymalnie 40,00 pkt.
W przypadku braku Karty oceny ofert lub braku wskazania w Karcie oceny ofert osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, Karta oceny ofert nie będzie podlegać uzupełnieniu, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0,00 pkt.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w Karcie oceny ofert doświadczenia osoby, która będzie realizować zadanie w danej części postępowania, informacje te nie będą podlegały uzupełnieniu, a Zamawiający uzna, iż wskazana osoba posiada wymagane doświadczenie zawodowe i przyzna w tym kryterium oceny ofert 0,00 pkt.

Ostateczna ocena każdej oferty zostanie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych, na podstawie wzoru:
OC = C + D

3. Za najkorzystniejszą w danej części postępowania zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów w danej części postępowania.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 6 (tzn. dwie najkorzystniejsze oferty uzyskały tę samą liczbę punktów), zamawiający wybiera ofertę, która zdobyła najwięcej punktów w kryterium o najwyższej wadze, czyli w kryterium Cena.
W przypadku, gdy dwie najkorzystniejsze oferty otrzymały tyle samo punków w kryterium Cena, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe psychologa (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolnoś techniczna lub zawodowa
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający wymaga aby sobą realizującą diagnozę psychologiczno-pedagogiczną był psycholog posiadający:
a) dyplom ukończenia studiów magisterskich o kierunku psychologia;
b) minimalne doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji diagnoz klinicznych młodzieży lub diagnoz potrzeb rozwojowych młodzieży - nie krótsze niż 3 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności/doświadczenie psychologa jest krótsze niż 3 lata, to wykonanie bezpośredniego badania diagnostycznego o zbliżonym charakterze, w którym brało udział co najmniej 8 osób;
c) uprawnienia do przeprowadzania testów klinicznych.
Ponadto osoba wskazana do realizacji usługi nie może być zamieszczona w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze oraz nie może widnieć w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii ( Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego (Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. poz. 1606, art. 21).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy;
2) zmiany w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania;
3) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy;
4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy lub wykonania umowy w terminie;
5) terminu realizacji umowy, w przypadkach wskazanych w §2 ust. 14, ust. 15 i ust. 16 niniejszej umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 4 niniejszej umowy we wskazanych niżej przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne, lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 poz. 1342)
– jeśli zmiany określone w ust. 1 pkt 1 - 4 niniejszego paragrafu będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
3. Warunkiem dokonania waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy według wskaźników wskazanych w ust. 2 jest złożenie przez Wykonawcę na piśmie wniosku o waloryzację wynagrodzenia wraz z twierdzeniami i dowodami na poparcie wniosku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma eZamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.