eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awek¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.



Og³oszenie z dnia 2025-04-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto W³oc³awek - Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie we W³oc³awku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc2df376-57c4-4827-9262-6267cf4648f0

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


pomoc spo³eczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc2df376-57c4-4827-9262-6267cf4648f0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00189627

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00066642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Us³ugi psychologiczne dla osób w kryzysie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00164601

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.6.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 69757,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
2. Us³uga bêdzie ¶wiadczona min. dwa razy w tygodniu w siedzibie przy ul. ¯ytniej 58 we W³oc³awku w wymiarze min. 8 godzin tygodniowo w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.
3. £±czny wymiar godzin: 384 godziny.
4. Przez godzinê us³ugi rozumie siê godzinê zegarow±,
5. Us³uga psychologa bêdzie wykonywana zgodnie z etyk± zawodu psychologa, w zakresie:
a. udzielania pomocy psychologicznej dora¼nej oraz pomocy w zakresie interwencji kryzysowej do 12 wizyt osobom i rodzinom znajduj±cym siê w sytuacji kryzysowej, w tym do¶wiadczaj±cym przemocy;
b. ¶wiadczenia pomocy psychologicznej pracownikom socjalnym i asystentom rodziny w przypadku wyst±pienia sytuacji bezpo¶rednio zagra¿aj±cych ¿yciu lub zdrowiu w zwi±zku z wykonywanymi czynno¶ciami s³u¿bowymi;
c. prowadzenia poradnictwa psychologicznego dla osób i rodzin, polegaj±cego na udzielaniu podstawowych informacji oraz motywowaniu do podjêcia pog³êbionej wspó³pracy;
d. wykonywania pracy, w razie potrzeby, w miejscu zamieszkania lub pobytu rodzin i osób wymagaj±cych wspierania;
e. przygotowania i przeprowadzenia jednego warsztatu edukacyjnego dla osób doznaj±cych przemocy domowej sk³adaj±cego siê z trzech spotkañ po 1,5 godziny z zakresu regulacji emocji b±d¼ radzenia sobie ze stresem;
f. udzielania poradnictwa oraz uczestniczenie w konsultacjach spraw prowadzonych przez pracowników O¶rodka;
g. udzia³u w pracach grup roboczych powo³ywanych do prowadzenia indywidualnych procedur „Niebieskie Karty” oraz wspó³pracy z innymi pracownikami O¶rodka w zakresie podjêtej pracy z rodzinami i osobami na rzecz rozwi±zywania ich problemów;
h. wszczêcia procedury „Niebieskie Karty” poprzez wype³nienie formularza „Niebieska Karta – A”, w przypadku podejrzenia zaistnienia przemocy w rodzinie;
i. przygotowywania analiz oraz danych wyj¶ciowych do sprawozdawczo¶ci;
j. efektywnego organizowania pracy, jej miejsca i czasu w sposób zapewniaj±cy dostêpno¶æ dla interesantów oraz prowadzenie i zabezpieczanie dokumentów potwierdzaj±cych wykonywan± pracê obowi±zuj±cych w Sekcji;
k. sporz±dzania na wniosek instytucji zewnêtrznych i na potrzeby wewnêtrzne O¶rodka informacji z zakresu wspó³pracy z osobami i rodzinami oraz opinii o nich;
l. wspó³pracy z jednostkami administracji rz±dowej i samorz±dowej, w³a¶ciwym organizacjami pozarz±dowymi oraz innymi podmiotami i osobami dzia³aj±cymi na rzecz osób i rodzin;
m. wspó³pracy z zespo³em interdyscyplinarnym lub grup± robocz±, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdzia³aniu przemocy w rodzinie lub z innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadañ w tym zakresie uzna za niezbêdne;
n. prowadzenia naboru i rejestrowania interesantów do specjalistów dy¿uruj±cych w Sekcji telefonicznie, elektronicznie (e-mail) i osobi¶cie, w tym prowadzenie rejestru umawianych wizyt;
o. dbania o upowszechniania prowadzonych dzia³añ zawodowych i oferty pomocowej Sekcji na zewn±trz oraz wewn±trz O¶rodka;
p. pe³nienia zastêpstw wynikaj±cych z konieczno¶ci organizacyjnych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 57600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Siêbida

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak

7.3.3) Ulica: Olszowa 5/36

7.3.4) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 57600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.