Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004353043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokicińska 125
1.5.2.) Miejscowość: Andrespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsandrespol.naszbip.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4510c0-c943-446b-894c-dc217e7dd3f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus FERS.05.01-IŻ.00-0049/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd4510c0-c943-446b-894c-dc217e7dd3f23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd4510c0-c943-446b-894c-dc217e7dd3f2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamowienia: ocds-148610-bd4510c0-c943-446b-894c-dc217e7dd3f2
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamowienia
oraz nadane odpowiednie uprawniania do komunikacji w postępowaniu oraz do przygotowania, złożenia, wycofania oferty.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamowienia określa
Regulamin Platformy e-Zamowienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczone w
zakładce „Centrum pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamowienia
ani logowania.
- Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną
treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
- Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.
- W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamowienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną przez formularz udostępniony na stronie internetowej
htts://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ” – „Nie
znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem” lub pod numerem telefonu (22) 458 77 99
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamowienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
ops@andrespol.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w szczególności w Dziale XXXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.ZP.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 – Pełnienie funkcji asystenta rodziny
a. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 jest świadczenie usługi asystenta rodziny w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol”.
b. Do zadań asystenta rodziny należeć będzie kompleksowe, zindywidualizowane wsparcie w zakresie:
b1. rozwiazywania podstawowych problemów socjalnych (mieszkaniowych, materialnych, zdrowotnych, prawnych)
b2. pomocy w rozwiązywaniu problemów psychologicznych (emocjonalnych, rodzinnych, problemów w grupie rówieśniczej),
b3. wspierania rodzin w aktywności społecznej (pomoc w rozwijaniu umiejętności wychowawczych rodziców i rozwiązywaniu problemów z dziećmi),
b4. rozwijania umiejętności społecznych i wspieranie aktywności społecznej rodzin (rozwiązywanie konfliktów z sąsiadami, członkami rodzin czy pracownikami instytucji),
b5. motywowania do podnoszenia kwalifikacji zawodowych bądź kontynuowania nauki, pomoc w wyborze odpowiednich kursów zawodowych lub szkoły, pomoc w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy zarobkowej,
b6. pomocy w przełamywaniu kompleksów i kryzysów wynikających z niepowodzeń szkolnych,
b7. koordynacji wsparcia na rzecz rodziny,
b8. współpraca ze specjalistami zatrudnionymi w ramach realizacji projektu Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol
c. Zgodnie z zapisami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie:
c1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną (IPD) w konsultacji z pracownikiem socjalnym OPS w Andrespolu (diagnoza, ustalenie potrzeb rodziny oraz zakresu i form udzielanej pomocy)
c2. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci
c3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
c4.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny nie rzadziej niż co pół roku
c5.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
c6.Współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
c7.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1673)
d. Przedmiot zamówienia świadczony będzie stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego lub miejscach przez niego wskazanych, innych miejscach gdzie prowadzone są działania projektowe zgodnie z harmonogramem projektu w wymiarze 80 h/miesięcznie przez okres 18 miesięcy.
e. Godziny pracy asystenta rodziny zgodnie ze standardem będą elastyczne i dostosowane do potrzeb rodziny i zadań, które zostały z nią zaplanowane. Asystenci będą pracować także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy. Zakres rzeczowy asysty rodzinnej będzie zgodny ze standardem „Wygrana rodzina” oraz z Ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Asystent będzie spełniał wymagania określone w art. 12 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe asystenta rodziny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 – Pełnienie funkcji asystenta rodziny
a. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 jest świadczenie usługi asystenta rodziny w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol.
b. Do zadań asystenta rodziny należeć będzie kompleksowe, zindywidualizowane wsparcie w zakresie:
b1. rozwiazywania podstawowych problemów socjalnych (mieszkaniowych, materialnych, zdrowotnych, prawnych)
b2. pomocy w rozwiązywaniu problemów psychologicznych (emocjonalnych, rodzinnych, problemów w grupie rówieśniczej),
b3. wspierania rodzin w aktywności społecznej (pomoc w rozwijaniu umiejętności wychowawczych rodziców i rozwiązywaniu problemów z dziećmi),
b4. rozwijania umiejętności społecznych i wspieranie aktywności społecznej rodzin (rozwiązywanie konfliktów z sąsiadami, członkami rodzin czy pracownikami instytucji),
b5. motywowania do podnoszenia kwalifikacji zawodowych bądź kontynuowania nauki, pomoc w wyborze odpowiednich kursów zawodowych lub szkoły, pomoc w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy zarobkowej,
b6. pomocy w przełamywaniu kompleksów i kryzysów wynikających z niepowodzeń szkolnych,
b7. koordynacji wsparcia na rzecz rodziny,
b8. współpracy ze specjalistami zatrudnionymi w ramach realizacji projektu Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol
c. Zgodnie z zapisami ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie:
c1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną (IPD) w konsultacji z pracownikiem socjalnym OPS w Andrespolu (diagnoza, ustalenie potrzeb rodziny oraz zakresu i form udzielanej pomocy)
c2. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci
c3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
c4.Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny nie rzadziej niż co pół roku
c5.Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
c6.Współpraca z instytucjami i organizacjami pozarządowymi specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
c7.Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1673)
d. Przedmiot zamówienia świadczony będzie stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego lub miejscach przez niego wskazanych, innych miejscach gdzie prowadzone są działania projektowe zgodnie z harmonogramem projektu w wymiarze 80 h/miesięcznie przez okres 18 miesięcy.
e. Godziny pracy asystenta rodziny zgodnie ze standardem będą elastyczne i dostosowane do potrzeb rodziny i zadań, które zostały z nią zaplanowane. Asystenci będą pracować także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy. Zakres rzeczowy asysty rodzinnej będzie zgodny ze standardem „Wygrana rodzina” oraz z Ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Asystent będzie spełniał wymagania określone w art. 12 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85310000-5 - Usługi pracy społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe asystenta rodziny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący niezbędnego doświadczenia:
Zamawiający nie określa tego warunku.
b) warunek dotyczący zdolności zawodowej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
b1. Dla Części 1
dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję asystenta rodziny lub sam będzie realizował usługę pełniąc usługę asystenta rodziny, spełniając łącznie następujące warunki:
b1.1. a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 49) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną,
b1.2. udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną i/lub minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z grupą docelową,
b1.3. jest osobą, która nie jest i nie była pozbawiona, ograniczona, zawieszona w pełnieniu władzy rodzicielskiej, wypełnia obowiązek alimentacyjny, nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b2. Dla Części 2
dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję asystenta rodziny lub sam będzie realizował usługę pełniąc usługę asystenta rodziny, spełniając łącznie następujące warunki:
b2.1. a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 49) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną,
b2.2. udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną i/lub minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z grupą docelową,
b2.3. jest osobą, która nie jest i nie była pozbawiona, ograniczona, zawieszona w pełnieniu władzy rodzicielskiej, wypełnia obowiązek alimentacyjny, nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Uwagi:
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca nie może wykazać się dysponowaniem tą samą osobą w ramach tylu Części zamówienia na ile składa ofertę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiający od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego:
a. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Powyższe oświadczenie składa wykonawca, (wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, podmioty udostępniające zasoby - jeżeli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych:
a. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Działem XV ust. 1 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w Dziale XVIII SWZ w sposób i trybie tam określonym.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa w Dziale XV ust. 1 pkt. 4 SWZ zostanie spełniony jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej niniejszego zamówienia, zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd4510c0-c943-446b-894c-dc217e7dd3f2
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-27 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-25
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Przebudowa ulicy Grodzkiej w Andrespolu i ulicy Bukowej w Justynowie
- Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- Pełnienie funkcji mentora ds. rozwoju dzieci i młodzieży, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
- Działania animacyjne Organizatora Społeczności Lokalnej - Animacje dla rodzin z dziećmi oraz osób z niepełnosprawnościami
- Pełnienie funkcji asystenta rodziny, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
więcej: Usługi pracy społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.