eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa wkładów do strzykawki Spectris Solaris EP,MR oraz Medrad Centargo dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wkładów do strzykawki Spectris Solaris EP,MR oraz Medrad Centargo dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Pomorska 251

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 92-213

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@csk.umed.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147217

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00145488

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje:
- określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe max. 80% ilości szkoleń (wielkości świadczenia)
przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian,
- określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z zwiększeniem liczby personelu Zamawiającego np. zatrudnienie,
przejęcie pracowników itp.
- powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
4.4. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto
umowy.

Po zmianie:
 określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z braku możliwości przewidzenia liczby hospitalizowanych pacjentów, zabiegów, indywidualnego planu leczenia itp.
 Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części tj. zamówienie o dodatkowe max. 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian.
 Zamawiający zastrzega, że ilość 40 % przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
 Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę x (nazwa asortymentu) w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego,
 Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
-powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 korzysta z prawa opcji, w związku z czym precyzuje:
- określenie rodzaju i maksymalnej wartości: zamówienie o dodatkowe max. 40% ilości szkoleń (wielkości świadczenia)
przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian,
- określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z zwiększeniem liczby personelu Zamawiającego np. zatrudnienie,
przejęcie pracowników itp.
- powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
4.4. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 50% wartości brutto
umowy.

Po zmianie:
 określenie okoliczności skorzystania z opcji: w związku z ewentualną koniecznością zakupu dodatkowych produktów wynikających z braku możliwości przewidzenia liczby hospitalizowanych pacjentów, zabiegów, indywidualnego planu leczenia itp.
 Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całości lub w części tj. zamówienie o dodatkowe max. 40% ilości produktów (wielkości świadczenia) przedstawionych w SWZ. W takim przypadku warunki realizacji pozostają bez zmian.
 Zamawiający zastrzega, że ilość 40 % przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
 Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
 Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę x (nazwa asortymentu) w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego,
 Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy,
-powyższe nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.