eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont kapitalny szatni w Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Podedworze 16 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kapitalny szatni w Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Podedworze 16 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 27

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350962707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedworze 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-686

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 658 45 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp27kr@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp27.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c24ebe2-cb28-469a-9e25-e9a22f4f5986

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kapitalny szatni w Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Podedworze 16 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c24ebe2-cb28-469a-9e25-e9a22f4f5986

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00276995/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont kapitalny szatni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325035,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny szatni w Szkole Podstawowej nr 27 przy ul. Podedworze 16 w Krakowie obejmującym:
- wykonanie osłon i drzwi z folii polietylenowej;
- wykonanie robót demontażowych w tym: wykucie z muru ościeżnic wraz z demontażem skrzydeł
drzwiowych; krat stalowych; ścianek ażurowych stalowych 143,28m2; kratek wentylacyjnych;
opraw oświetleniowych 43szt, wyłączników, gniazd wtyczkowych; osłon grzejnikowych wraz z siedziskami; rozbiórka cokolika z lastryko 158m,34mb; odbicie tynków;
- wykonanie wyrównania podłoża-frezowanie/śrutowanie posadzki lastrykowej 333,65m2;
- wywóz gruzu
- uzupełnienie ścian z bloczków ,,YTONG,,
- osadzenie kratek wentylacyjnych;
- wykonanie tynków wewnętrznych;
- wykonanie ścianki GR gipsowo kartonowej 14,92m2;
- wykonanie gruntowania podłoża posadzki 333,65m2;
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach 60x60cm- 333,65m2;
- ułożenie cokołu z płytek ceramicznych o wys. 10czm- 164,04m2;
- montaż drzwi stalowych wraz z okuciami, klamkami i zamkiem 2szt;
- montaż drzwi płycinowych z okuciami, klamkami i zamkiem 4szt;
- wykonani robót malarskich: przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie wraz z podszpachlowaniem nierówności 508,58m2; ługowanie farby olejnej z tynków ścian 278,31m2; malowanie ścian i sufitów 2 krotne 826,88m2; malowanie farba olejną rur c.o. i grzejników;
- wykonanie siedzisk i obudów;
- wykonanie robót instalacji elektrycznych w tym: wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;
wymiana puszek; ułożenie przewodów kabelkowych w izolacji , zaprawa bruzd, montaż opraw oświetleniowych LED 51kpl; wykonanie pomiarów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379913,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781564,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379913,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MÓJ FAWORYT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 388829367

7.3.3) Ulica: Klikuszowa 114

7.3.4) Miejscowość: Klikuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-404

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379913,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.