eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42/25 47 000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e05ab6f1-5898-4eea-ae4c-123723026653

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119044/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług przewozu zajętych towarów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tj. urzędów skarbowych oraz ŁUC-S

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/222694/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną
2. komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie
informacji będzie odbywać się w języku polskim, za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://iaslodz.
ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu
na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl;
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych;
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez
kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
5. Zamawiający zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca podpisywać formatem PadES;
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 5 określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne,
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
7. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 5 określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o
wielkości do 2 GB w formacie danych: txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pttx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z. Zalecanym
formatem jest pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. T. Kościuszki 83, 90 – 436 Łódź;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod.lodz@mf.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
b) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi;
c) spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako właściciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
5)w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z
poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli
jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą Pzp;
6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
7)podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziału w postępowaniu wywołuje konieczność podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jako wymóg ustawowy określony w przepisach ustawy Pzp,
związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
8)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
9) zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy
polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych,
biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w toku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje się
odpowiednio;
Dalszy ciąg informacji dot. RODO zamieszony jest w Rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: zgierskiego, brzezińskiego pabianickiego, łęczyckiego, poddębickiego, łódzkiego wschodniego oraz Łodzi (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: łaskiego, zduńskowolskiego i sieradzkiego wraz z usługą załadunku i rozładunku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: piotrkowskiego, bełchatowskiego, opoczyńskiego, tomaszowskiego oraz Piotrkowa Trybunalskiego (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów radomszczańskiego i pajęczańskiego wraz z usługą załadunku i rozładunku;

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

8. Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów: kutnowskiego, łowickiego, skierniewickiego, rawskiego oraz Skierniewic (miasto na prawach powiatu) wraz z usługą załadunku i rozładunku

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, w ramach realizacji umowy, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji:
1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług przewozu pojazdów o DMC poniżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie powiatów wieluńskiego i wieruszowskiego wraz z usługą załadunku i rozładunku

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część 7 zamówienia swym zakresem obejmuje świadczenie usług załadunku, przewozu i rozładunku ruchomości i pojazdów o DMC powyżej 3,5 tony zajętych w drodze czynności wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi jednostki organizacyjne na terenie województwa łódzkiego.
a) ruchomości zajmowane w drodze czynności wykonywanych przez jednostki podległe tut. Izbie najczęściej są: alkohol, tytoń, wyroby tytoniowe, maszyny do produkcji papierosów, wózki widłowe, maszyny przemysłowe, zbiorniki typu mauzer, palety. Sporadycznie zdarzają się towary wielogabarytowe (przestrzennych), towary o wysokości ok. 2,0 metrów, które należy przewozić wyłącznie w pozycji pionowej oraz towary łatwopsujące się, ropopochodne, olej opałowy, substancje chemiczne, kosmetyki, wyroby przemysłu skórzanego, tekstylnego, spożywczego,.
b) Pojazdy zajmowane w drodze czynności wykonywanych przez jednostki podległe tut. Izbie w ramach przedmiotowej części zamówienia mogą nimi być w szczególności: pojazdy ciężarowe, ciągniki siodłowe (TIR), ciągniki rolnicze, naczepy, przyczepy, pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 643 ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) opcja będzie polegać na zwiększeniu zamówienia podstawowego do 30% dla każdej części zamówienia w trakcie trwania niniejszej umowy;
a) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 1-6 zamówienia, cena jednostkowa brutto za 1 przejechany kilometr będzie taka sama, jak dla zamówienia podstawowego;
b) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie części 7 zamówienia, ceny jednostkowe brutto wskazane w formularzu wyceny – załącznik nr 3 do SWZ będą takie same, jak dla zamówienia podstawowego;
2) warunkiem skorzystania z opcji będzie możliwość sfinansowania tej części zamówienia oraz złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z opcji, w określonym przez niego zakresie, w terminie obowiązywania niniejszej umowy;
3) skorzystanie z opcji nie stanowi zmiany umowy;
4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z opcji w toku realizacji umowy, przy czym nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny;
5) Zamawiający ma prawo uruchomić opcję po wyczerpaniu przewidzianych ilości do realizacji usług, objętych zamówieniem podstawowym w terminie obowiązywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dyspozycją art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zastosuje kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert. W dokumentach zamówienia jasno sprecyzowano wymagania jakościowe, które odnoszą się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez wskazanie: rodzaju przewożonych rzeczy, liczby wykonanych usług przewozu oraz ilości przejechanych kilometrów. Parametry szczegółowo precyzują przedmiot zamówienia, dlatego też niezależnie od tego, który z Wykonawców wykona przedmiot zamówienia, zakres świadczenia usługi będzie tożsamy, a jedyną różnicą będą zaoferowane przez Wykonawców ceny ofertowe.

Oferty będą ocenianie, na podstawie jednego kryterium oceny ofert tj.: cena oferty brutto (C) – waga kryterium 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj. posiadania ważnego zezwolenia (licencji) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) – dotyczy wyłącznie części 7 zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ważne zezwolenie (licencja) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego na podstawie ustawy z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.) – dotyczy wyłącznie części 7 zamówienia,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na wezwanie Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 składa każdy z Wykonawców, natomiast podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 3 składa odpowiednio Wykonawca, który wskazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z § 7 i § 8 Projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/222694/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu, jeżeli zachodzą przesłanki określone na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 172), tj.:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 146, 172) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2024 r. poz. 619 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
4) wykluczenie, o którym mowa w niniejszym ustępie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1-3;
5) w przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie niniejszego punktu Zamawiający odrzuca ofertę takiego
Wykonawcy;
6) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie niniejszego punktu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają
się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego podlegają
karze pieniężnej;
7) karę pieniężną o której mowa w pkt. 6 nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do
20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.