eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta
Gubina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 455 81 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 455 81 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gubin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta
Gubina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff49a57-a0aa-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059313/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta Gubina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa zamówienia obejmuje:
1) utworzenie PSZOK na nieruchomości zlokalizowanej na terenie miasta Gubina będącej własnością Wykonawcy, lub będącej w jego posiadaniu. Teren, na którym będzie utworzony i prowadzony PSZOK powinien być:
 położony w miejscu ogólnie dostępnym zapewniającym swobodny dojazd mieszkańców miasta Gubina;
 zlokalizowany na ogrodzonym placu o powierzchni umożliwiającej rozmieszczenie kontenerów i pojemników oraz swobodny dostęp do nich pojazdów dostarczających i odbierających odpady komunalne;
 oświetlony i monitorowany zgodnie z art. 25 ust 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz.699 ze zm.) oraz wymaganiami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 r., poz. 1755);
 oznakowany tablicą informacyjną zawierającą nazwę, godziny i dni otwarcia;
 dane firmy obsługującej – nazwę, adres i numer telefonu kontaktowego;
 przygotowany w sposób spełniający wymogi przepisów prawnych w tym m.in. ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego, ustawy o odpadach, przepisów bhp i ppoż.;
 wymagana powierzchnia działki minimum 1500 m2.
2) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina:
a) papier i tektura
b) metale
c) tworzywa sztuczne
d) szkło
e) opakowania wielomateriałowe
f) bioodpady
g) odpady niebezpieczne
h) chemikalia
i) zużyte baterie i akumulatory
j) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
k) meble i inne odpady wielkogabarytowe
l) zużyte opony
m) tekstylia
n) odzież
3) przyjmowanie bezpłatnie następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych miasta Gubina (z ograniczeniem ilościowym): odpady budowlane i rozbiórkowe – pochodzące z remontów prowadzonych we własnym zakresie, w ilości do 0,2 tony na mieszkańca rocznie,
4) opróżnianie trzech miejskich punktów zbiórki elektroodpadów zlokalizowanych w Gubinie:
a) ul. Kujawska 9 (przy sklepie RONDO),
b) zbieg ulic Platanowa i Krzywoustego (pry sklepie HOREX),
c) ul. Ułanów Karpackich (przy galerii HOSSO),
co najmniej jeden raz w miesiącu nie dopuszczając do ich przepełnienia;
Wykonawca ma odbierać odpady z grupy 16 02 - Odpady urządzeń elektrycznych i elektronicznych, 16 06 - Baterie i akumulatory oraz 20 01 - Odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01)
5) przygotowanie instrukcji funkcjonowania obiektu (regulaminu PSZOK) i podanie go do publicznej wiadomości na stronie internetowej Wykonawcy oraz na terenie prowadzonego PSZOK po uzgodnieniu jego treści z Zamawiającym do dnia 31.03.2023r.;
6) zapewnienie wyposażenia punktu w odpowiedniej wielkości kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty/boksy i pomieszczenie magazynowe o powierzchni min. 20m2 do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów z uwzględnieniem przepisów stanowiących o sposobie ich magazynowania;
7) Odpady niebezpieczne np. rozpuszczalniki, farby, kleje, lepiszcze, baterie i akumulatory, tusze, farby drukarskie, lampy fluoroscencyjne winny być magazynowane w zamkniętych, odpowiednio przystosowanych pojemnikach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze.
Odpady elektryczne i elektroniczne powinny być magazynowane w odpowiednio przystosowanych pojemnikach/regałach umieszczonych w wydzielonym pomieszczeniu/magazynie bądź zamkniętym kontenerze lub bezpośrednio w pomieszczeniu magazynowym.
8) zapewnienie następującego czasu działania punktu, tj.:
a) PSZOK powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) PSZOK powinien być czynny:
 wtorek, czwartek, piątek, sobota w godzinach 8.00 – 15.00,
 środa 10.00-18.00.
9) utrzymanie czystości i porządku na terenie PSZOK;
10) selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź segmentu/boksu przekazywane bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco ewidencji ilościowej i jakościowej zgodnie z katalogiem odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze określając ilości przyjętych w PSZOK i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, a następnie odnotowanie jej w ewidencji.
12) wybrany wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w dniu podpisania umowy posiadać dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do władania nieruchomością, na której będzie utworzony i prowadzony PSZOK na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.;
13) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania sprawozdań zgodnie z ustawą o z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 ze zm.)
14) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania, co miesiąc do faktury informacji o ilości przyjętych odpadach do PSZOK oraz o ilości przekazanych odpadów do IPOK oraz do innego podmiotu uprawnionego do zagospodarowania odpadów komunalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526872,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526872,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526872,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261000423

7.3.3) Ulica: Śląska 36

7.3.4) Miejscowość: Gubin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-620

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526872,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.