Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00069971/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00144743/01 - Wynik z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utworzenie oraz prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych obsługującego mieszkańców miasta
Gubina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piastowska 24
1.4.2.) Miejscowość: Gubin
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 455 81 00
1.4.8.) Numer faksu: 68 455 81 02
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083225
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00069971
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) zmiana wartości umowy, o której mowa w § 6 ust 1 w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości przyjętych odpadów
do PSZOK.
2) zmiana konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3) wprowadzeniu dodatkowych rodzajów odpadów, przyjmowanych przez Wykonawcę na podstawie Umowy,
4) zmiana wymagań względem przyjmowania poszczególnych rodzajów odpadów, w wyniku zmiany sposobu ich zbierania
(np. wydzielenie frakcji z odpadów zbieranych łącznie),
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie postanowieniami SWZ
Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani
Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu, której wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec
przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli
uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani Zamawiającemu, a także
zdarzenie nadzwyczajne losowo wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach.
6) konieczność zrealizowania w ramach usługi objętej zamówieniem usług, prac czy czynności nieobjętych przedmiotem
niniejszego zamówieniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zamówienia, których wykonanie stało się
konieczne na skutek sytuacji nieprzewidzianej przez Zamawiającego,
7) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
8) zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia lub płatność
wynagrodzenia,
9) zmian przewidzianych zapisami niniejszej SWZ inne niż określone w niniejszym ustępie,
10) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp.
2. Maksymalna zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie może
przekroczyć wartości 5% wynagrodzenia określonego w umowie. Zmiana wysokości wynagrodzenia winna odpowiadać
kwotowo zmianie kosztów wykonania zamówienia następującej na skutek wystąpienia okoliczności powodujących zmianę.
3. Zmiana terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, winna odpowiadać okresowi, w
którym występowały okoliczności uniemożliwiające realizowanie usługi.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, dokonywane mogą być na wniosek Wykonawcy. Do wniosku, o którym mowa w
zdaniu poprzednim, Wykonawca winien dołączyć stosowne uzasadnienie wnioskowanych zmian wraz z opisem okoliczności
powodujących te zmiany oraz przedstawić stosowne obliczenia odnoszące się do wnioskowanych zmian. Zamawiający
może zwolnić Wykonawcę z obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zmiana umowy ma nastąpić na skutek
okoliczności bezsprzecznych i oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia, a ich wpływ na zmianę umowy jest możliwy do
wyliczenia na podstawie danych posiadanych przez Zamawiającego.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej a ich wprowadzenie nastąpi na drodze obustronnie zawartego aneksu
do niniejszej umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 5, w sytuacji, gdy zmiany do
umowy wprowadzane tymże aneksem są wynikiem świadomych i celowych działań Wykonawcy nakierowanych na
zwiększenie wynagrodzenia umownego, a nie popartych okolicznościami faktycznymi lub prawnymi, lub zmiany takie są
następstwem okoliczności zawinionych przez Wykonawcę lub za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
7. Nie stanowią zmiany umowy dokonywane w zakresie danych teleadresowych i danych rejestrowych wskazanych w
umowie.
Po zmianie:
1) zmiana wartości umowy, o której mowa w § 6 ust 1 w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości przyjętych odpadów
do PSZOK.
2) zmiana konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3) wprowadzeniu dodatkowych rodzajów odpadów, przyjmowanych przez Wykonawcę na podstawie Umowy,
4) zmiana wymagań względem przyjmowania poszczególnych rodzajów odpadów, w wyniku zmiany sposobu ich zbierania
(np. wydzielenie frakcji z odpadów zbieranych łącznie),
5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie postanowieniami SWZ
Pod pojęciem siły wyższej rozumie się wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą wykonawca ani
Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu, której wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec
przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli
uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana wykonawcy ani Zamawiającemu, a także
zdarzenie nadzwyczajne losowo wywołane przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w
szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych
rozmiarach.
6) konieczność zrealizowania w ramach usługi objętej zamówieniem usług, prac czy czynności nieobjętych przedmiotem
niniejszego zamówieniem a niezbędnych dla prawidłowego wykonania tego zamówienia, których wykonanie stało się
konieczne na skutek sytuacji nieprzewidzianej przez Zamawiającego,
7) niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie
są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
8) zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia lub płatność
wynagrodzenia,
9) zmian przewidzianych zapisami niniejszej SWZ inne niż określone w niniejszym ustępie,
10) zmian przewidzianych przepisami ustawy Pzp.
2. Maksymalna zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie może
przekroczyć wartości 50% wynagrodzenia określonego w umowie. Zmiana wysokości wynagrodzenia winna odpowiadać
kwotowo zmianie kosztów wykonania zamówienia następującej na skutek wystąpienia okoliczności powodujących zmianę.
3. Zmiana terminu wykonania zamówienia na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1, winna odpowiadać okresowi, w
którym występowały okoliczności uniemożliwiające realizowanie usługi.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, dokonywane mogą być na wniosek Wykonawcy. Do wniosku, o którym mowa w
zdaniu poprzednim, Wykonawca winien dołączyć stosowne uzasadnienie wnioskowanych zmian wraz z opisem okoliczności
powodujących te zmiany oraz przedstawić stosowne obliczenia odnoszące się do wnioskowanych zmian. Zamawiający
może zwolnić Wykonawcę z obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zmiana umowy ma nastąpić na skutek
okoliczności bezsprzecznych i oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia, a ich wpływ na zmianę umowy jest możliwy do
wyliczenia na podstawie danych posiadanych przez Zamawiającego.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej a ich wprowadzenie nastąpi na drodze obustronnie zawartego aneksu
do niniejszej umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 5, w sytuacji, gdy zmiany do
umowy wprowadzane tymże aneksem są wynikiem świadomych i celowych działań Wykonawcy nakierowanych na
zwiększenie wynagrodzenia umownego, a nie popartych okolicznościami faktycznymi lub prawnymi, lub zmiany takie są
następstwem okoliczności zawinionych przez Wykonawcę lub za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
7. Nie stanowią zmiany umowy dokonywane w zakresie danych teleadresowych i danych rejestrowych wskazanych w
umowie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-07 10:00
Po zmianie:
2023-02-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-07 11:00
Po zmianie:
2023-02-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-08
Po zmianie:
2023-03-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.