eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MasłowiceKompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w
ramach programu „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Masłowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447874616

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78def196-1a6d-40a9-adbc-b7aa273bae73

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w
ramach programu „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78def196-1a6d-40a9-adbc-b7aa273bae73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026687/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycje: B1.1.3. Termomodernizacja instytucji edukacyjnych Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477577

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na wykonaniu zadania pn.: „Kompleksowa
termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności
energetycznej szkół” na dz. nr ewid. 649.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności:
4.2.1. Zakres podstawowy:
1) Rozbiórka i wykonanie nowej opaski osłaniającej z kostki betonowej zakończonej obrzeżem betonowych;
2) Demontaż istniejących parapetów, orynnowania, rur spustowych i obróbek blacharskich i instalacji odgromowej;
3) Demontaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej (wraz z drugimi drzwiami w wiatrołapach);
4) Skucie i uzupełnienie głuchych tynków zewnętrznych.
5) Demontaż elementów stalowych znajdujących się na elewacjach budynku.
6) Docieplenie ścian fundamentowych i piwnic poniżej gruntu.
7) Docieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian piwnic powyżej gruntu.
8) Ocieplenie stropu na całym budynku po uprzednim usunięciu starej izolacji wraz z wykonaniem niezbędnych prac
towarzyszących;
9) Montaż nowych okien i drzwi zewnętrznych, nowych parapetów i obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze
harmonizującym z elewacją.
10) Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikatowego
11) Montaż nowych rynien oraz rur spustowych z blachy stalowej.
12) Wykonanie wewnętrznych prac modernizacyjnych:
a) Wymiana centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników;
b) Wymiana opraw oświetleniowych;
c) Wykonanie gładzi;
d) Malowanie ścian;
e) Wymiana parapetów;
f) Wykonanie osłon na grzejniki;
g) Wykonanie nowej instalacji odgromowej;
13) Modernizacja instalacji c.o. i c.w.u.
14) Wykonanie wentylacji - WYKONANIE CZYSZCZENIA ISTNIEJĄCYCH KANAŁÓW WENTYLACYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM KRATEK NAŚCIENNYCH, MONTAZ 6 JEDNOSTEK KLIMATYZACYJNYCH.
15) Montaż instalacji fotowoltaicznej na systemowej konstrukcji wsporczej wraz z system magazynowania energia
16) Na każdym etapie Wykonawca ma obowiązek zapewnić zgodność z dokumentem „Zgodność przedsięwzięć
finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania
Odporności, z zasadą „nie czyń znaczącej szkody” - zasadą DNSH PODRĘCZNIK DLA BENEFICJENTA",
17) wykonanie zamówienia w pełnej zgodności z „Wytycznymi Technicznymi dotyczącymi stosowania zasady „nie czyń
poważnych szkód” na podstawie rozporządzenia ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności
2021/C 58/01”;
18) przygotowanie audytu przedrozbiórkowego oraz wykazu odpadów, które mogą powstać w trakcie realizacji robót
niezbędnego do przygotowania raportu powykonawczego, o którym mowa w pkt 19);
19) sporządzenie raportu powykonawczego zawierającego informacje dotyczące realizacji robót z uwzględnieniem zasad
DNSH.. należy przez to rozumieć zasadę „nie czyń poważnych szkód” (Do No Significant Harm) w rozumieniu art. 17
rozporządzenia w sprawie taksonomii, przyjętych na podstawie tego rozporządzenia aktów delegowanych oraz wytycznych
Komisji Europejskiej co do zastosowania zasady “nieczynienia znaczącej szkody” w odniesieniu do rozporządzenia
2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiające Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Dz. Urz. EU L z
2021 r. nr 57 str. 17).
20) Uwaga: Wykonawca planując organizację prac powinien uwzględnić, iż w obiekcie objętym inwestycją prowadzone są
zajęcia szkolne, w związku z czym Wykonawca powinien zabezpieczyć wykonywanie robót w sposób umożliwiający bieżące
funkcjonowanie szkoły - w tym prowadzenie zajęć szkolnych.
21) Wykonanie zamówienia zgodnie z zaleceniami ochronnymi wskazanymi w załączniku „Inwentaryzacja ornitologicznochiropterologiczna
na potrzeby prac termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Małych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się następujące
dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB),
3) Przedmiary robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy
wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz
STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do
żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1)
oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Masłowice, działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.; zwana dalej: PZP), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół stosowanie do treści art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 24.11.2025 r., godz. 10:00 wpłynęło trzynaście ofert:

Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) przed otwarciem ofert poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 2 200 000,00 zł brutto (słownie: dwa milion dwieście tysięcy złotych 00/100 gr).
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaniecie Państwo poinformowani osobnym pismem.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.