Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie na rok 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ LICEALNYCH I TECHNICZNYCH IM. STANISŁAWA STASZICA W GUBINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180338
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zslit.gubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslit-gubin.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie na rok 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253ca006-66dd-4e2e-9d3e-71ca6500cb63
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00547624/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na 2026 rok
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-253ca006-66dd-4e2e-9d3e-71ca6500cb633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym informacje i wymogi techniczne, określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, określane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSLiT.Z.26.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 30 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych.
Szczegóły zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości do 40 % pierwotnej ilości zamówienia Realizacja dodatkowego zakresu przedmiotu umowy „ilość w opcji” będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i stanowi jego uprawnienie. Dostawa przedmiotu umowy przez Wykonawcę w ilości opcjonalnej następować będzie na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego dopiero po zrealizowaniu dostaw w ilości podstawowej.Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę na piśmie o skorzystaniu z prawa opcji
w terminie do dnia 15.12.2026 r. Po tym terminie uznaje się, że Zamawiający rezygnuje z prawa opcji.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towaru po cenach określonych w formularzu ofertowym. Ceny dla zamówienia podstawowego i zamówienia z tytułu opcji Wykonawca określi na jednakowym, stałym poziomie. Wykonawca nie będzie rościć praw jeżeli Zamawiający w ogóle nie skorzysta z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za kryterium „cena brutto za całość przedmiotu zamówienia”, będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cnaj : Co) x 100
gdzie:
C - liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cnaj - najniższa cena brutto,
Co - cena podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.1. Warunek posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2. Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
3. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
4. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego w terminie określonym przez Zamawiającego przedkłada niżej wymienione, aktualne na dzień składania, dokumenty:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4,
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, zm. poz. 620, 794 i 1165) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7.
c) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 8,
d) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, zm. poz. 620, 794 i 1165) - załącznik nr 10.
e) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą (formularzem ofertowym – załącznik nr 5 do SWZ) Wykonawca składa:
1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
2) pisemne zobowiązanie podmiotów – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy),
Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie Wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został Wykonawcy udzielony.
Uwaga: Zobowiązanie składane jest w oryginale i podpisane elektronicznie podpisem elektronicznym przez podmiot udostępniający zasoby.
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo
do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
4) w przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – załączniki nr 10 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.
2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania
Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, o której mowa w art. 454 ustawy Pzp.2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz zmian wskazanych w niniejszej SWZ i we wzorze umowy.
3. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5. Możliwa jest zmiana treści niniejszej Umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty w postępowaniu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych w Gubinie na rok 2026
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 94 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do żłobka na 2026r.
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





