Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00104326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 62. Krakowskiego Festiwalu Filmowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKA FUNDACJA FILMOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356756914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 15/8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-143
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: patrycja.czarny@kff.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kff.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kff.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
fundacja
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 62. Krakowskiego Festiwalu Filmowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40825ff1-aaae-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096404/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: P/KFF/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. zamówienia NOCLEGI W HOTELU CZTEROGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZKwota do porównania i oceny ofert: 800 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2A. zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ. Wartość części - 54.400 zł. Kwota do porównania i oceny ofert: 670 zł bruttoCzęść 2B. zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ. Wartość części - 43.500 zł. Kwota do porównania i oceny ofert: 670 zł brutto
Część 2C. zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ. Wartość części - 76.400 zł. Kwota do porównania i oceny ofert: 670 zł brutto
Część 2D. zamówienia NOCLEGI W HOTELU TRZYGWIAZDKOWYM obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ. Wartość części - 50.500 zł. Kwota do porównania i oceny ofert: 670 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 54,400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. zamówienia NOCLEGI W POKOJACH GOŚCINNYCH obejmuje noclegi w pokojach jedno- i dwuosobowych wraz ze śniadaniem. Informacje o szacowanej liczbie pokoi i osób do zakwaterowania zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ. Kwota do porównania i oceny ofert: 555 zł brutto4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 50,500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 1 złożono wyłącznie jedną ofertę (oferta złożona przez Grand Ascot Wrzecionek spółka jawna, ul. J. Szujskiego 4, 31-123 Kraków), która została odrzucona w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
Oferta złożona została jako kopia (skan) podpisanego ręcznie dokumentu. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertę należało złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podobny zapis znalazł się w rozdziale XI pkt 5.3 specyfikacji warunków zamówienia (SWZ). Zeskanowany podpis odręczny nie odpowiada żadnej z wymaganych przepisami form – nie jest to podpis elektroniczny, podpis zaufany czy też podpis osobisty (podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny potwierdzony certyfikatem zamieszczonym w e-dowodzie - https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty ). Tym samym złożona oferta jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp i podlega odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54,400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-29 do 2022-06-05Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania na część 3 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Na część 3 zamówienia złożono dwie oferty. Oferta złożona przez wykonawcę Firma Express s.c. Mirosław Adamusiak, Joanna Adamusiak, ul. Poselska 20/9b, 31-002 Kraków, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Wykonawca złożył ofertę jako kopię (skan) podpisanego ręcznie dokumentu. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp ofertę należało złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podobny zapis znalazł się w rozdziale XI pkt 5.3 specyfikacji warunków zamówienia (SWZ). Zeskanowany podpis odręczny nie odpowiada żadnej z wymaganych przepisami form – nie jest to podpis elektroniczny, podpis zaufany czy też podpis osobisty (podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny potwierdzony certyfikatem zamieszczonym w e-dowodzie - https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty ). Tym samym oferta złożona przez tego wykonawcę jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp i podlega odrzuceniu.
Cena oferty drugiej ze złożonych ofert (oferta złożona przez Symposium Cracoviense sp. z o. o., ul. Krupnicza nr 3, 31-123 Kraków) wynosi 560,00 zł brutto. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zamówienia kwotę 555 zł brutto a cena oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie tego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- Wykonanie superwizji grupowych i indywidualnych - ZP-13/25
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków II
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego oraz usługi cateringowej w ramach "BIOSOLFarm Conference"
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi wyjazdów studyjnych pracowników Muzeum Getta Warszawskiego
- Usługi cateringowe i hotelowe dla CPLP im. prof. Jana Szyszko w Goraju Zamku w 2025 roku
- Usługi hotelarskie składające się z dwóch części zamówienia
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Świadczenie usług noclegowych w hotelu o standardzie pięciogwiazdkowym na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.