Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00680427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00007097/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00150553/01 - Wynik z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00176903/01 - Wynik z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla infrastruktury technicznej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gum@gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@gum.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla infrastruktury technicznej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac2516c-82a7-4c3f-a3d2-c855e85aec15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212647/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do infrastruktury Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 534885,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Materiały eksploatacyjne dla central wentylacyjnych i nawilżaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 1, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 449752,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Materiały eksploatacyjne dla szaf klimatyzacji precyzyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 (Materiały eksploatacyjne dla agregatów wody lodowej i szaf klimatyzacji precyzyjnej) zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 2 , stanowiącym załącznik nr 1 b do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 48090,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Materiały eksploatacyjne dla instalacji sprężonego powietrza.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 3, stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24113200-1 - Sprężone powietrze
4.5.5.) Wartość części: 3675,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Materiały eksploatacyjne dla instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 4, stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.5.5.) Wartość części: 24657,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Materiały eksploatacyjne dla instalacji elektrycznych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 5, stanowiącym załącznik nr 1e do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.5.) Wartość części: 8710,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ wszystkie założone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ wszystkie założone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa z montażem instalacji klimatyzacyjnej w budynku biurowym na osiedlu Eko Sękocin
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sal operacyjnych nr 2 i nr 3 wraz z pomieszczeniami czystymi Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Interreg NEXT Polska - Ukraina - Wspólnie dla bezpieczeństwa w obszarze transgranicznym - Zakup agregatu dla OSP Garwolin
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku Centrum Nauki.
- budowa zaplecza socjalno-sanitarnego przy boisku piłkarskim w Sadach
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.