Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00007097/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
- 2025/BZP 00114184/01 - Wynik z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00150553/01 - Wynik z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00176903/01 - Wynik z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla infrastruktury technicznej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gum@gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@gum.gov.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Na potrzeby przedmiotowego postępowania Zamawiający reprezentowani są przez Skarb Państwa - Główny Urząd Miar
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla infrastruktury technicznej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac2516c-82a7-4c3f-a3d2-c855e85aec15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00212647/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do infrastruktury Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy E-Zamawiający do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl, zwanej dalej „Platformą”.
2. Wszelkie dokumenty, w tym ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, w szczególności w formatach określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773), w ogólnie dostępnych formatach danych, tj. w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w rozdziale IX ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga zapoznania się ze szczegółową Instrukcją dla Wykonawców dot. obsługi Platformy znajdującą się pod powyższym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Wykonawca zainteresowany przystąpieniem do postępowania powinien zapoznać się z aktualnie obowiązującymi Regulacjami.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy są bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
5. Zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 r. L 119, str. 1, zm. Dz. Urz. UE. L 2018 Nr 127, poz. 2 Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Głównym Urzędzie Miar jest Główny Urząd Miar w Warszawie, reprezentowany przez Dyrektora Generalnego.
Kontakt z Administratorem danych:
a) tel.: (22) 581 93 99,
b) e-mail: gum@gum.gov.pl,
c) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 01-139 Warszawa.
2) W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych, w następujący sposób:
a) e-mail: iod@gum.gov.pl,
b) adres do korespondencji: Główny Urząd Miar, Inspektor ochrony danych, ul. Elektoralna 2, 01-139 Warszawa.
3) Dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu ze strony Wykonawcy, będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Podstawą prawną przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych, na podstawie przepisów ustawy Pzp.
5) Dane osobowe, pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6) Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7) Osobom, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu, przysługują następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO; Zamawiający może żądać od osoby występującej z powyższym żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu doprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, na podstawie art. 16 RODO, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) prawo żądania od Administratora danych ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, i z wyłączeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakończenia tego postępowania. W świetle art. 18 ust. 2 RODO, w przypadku ograniczenia przetwarzania danych osobowych, dane osobowe można przetwarzać, z wyjątkiem przechowywania, wyłącznie za zgodą osoby, której dane dotyczą, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa, w przypadku uznania przez osoby, których dane dotyczą, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Podanie danych osobowych dotyczący osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, i jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Nie planujemy przekazywać danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.
10) Dane osobowe osób uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
2. Wykonawca, dla celów realizacji zamówienia:
1) zapewnia przestrzeganie zasad bezpiecznego przetwarzania i ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 4.5.2016 r. L 119, str. 1, zm. Dz. Urz. UE. L 2018 Nr 127, poz. 2, Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), na zasadach i w celu określonym w zamówieniu oraz w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych (jeżeli dotyczy) i ponosi odpowiedzialność za skutki działań niezgodnych z przepisami;
2) oświadcza, że systemy informatyczne, w których będą przetwarzane dane osobowe spełniają wymogi w zakresie zastosowanych zabezpieczeń i zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych i informacji dotyczących ich zabezpieczeń, uzyskanych w związku z realizacją zamówienia, zarówno w okresie realizacji zamówienia, jak i po jego zakończeniu.
4. Wykonawca oświadcza, że wypełni obowiązki informacyjne - zgodnie z treścią klauzuli informacyjnej powyżej - wobec osób, od których dane osobowe zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Materiały eksploatacyjne dla central wentylacyjnych i nawilżaczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 1, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Materiały eksploatacyjne dla szaf klimatyzacji precyzyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 (Materiały eksploatacyjne dla agregatów wody lodowej i szaf klimatyzacji precyzyjnej) zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 2 , stanowiącym załącznik nr 1 b do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Materiały eksploatacyjne dla instalacji sprężonego powietrza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 3, stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24113200-1 - Sprężone powietrze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Materiały eksploatacyjne dla instalacji wod-kan, centralnego ogrzewania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 4, stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Materiały eksploatacyjne dla instalacji elektrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 5 zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami dla części 5, stanowiącym załącznik nr 1e do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
3) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy);
4) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w PPU.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Na podstawie art. 288 ust. 1 Pzp, Zamawiający zastrzega, że do negocjacji zostaną zaproszeni trzej (3) Wykonawcy, których oferty uzyskają najwyższą liczbę punktów w rankingu oceny ofert. Jeżeli nie można będzie wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taką samą liczbę punktów, Zamawiający zastosuje zapisy art. 248 ust. 3 Pzp.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach”, wyklucza się:1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 2 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843, Dz. U. z 2024 r. poz. 850) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 oraz z 2024 r. poz. 619) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie – w zakresie wszystkich części: 3 lata od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa będzie obowiązywała do czasu zaistnienia jednego z dwóch zdarzeń:
1) wykorzystania kwoty określonej w umowie,
2) upływu terminu, na który umowa została zawarta w przypadku, jeżeli kwota z umowy nie zostanie wykorzystana.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch agregatów prądotwórczych wraz z podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym na terenie obiektów Nadleśnictwa Krotoszyn.
- "Wspólnie przeciw zagrożeniom klimatycznym" - doposażenie Ochotniczych Straży Pożarnych w powiecie głubczyckim
- Zaprojektowanie, dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie VRF w budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB z o.o.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową izotermiczną z agregatem chłodniczym w ramach projektu pn. "PracujeMY w ZAZ w Jarosławiu"
- "Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, bębnów, pojemników na zużyty toner, nośników danych i środków czyszczących oraz papieru"
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.