eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101578 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800

1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drog. i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez ZDW w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1428fb5-b30b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wdrożenie oprogramowania do ewidencji zarządzania drogami wojewódzkimi na terenie województwa opolskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057388/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z wykonaniem pełnej inwentaryzacji pasa drogowego i sporządzeniem ewidencji dróg i obiektów inżynierskich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
72300000-8 usługi w zakresie danych,
72268000-1 usługi dostawy oprogramowania,
72310000-1 usługi przetwarzania danych,
72319000-4 usługi dostarczania danych,
72322000-8 usługi zarządzania danymi,
72263000-6 usługi wdrażania oprogramowania.
Przedmiotem zamówienia obejmuje:
1. Wdrożenie systemu do zarządzania pasem drogowym wraz z infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi oraz organizacją ruchu na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, umożliwiającego wprowadzenia i edytowanie danych z poziomu przeglądarki internetowej.
2. Wykonanie pełnej inwentaryzacji pasa drogowego na potrzeby zasilenia bazy danych Systemu i sporządzenia ewidencji dróg i obiektów inżynierskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu
numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, która ma obejmować:
1) wykonanie systemu referencyjnego dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zamawiającego o łącznej długości 955 km ± 5%,
2) wykonanie dokumentacji fotograficznej pasa drogi (fotorejestracji) w postaci sekwencji zdjęć cyfrowych na odcinkach dróg zgodnych z przyjętym systemem referencyjnym, z pozycji minimum 5 kamer cyfrowych dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zamawiającego o łącznej długości 955 km ± 5%,
3) wykonanie mobilnego skaningu laserowego dla odcinków dróg wskazanych przez zamawiającego, których łączna długość nie przekroczy 40 km,
4) inwentaryzację oznakowania pionowego i poziomego,
5) opracowanie cyfrowej bazy danych pasa drogowego,
6) przeniesienie danych o obiektach inżynierskich z zasobów zamawiającego wraz z ewentualną ich korektą lub uzupełnieniem,
7) opracowanie ortofotomapy na podstawie dokumentacji fotograficznej pasa drogi (fotorejestracji), mobilnego skaningu laserowego oraz innych danych pozyskiwanych w trakcie pomiarów (np. zapis trajektorii przejazdu GNSS-RTK) dla odcinków dróg wskazanych przez Zamawiającego, których łączna długość nie przekroczy 40 km.
3. Przeprowadzenie, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, szkolenia pracowników w zakresie pełnej obsługi systemu, zwłaszcza pod kątem edycji i wprowadzania danych do ewidencji dróg oraz administratora sieci wewnętrznej zamawiającego w zakresie administrowania systemem.
Szczegóły opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, obowiązki i wymagania stawiane wykonawcy oraz sposób realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72319000-4 - Usługi dostarczania danych

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMART FACTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223088299

7.3.3) Ulica: Poselska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-931

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.