Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00010454/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i realizacja kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060708614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żytnia
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818651297
1.5.8.) Numer faksu: 818651297
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@mechanikryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mechanikryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsz1.nbip.pl/zsz1/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i realizacja kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98311c5c-8767-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesna jakość kształcenia w "Mechaniku2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ1.EFS.01.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 87765,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (2 grupy);− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć, w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych i 5 godzin indywidualnych zajęć praktycznych z obsługi wózka (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut).; zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;
b) Cel i program kursu:
Celem kursu jest przygotowanie przyszłych operatorów do pracy przy obsłudze wózków jezdniowych. Szkolenie swoim zakresem musi obejmować teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do uzyskania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze wózków jezdniowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów i nauczycieli – kursy z zakresu elektromobilności.1. Szkolenie: Pojazdy elektryczne – procedury serwisowe i bezpieczna obsługa.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób: 10 uczniów i 5 nauczycieli (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;
b) Cel i program kursu:
Celem kursu jest: poznanie wytycznych producentów dotyczących bezpieczeństwa pracy przy pojazdach wyposażonych w układy wysokonapięciowe, zapoznanie ze środkami ochrony w jakie należy wyposażyć pracownika i jakie normy musi ono spełniać, nauczyć się postępować w sytuacji pożaru, zderzenia, eksplozji i zalania pojazdu wyposażonego w układ wysokonapięciowy, poznać metody dezaktywacji wysokiego napięcia oraz zabezpieczenia znajdujące się w pojeździe chroniące przed porażeniem, jak bezpiecznie transportować, demontować i obsługiwać komponenty układu wysokowoltowego
2. Szkolenie: Uprawnienia SEP do 1 kV.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób: 10 uczniów i 5 nauczycieli (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 8 godzin zajęć;
b) Cel i program kursu:
Celem kursu jest zdobycie uprawnień do wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych, poznanie zasad bezpiecznego wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych, poznanie budowy sieci elektrycznych i wynikające z tego sposoby ochrony przed porażeniem elektrycznym, poznanie zasady dobierania zabezpieczeń w układach elektrycznych, poznania zasady działania wyłączników różnicowoprądowych, poznania zasad udzielania pierwszej pomocy osobie porażonej prądem elektrycznym.
3. Szkolenie: Serwisowanie i obsługa samochodów elektrycznych poziom 1.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 15 osób: 10 uczniów i 5 nauczycieli (1 grupy);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 16 godzin zajęć;
b) Cel i program kursu:
Celem kursu jest zapoznać przyszłych mechaników samochodowych jak bezpiecznie obsługiwać pojazdy z układem wysokowoltowym, jak prawidłowo dezaktywować układ wysokiego napięcia, z budową i działaniem pojazdów elektrycznych w teorii i w praktyce, z budową podstawowych komponentów, takich jak: inwerter, maszyna elektryczna, akumulator wysokowoltowy, jak ładować pojazdy elektryczne przy użyciu różnego rodzaju ładowarek, zapoznać z obsługą urządzeń potrzebnych do obsługi pojazdów elektrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 51765,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi BHP i P.Poż. Zbigniew Zygo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430659973
7.3.3) Ulica: Kopernika
7.3.4) Miejscowość: Bełżyce
7.3.5) Kod pocztowy: 24-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zygo Zbigniew Usługi bhp i p.poż.
jakie przetargi wygrała firma
Zygo Zbigniew Usługi bhp i p.poż.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140421138
7.3.3) Ulica: Mireckiego
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO EKSPERTYZ TECHNICZNYCH i SZKOLEŃ SŁAWOMIR OLSZOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
BIURO EKSPERTYZ TECHNICZNYCH i SZKOLEŃ SŁAWOMIR OLSZOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15INNE PRZETARGI RYKI
- Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Montaż windy wraz z częściową przebudową instalacji elektrycznej w budynku Starostwa Powiatowego w Rykach
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ryki w m. Leopoldów, Potok, Ryki i Moszczanka"
- Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
- Świadczenie usług wspierających rozwój dla dzieci i młodzieży oraz usamodzielnianych wychowanków przebywających w pieczy zastępczej a także dla rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze (..)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.